Anaaliseksiä...mutta miten?
Minua kovasti kiinostaisi anaaliseksi, miten te käytännössä sen teette?
Kommentit (24)
Ei mitenkään. Kerran kokeiltu ja ei koskaan enää. Siitä ei todellakaan kukaan nainen nauti.
Normaalisti siinä survaistaan kikkeli kakkelipaikkaan. Aktin jälkeen pestään vehkeet.
Unohda koko juttu ja mene vaikka kaljalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Kerran kokeiltu ja ei koskaan enää. Siitä ei todellakaan kukaan nainen nauti.
Et sä voi puhua kaikkien naisten puolesta.
Olen todennut, että miehet, jotka haluavat ansalla, ovat piilohomoja.
Naiselle se anna nautintoa.
Hitaasti ja hellästi.
Ja tunne se, kun nainen supistelee ja jos saat sitä enään pois sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat erilaisia, itse tykkään kyllä ja olen nainen. Vaatii hyvät lämmittelyt. Mies yleensä antaa mulle orgasmin ensin niin että paikat rentoutuu. An*alitappi on myös ihan ehdoton siinä lämmittelyssä. Ja paljon liukkaria totta kai. Mutta joitain elämäni parhaita orgasmeja olen saanut sitä kautta, niin että käytän vibraa samalla.
Vierailija kirjoitti:
Et nauti koska et rentoudu ja sun mies ei tiedä mitä tekee.
Sun kanssa beibi lähdetään siitä, että ollaan molemmat lusikassa ja suutelen niskaasi. Sitten laitan vain terskan sisään ja ollaan ihan hiljaa paikallaan. Milli milliltä sentti sentiltä ihan pientä edes takaista liikettä kunnes aukenet minulle kokonaan. Sen jälkeen lisätään vauhtia vasta ja pumpataan syvälle samalla kun suutelen niskaa ja hieron klitoristasi. Saat sellaisen orgasmin että sun aivot räjähtää kattoon.
Antava osapuoli huolehtii anaalipesun. Tähän on saatavilla apuvälineitä kaikista seksivälineitä myyvistä liikkeistä ja nettisivustoilta. Käytätte sen jälkeen aikaa peräaukon ja -suolen huolelliseen voiteluun liukuvoiteella. On tärkeää rentouttaa peräaukko ja aloittaa ensin sormella, pienellä dildolla tai tapilla. Itselläni rentoutumista helpottaa, jos saan ensin orgasmin muilla tavoin. Sitten hyvin hitaasti ja varovasti anaaliyhdynnän pariin. Lisätkää tarpeen mukaan liukuvoidetta. Kondomin käyttö on suositeltavaa, koska siemenneste jää ikävästi peppuun.
Paljon alkulämmittelyä, venyttelyä ja öljyä. Elin varovasti sisään. Kun nainen sanoo et on Ok, sitten voi aloittaa työntelyn varovasti. Peban täytyy tottua venytykseen niin kipu ei tunnu pahalta. Liian nopeasti survaistuna leikki loppuu siihen. Nainen määrää tahdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et nauti koska et rentoudu ja sun mies ei tiedä mitä tekee.
Sun kanssa beibi lähdetään siitä, että ollaan molemmat lusikassa ja suutelen niskaasi. Sitten laitan vain terskan sisään ja ollaan ihan hiljaa paikallaan. Milli milliltä sentti sentiltä ihan pientä edes takaista liikettä kunnes aukenet minulle kokonaan. Sen jälkeen lisätään vauhtia vasta ja pumpataan syvälle samalla kun suutelen niskaa ja hieron klitoristasi. Saat sellaisen orgasmin että sun aivot räjähtää kattoon.
Ohis, jos sulla olisi pidempi muna laittaisit sen kakkosen sijaan ykköseen. Mutta kun ei ylty.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap n vai m?
Mies
Meillä käytössä turvasana ja joskus runttaan ns kuivana kakkoseen ja jos vaimo huutaa turvasanan sijasta jotain muuta, esim eeiiii, niin painan sen suun tyynyyn ja jatkan painamista. Näin meillä.
Anaalipesu yksinkertaisimmillaan niin että painaa bideesuihkun peräaukkoa vasten ja laskee vettä sisään, ja sitten päästää ne ulos. Tätä toistetaan niin monta kertaa että ulos tuleva vesi on kirkasta. Rentoutukseen on kaksi hyvää keinoa. Sormilla. Ensin yksi, sitten kaksi sormea, ja kun kolme sormea menee niin sitten mahtuu vehjekin sisään. Ehdottomasti paras keino on kuitenkin pumppudildo jota saa itse pumpata ja säädellä.
Ihan paras väline liukkarin laittoon peppuun on lasten nestemäisten särkylääkkeiden mukana tuleva lääkeruisku. Meillä laitetaan aina vähintään kaksi ruiskullista. Ilman ruiskua joutuisi koko ajan lisäämään. Liukkaria ei peppuseksissä kannata säästellä.
Hyi helvata mitä ihmiset touhuu,ruiskulla liukastetta ulostesuoleen.
Huolellinen huuhtelu, jonka jälkeen reilusti paksua liukkaria esimerkiksi jollain ruiskulla peppuun. Paksu liukkari säilyy perseessä aika kauan ja sormettamalla sitten saa nopeasti peppuaukon todella liukkaaksi. Parasta kun tämä ei katso aikaa, että paikkaa, vaan persepanon voi ottaa vaikka kesken kauppareissun sovituskopissa tms..
PAAALUA PRCSEEN