Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olet viimeksi syönyt kalapuikkoja?

Vierailija
24.06.2020 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole väliä sillä tämäkin ketju kuitenkin kohtaa poistetaan.

Miksi?

Vierailija
22/30 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Silakkasakki pöyristyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Tarvitseeko siihen olla mitään syytä? Täällä poistetaan ketjuja muutenkin ilman mitään järkevää syytä ja logiikkaa. Eikä eräästä Jenkkien Mikkihiiriyhtiöstä ei saa edes puhua nimellä tai jäät automoden haaviin.

Vierailija
24/30 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Tarvitseeko siihen olla mitään syytä? Täällä poistetaan ketjuja muutenkin ilman mitään järkevää syytä ja logiikkaa. Eikä eräästä Jenkkien Mikkihiiriyhtiöstä ei saa edes puhua nimellä tai jäät automoden haaviin.

Disneystäkö ei saa puhua? Eihän siinä olisi mitään järkeä. Se kai on tämä "Jenkkien Mikkihiiriyhtiö".

Vierailija
25/30 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Disneystäkö ei saa puhua? Eihän siinä olisi mitään järkeä. Se kai on tämä "Jenkkien Mikkihiiriyhtiö".

Sepä se. Itse en saa läpi yhtään aloitusta tai edes kommenttia missä käytän tätä D:llä alkavaa nimeä.

Vierailija
26/30 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Sepä se. Itse en saa läpi yhtään aloitusta tai edes kommenttia missä käytän tätä D:llä alkavaa nimeä.

Kummallista, että minulla kuitenkin onnistui ongelmitta, kun kirjoitin tuon edellisen kommentin.

Vierailija
27/30 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Kummallista, että minulla kuitenkin onnistui ongelmitta, kun kirjoitin tuon edellisen kommentin.

Sinulle ei siis tule tätä "kommenttisi julkaistaan hyvksynnänän jälkeen" jos käyttää yhtiön nimeä?

Vierailija
28/30 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin oli se kalapuikkokohu neljännestä kalapuikosta. En ole uskaltanut syödä enää sen jälkeen ettei minua epäillä kalapuikkojen hamstraamisesta.

Vierailija
29/30 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pari vuotta sitten. Nykyään ostan niitä vastaavia kasvispuikkoja ja niitäkin viimeksi talvella. Hyviä perunamuussin ja kermaviilikastikkeen kanssa.

Vierailija
30/30 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen pitkästä aikaa, kiitos kysymästä! Oli hyvvää sitruunalla maustettuna salaatin kans.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi