Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko jo asentaneet Lidlin vakoilusovelluksen puhelimeenne?

Vierailija
25.06.2020 |

Siitä saa viiden euron edun ostokseensa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule mun kännyyn pankkien eikä Lidlin eikä muidenkaan sovelluksia. Käytän omiin yksityisasioihini vain älyvapaata kännyä. Vihreän kortin otin joskus, koska olen paikallisen osuuskunnan jäsen. Ostan niin vähän nykyään mitään, että turha sekin.

Ei tietenkään mun asiat sinällänsä kai ketään kiinnosta, mutta ajattelen sitä mahdollisuutta, miten näitä erilaisia asiakkuuden, jäsenyyden, osallistumisen jne. muodostamia tietokantoja voidaan yhdistellä.

Yhdistely tai esim. ostosdatan eteenpäin myynti ei ole laillista Suomessa (tai EU:ssa).

Vierailija
22/31 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen, mitäs pahaa siinä nyt on? On mulla K- ja S-sovelluksetkin.

Mitäs pahaa siinä olisi. Kiitos että asensit.

T. Big Brother AI

VOI KAMALAAAA NYT NE TIETÄÄ MITÄ OSTAN KAUPASTA OMG OMG

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisia lounaita ei ole. Miettikää minkä arvoinen teidän yksityisyys on. Omani on ainakin enemmän kuin 5€.

Nuo pankkien puhelinsovellukset jo huolettaa. Pankit pystyvät seuraamaan missä asiakas liikkuu, mihin aikaan ja kenenkä seurassa. Näistä voidaan muodostaa ostostietietojen kanssa kattava profiili millainen ihminen on kyseessä ja tätä voidaan käyttää hyväksi myydessä lainoja sekä vakuutuksia.

Kannattaa vaihtaa pankkia jos sovellus vaatii tuollaisia käyttöoikeuksia puhelimeen.

Vierailija
24/31 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisia lounaita ei ole. Miettikää minkä arvoinen teidän yksityisyys on. Omani on ainakin enemmän kuin 5€.

Nuo pankkien puhelinsovellukset jo huolettaa. Pankit pystyvät seuraamaan missä asiakas liikkuu, mihin aikaan ja kenenkä seurassa. Näistä voidaan muodostaa ostostietietojen kanssa kattava profiili millainen ihminen on kyseessä ja tätä voidaan käyttää hyväksi myydessä lainoja sekä vakuutuksia.

Nyt taisi jäädä lääkkeet ottamatta.

Vai oletko muuten vaan noin pihalla?

Vierailija
25/31 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä laita.

Vierailija
26/31 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Can Do

Zinc

Vierailija
27/31 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enkä laita.

Miksi

Vierailija
28/31 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pihalla meni heti kaksi pukuun pukeutunutta miestä mustat aurinkolasit silmillään. Nyt parkkiruudussa on pakettiauto, minkä katolla satelliitti ja osoittaa talon suuntaan. Oho, nyt joku otti hiireni hallintaansa. Kursori pomppii. Varoit...

Vierailija
29/31 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimien käyttöoikeudet kaipaa uudistusta. Jos minä jaan yhteystietoni jollekin, se ei tarkoita että ne on vapaata riistaa myytäväksi. Yhteystiedot pitäisi voida jakaa yksityisinä jolloin mikään appi ei pääse niihin käsiksi vaikka puhelimen omistaja ei sovellusten käyttöoikeuksista mitään tajua.

Vierailija
30/31 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla tavalla voi vakuutushuijari jäädä kiinni sijaintitietojensa ansiosta.

Vierailija
31/31 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eilen laitoin.