Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikissa uusissa kylppäreissä samanlaiset laatat? Isot valkoiset seinällä, harmaat pienet lattiassa?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitosfiilis. En tykkää.

Vierailija
2/88 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on isot valkoiset lattiassa ja pienet harmaat seinässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, just noi samat laatat. Tosin kylppäri on jo 13 vuotta vanha.

Vierailija
4/88 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noita samoja laattoja tulee meidän kämpän kylppäriin.

Vierailija
5/88 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kolmessa viimeisimmässä asunnossa ollut. Eka rakennettu 2008, toka 2015 ja tämä kolmas 2009. Kaikissa samanlainen kylppäri ollut.

Vierailija
6/88 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Vierailija
7/88 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli taloyhtiössä remontti eli kylppärit meni uusiksi ja se mitä olen nähnyt 3-4 asuntoa niin niissä oli kaikissa juuri tuo laatta. Olen siis itse asiassa tehnyt juuri saman huomion.

Vierailija
8/88 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyylsääääää.....

Vierailija
9/88 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On koska sinne on helppo sisustaa ihan millainen värimaailma tahansa ja kuitenkin asuntoa myydessä "helppo". Itse halusin räväkän punaisen tehosteseinän mutta onneksi ei löytynyt laattajaoltaan sopivaa kokoa joten haaveeksi jäi mutta nyt väriä muuten kyllä löytyy.

Vierailija
10/88 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet lattialaatat offfcourse kaatolattian takia, muuten on varpaan kynnet kovilla. Seinille eikai kukaan halua enää mosaiikkia ..joku tehosteraita korkeintaan. mut onhan noita mahiksia nykyään helv.tillinen määrä. T: Laattamies.

Vierailija
11/88 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, just tommonen. :) Yritin ylipuhua miestä hieman reippaampiin väreihin ja erikoisempiin ladontoihin kuin mitä urakoitsija ehdotti, mutta kun ei tää mulle sitten kuitenkaan ollut mikään sydämenasia, niin taivuin hänen toivomiinsa turvallisiin ratkaisuihin. Sama keittiössä - turvalliselka linjalla mentiin siinäkin. Noh, saanhan tosiaan sitten väriä tekstiileillä ja oman työhuoneen olen sisustanut ihanan omanlaiseksi. :)

Vierailija
12/88 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltääkö taloyhtiö muun väriset laatat putkirempan yhteydessä?

Luulisin, että värimaailmaa voi laajentaa, mikäli itse maksaa extraa. Koskee tietysti omistusasuntoja.

Vierailija
13/88 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, samaa on kaikkialla. Mutta toisaalta voi laittaa erilaiset kalusteet ja sisustaa muuten sitä aika mitäänsanomatonta taustaa.

Vierailija
14/88 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo myydä eteenpäin ja erivärisillä pyyhkeillä,matolla ym tilpehöörillä saa näyttävyyttä helposti sen väriyhdistelmän kanssa

Vierailija
15/88 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostimme uuden asunnon jo rakennusvaiheessa, ja laattojen vaihtoehdot olivat rajalliset. Olisi ollut mahdollisuus tietenkin valita itse sellaiset laatat kuin olisi halunnut, mutta olisi tullut liian kalliiksi toteuttaa.

Vierailija
16/88 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia ne harmaat, niin kuin laitos

Vierailija
17/88 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäänsanomaton kylppäri.

Kämpän kalleimmat neliöt, ja niistä tehdään kuolettavan tylsät.

Vierailija
18/88 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain Bauhauseissa jopa neliömetrin kokoisia laattoja, sääliks käy laatoittajaa seinien tasoituksineen..

Vierailija
19/88 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulipuku tykkää ämpäreistä, miljoona kärpästä ei voi olla väärässä.

Vierailija
20/88 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä muun värisiä laattoja jaksatte katsoa seuraavat 20-30 cuotta? Ja seuraavatkin asunnon omistajat? Liian räväköillä laatoilla ei tule asuntokauppoja myöhemmin. Seiniä on helppo maalata ja tapetoida, mutt laatoitukset kosteuseristyksineen on eri asia.