Mun nännipihaan on ilmestynyt luomi joka näyttää miniversiolta itse nännistä. Onko huolestuttavaa?
Kommentit (11)
Kyllä nännipihaankin voi tulla luomia. Minulla on myös. Jos se on symmetrinen ja siisti niin varmasti ihan tavallinen luomi :)
Käyt näyttämässä lääkärille niin selviää onko syytä huoleen. Me emme sitä voi tietää, koska emme näe ko. pattia eikä meistä kovinkaan monella ole lääketieteen koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nännipihaankin voi tulla luomia. Minulla on myös. Jos se on symmetrinen ja siisti niin varmasti ihan tavallinen luomi :)
Röpelöinen :/ nänniä hieman tummempi.
Mulla oli käsivarressa kolmas nänni. Kasvoi aikansa kunnes kynsisaksilla puhkaisin. Ja siis näytti nänniltä :o. Märkää tuli aika reippaasti siitä.
Kuinka kauan se on siinä ollut? Ettei olisi talirauhanen?
Tuskin on, mutta vähän kuullostaa melanoomalta kun mainitsit röpeliöisestä luomessa. Oletko ottanut aurinkoa tissit paljaana..
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on, mutta vähän kuullostaa melanoomalta kun mainitsit röpeliöisestä luomessa. Oletko ottanut aurinkoa tissit paljaana..
En ota aurinkoa ollenkaan :/ Olen ihan vitivalkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli käsivarressa kolmas nänni. Kasvoi aikansa kunnes kynsisaksilla puhkaisin. Ja siis näytti nänniltä :o. Märkää tuli aika reippaasti siitä.
Apua...
Miten uskalsit puhkaista itse?
Ettei vaan olis punkin purema ?
Zinc
Voi tulla tauteja ..
Up! Eikai oo joku ”kolmas” nänni?