Kaikissa uusissa kylppäreissä samanlaiset laatat? Isot valkoiset seinällä, harmaat pienet lattiassa?
Kommentit (88)
On. Kolmessa viimeisimmässä asunnossa ollut. Eka rakennettu 2008, toka 2015 ja tämä kolmas 2009. Kaikissa samanlainen kylppäri ollut.
Meillä oli taloyhtiössä remontti eli kylppärit meni uusiksi ja se mitä olen nähnyt 3-4 asuntoa niin niissä oli kaikissa juuri tuo laatta. Olen siis itse asiassa tehnyt juuri saman huomion.
On koska sinne on helppo sisustaa ihan millainen värimaailma tahansa ja kuitenkin asuntoa myydessä "helppo". Itse halusin räväkän punaisen tehosteseinän mutta onneksi ei löytynyt laattajaoltaan sopivaa kokoa joten haaveeksi jäi mutta nyt väriä muuten kyllä löytyy.
Pienet lattialaatat offfcourse kaatolattian takia, muuten on varpaan kynnet kovilla. Seinille eikai kukaan halua enää mosaiikkia ..joku tehosteraita korkeintaan. mut onhan noita mahiksia nykyään helv.tillinen määrä. T: Laattamies.
Joo, just tommonen. :) Yritin ylipuhua miestä hieman reippaampiin väreihin ja erikoisempiin ladontoihin kuin mitä urakoitsija ehdotti, mutta kun ei tää mulle sitten kuitenkaan ollut mikään sydämenasia, niin taivuin hänen toivomiinsa turvallisiin ratkaisuihin. Sama keittiössä - turvalliselka linjalla mentiin siinäkin. Noh, saanhan tosiaan sitten väriä tekstiileillä ja oman työhuoneen olen sisustanut ihanan omanlaiseksi. :)
Kieltääkö taloyhtiö muun väriset laatat putkirempan yhteydessä?
Luulisin, että värimaailmaa voi laajentaa, mikäli itse maksaa extraa. Koskee tietysti omistusasuntoja.
Jep, samaa on kaikkialla. Mutta toisaalta voi laittaa erilaiset kalusteet ja sisustaa muuten sitä aika mitäänsanomatonta taustaa.
Helppo myydä eteenpäin ja erivärisillä pyyhkeillä,matolla ym tilpehöörillä saa näyttävyyttä helposti sen väriyhdistelmän kanssa
Me ostimme uuden asunnon jo rakennusvaiheessa, ja laattojen vaihtoehdot olivat rajalliset. Olisi ollut mahdollisuus tietenkin valita itse sellaiset laatat kuin olisi halunnut, mutta olisi tullut liian kalliiksi toteuttaa.
Mitäänsanomaton kylppäri.
Kämpän kalleimmat neliöt, ja niistä tehdään kuolettavan tylsät.
Joissain Bauhauseissa jopa neliömetrin kokoisia laattoja, sääliks käy laatoittajaa seinien tasoituksineen..
Tuulipuku tykkää ämpäreistä, miljoona kärpästä ei voi olla väärässä.
No minkä muun värisiä laattoja jaksatte katsoa seuraavat 20-30 cuotta? Ja seuraavatkin asunnon omistajat? Liian räväköillä laatoilla ei tule asuntokauppoja myöhemmin. Seiniä on helppo maalata ja tapetoida, mutt laatoitukset kosteuseristyksineen on eri asia.
Laitosfiilis. En tykkää.