Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidiksi uudelleen 41- vuotiaana?

Äidiksi uudelleen 41- vuotiaana?
24.06.2020 |

Hei! Olemme olleet aviomieheni kanssa naimisissa useampia vuosia.Taloudellinen tilanne on enemmän kuin ok. Jopa vielä enemmänkin toki voitaisiin panostaa työntekoon (olemme yrittäjiä), mutta olen alkanut miettiä, onko elämässä sittenkin jotakin tärkeämpää. Urheilemme paljon, extreme- lajeja. Molemmat kehitämme itseämme opiskelemalla. Silti tuntuu, että se puuttuva juttu olisi yhteinen biologinen lapsi?

Miehelläni biologisia lapsia on kaksi, Minulla yksi. Porukan juniori on 12-viotias, seniori 17- vuotias. Minulla olisi paukkuja vielä vauvan äidiksi. Ja halua ottaa vastuu vauvasta. Mieheni kantaa vauvaan tai paukkujen riittämiseen en sen tarkemmin tiedä. Koska asia ei ole ollut kovin tähdellinen avioliitossamme.

Onko 41-vuotias mielestänne liian vanha äidiksi? Varsinkin, kun perheen muut lapset ovat yli 10-vuotiaita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan, jos kerran on paukkuja. Muuten voisi jäädä kaduttamaan. Toimi kuitenkin mahdollisimman pian.

Vierailija
2/3 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan jokaisen oma asia. Anna mennä jos sitä haluat ja toivot ja jos tuntuu että jaksatte kasvattaa vielä yhden lapsen.

Itse olen saman ikäinen ja minulle olisi ihan kauhistus. Olen miehellekin sanonut, että jos vahinko käy niin teen abortin enkä välttämättä edes kerro hänelle. Mikään tai kukaan ei enää saa minua siihen. Vaikka rakastan lapsiani yli kaiken, en halua lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittämään vaan😀