Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia vahinkoja teille on käynyt itsellenne lasten kanssa?

Vierailija
24.06.2020 |

Minulla on 4v lapsi, joka juhannuksena löi oven kiinni todella lujasti, kun jalkani oli siellä välissä. Nilkka turposi ja tummui ja oli todella arka, lääkärissä todettiin nivelsiteideiden katkenneen ja kuvissa näkyi pieni hiusmurtuma.

Mitä muille on käynyt?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama juttu, kun lapsi löi takaluukun kiinni ja minulla oli siellä pää välissä. Lapsi säikähti kyllä tosi kovasti :(

Vierailija
2/18 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän sama juttu, kun lapsi löi takaluukun kiinni ja minulla oli siellä pää välissä. Lapsi säikähti kyllä tosi kovasti :(

Kyllä meilläkin lapsi säikähti, kun hetken aikaa näin tähtiä ja kiroilin lattialla. Olin vielä yksin kotona lapsen kanssa, kun mies oli toisessa kaupungissa monen sadan kilometrin päässä. Oli aika työmaa päästä päivystykseen, kun takseja ei saanut ja hätäkeskus oli sitä mieltä, että ei tarvita ambulanssia. Asutaan vielä maalla, niin ei naapureitakaan ole ja miehen töiden perässä muutettiin kauas sukulaisista ja ystävistä. 

Lapsi ei kuitenkaan luultavasti ymmärtänyt miksi toimin niin, koska hän on autistinen. Enkä usko että ymmärsi että sattui pahasti, koska tänään pamautti kaapin oven kiinni, kun minulla oli käsi välissä ja sain syvän haavan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi vahinko ennen lapsen syntymää.

Vierailija
4/18 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/18 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/18 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi parkui aamukuudelta tms, hiirenloukku kädessään. Aiemmin kyllä oli mies vetänyt oven kiinni kun lapsen sormet siellä välissä. Ja mies piti huoltajuuden.

Vierailija
7/18 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudottiin leikkipuiston keinusta :P

Mulla oli joku sifonkityyppinen hame päällä ja kiikattiin keinussa niin että vauva oli sylissäni. Humps vaan niin liu'uttiin maahan sieltä vaikkei ollut juuri vauhtiakaan. Keinut olivat liukaspintaiset myös.

Vierailija
8/18 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva tippui sängyltä lattialle kun alkoikin yhtäkkiä liikkumaan sängyllä, ei ollut aiemmin liikkunut vielä.

Lapset olivat ehkä 1- ja 3-vuotiaat, kun tein ruokaa keittiössä ja lapset jotain värkkäilivät siinä takanani. Isompi oli jostain ulottunut kynsisaksiin, ja oli ajatellut leikata pikkuveljen kynnet. Yhtäkkiä takaani kuului kamala parkaisu, oli leikannut melkein koko sormenpään pikkuveljen peukalosta. Iso palkeenkieli roikkui ja verta lenteli joka paikkaan kun hädissäni kannoin pientä sylissäni ja samaan aikaan googletin miten se kannattaa sitoa. Ehjä sormi siitä tuli.

Vierailija
9/18 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole mikään omaa terveyteen liittyvä, mutta vahinko kuitenkin. Vähän tuollaista hauskimmat kotivideot -osastoa.

Olin tuomassa välipalaa ulos pienellä tarjottimella. Kannoin sitä toisella kädellä ja toisessa kädessä oli mehukannu. Näin, että lapset juoksi minua pensaan taa piiloon ja päätin jujuttaa niitä hiippailemalla toiselta puolen vastaan. Samalla kuin kyyristyin, niin tottakai se tarjotin kippas, ja kun yritin ottaa kiinni, niin kippasi myös mehukannu. Siinä oli meidän vesimelonin palat, jäätelöt ja mehut yhtenä sotkuna puskan juurella. Lapsia itketti ja mua nauratti...

Vierailija
10/18 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva tippui sängyltä lattialle kun alkoikin yhtäkkiä liikkumaan sängyllä, ei ollut aiemmin liikkunut vielä.

Lapset olivat ehkä 1- ja 3-vuotiaat, kun tein ruokaa keittiössä ja lapset jotain värkkäilivät siinä takanani. Isompi oli jostain ulottunut kynsisaksiin, ja oli ajatellut leikata pikkuveljen kynnet. Yhtäkkiä takaani kuului kamala parkaisu, oli leikannut melkein koko sormenpään pikkuveljen peukalosta. Iso palkeenkieli roikkui ja verta lenteli joka paikkaan kun hädissäni kannoin pientä sylissäni ja samaan aikaan googletin miten se kannattaa sitoa. Ehjä sormi siitä tuli.

Onneksi ei käynyt pahempaa, mutta piti kertoa mitä vahinkoja on tapahtunut itselle. :)

Vierailija
11/18 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräiltiin lapsen kanssa kun lapsi teki yhtäkkiä edessä vemputusliikkeitä samalla jarruttaen niin että pyörät osui yhteen ja kaaduin suoraan ojaan ilman tilaisuutta reagoida tai jarruttaa. Ei onneksi tullut kuin mustelmia ja pyörä pysyi ehjänä. Lenkillä ollut naapuri tuli katsomaan miten kävi.

12/18 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pudotettiin kännissä kaverin vauva. Siis kaveri itse (lapsen äiti) sähläsi ja vauva tippui. Onneksi ei käynyt mitään...

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
13/18 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis työnsin vauvan kärryi ja ylitin tien. ni se kippas se kärry ja vauva naama edellä asvalttiin verta tuli suusta ja itku oli kova ja mä säikähdin.

Vierailija
14/18 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva syntyi keväällä ja oltiin viettämässä ensimmäistä juhannusta anoppilassa toisella paikkakunnalla. Sinne oli kokoontunut enemmänkin sukua. Join siinä muka yhden viinilasillisen ja ajattelin että ei tässä mitään, vauva saatiin jo nukkumaan ja itkuhälyttimen kanssa istuttiin terassilla iltaa. Sitten mulle kaadettiin vähän konjakkia, ja mulla lähti ihan liikaa mopo käsistä ja join itseni aika humalaan. Ei nyt mitenkään kovaa känniin, eikä mitään erikoisempaa tapahtunut, mutta herramunjee että hävetti jälkeenpäin se, että olin näyttäytynyt sillä tavalla koko suvulle.

Vierailija
15/18 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisivuotias juoksi vastaan halimaan kun tulin töistä kotiin. Kompastui jotenkin juuri edessäni ja löi päänsä mun silmälaseihin, jotka taas osuivat kipeästi nenänvarteeni. Seurauksena hajonneet lasit ja mulle mustasilmä. Ei siinä muuten mitään, mutta seuraavana päivänä oli tärkeä esiintyminen... En edes yrittänyt peitellä silmääni ja sanoi heti alussa, että uskotte tai ette, mutta tämän silmän sai aikaan pieni lapseni.

Vierailija
16/18 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/18 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/18 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva syntyi keväällä ja oltiin viettämässä ensimmäistä juhannusta anoppilassa toisella paikkakunnalla. Sinne oli kokoontunut enemmänkin sukua. Join siinä muka yhden viinilasillisen ja ajattelin että ei tässä mitään, vauva saatiin jo nukkumaan ja itkuhälyttimen kanssa istuttiin terassilla iltaa. Sitten mulle kaadettiin vähän konjakkia, ja mulla lähti ihan liikaa mopo käsistä ja join itseni aika humalaan. Ei nyt mitenkään kovaa känniin, eikä mitään erikoisempaa tapahtunut, mutta herramunjee että hävetti jälkeenpäin se, että olin näyttäytynyt sillä tavalla koko suvulle.

No toivottavasti edes joku aikuisista oli selvä, jos vauva oli mukana. Ei vain voi ymmärtää tuollaista kupin ottamista, jos on vielä vauva vastuulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan