Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskas kumppani

Vierailija
24.06.2020 |

Kumppanini on todella raskas. Juo usein, käyttää rauhoittavia tms. lääkkeitä miten sattuu. Lisäksi puhuu usein itsemurhasta. Ei suoraan uhkaa vaan vihjailee. Tulee mieleen ettei välitä itsestään.

Mitähän tässä on mahdollista tehdä. Käy juttelemassa psykologillakin, mutta sanoo että se on ihan turhaa.

Olen väsynyt :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä et varmaan pysty tekemään muuta kuin huolehtimaan omasta hyvinvoinnista. Saattaa vaatia etäisyyden ottoa kumppaniin.

Ja kaikesta toivosta luopumista hänen suhteensa. Siis siitä turhasta toivosta, että asiat jotenkin muuttuisivat paremmiksi. Hyväksy tilanne ja elä sen kanssa. Jos et voi hyväksyä, lähde pois. Jos se tuntuu kylmältä, muista ettet ainakaan voi auttaa häntä jos olet itse pelkkä ihmisraunio.

Vierailija
2/8 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinä et varmaan pysty tekemään muuta kuin huolehtimaan omasta hyvinvoinnista. Saattaa vaatia etäisyyden ottoa kumppaniin.

Ja kaikesta toivosta luopumista hänen suhteensa. Siis siitä turhasta toivosta, että asiat jotenkin muuttuisivat paremmiksi. Hyväksy tilanne ja elä sen kanssa. Jos et voi hyväksyä, lähde pois. Jos se tuntuu kylmältä, muista ettet ainakaan voi auttaa häntä jos olet itse pelkkä ihmisraunio.

Itselleni ainakin tuo lääkeasia on todella rankka. Hän siis ei syö määräysten mukaisesti vaan miten sattuu. Samoin alkoholi.. lisäksi hän valehtelee juomisestaan. Sekin ärsyttää.

Olen kyllä erostakin puhunut, mutta hän on sanonut, että tarvitsee minua. :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni ainakin tuo lääkeasia on todella rankka. Hän siis ei syö määräysten mukaisesti vaan miten sattuu. Samoin alkoholi.. lisäksi hän valehtelee juomisestaan. Sekin ärsyttää.

ap

Okei, puhun nyt kokemuksesta. Oletan että olet oikea ihminen.

Se mihin sun tulee keskittyä, ei ole hänen sanomiset. Hän tietenkin haluaa että jäät ja pidät huolta. Oikein ja ymmärrettävää.

Mutta toistan mitä sanoin: sinun pitää huolehtia sinusta. Se on sun ensisijainen velvollisuus. Et kestä tuota pitkään. Kukaan ei kestä, katso vaikka juoppojen pitkäaikaisia puolisoita, näyttävätkö onnellisilta ja tasapainoisilta? Juu ei.

Jos sua vielä ärsyttää, olet alkuvaiheessa. Sulla on vielä vähän mielenterveyttä jäljellä. Jää, ja se kuluu vuosien varrella pois ja olet yhtä onneton kuin kumppani. 

Onko kaksi onnetonta sinusta parempi kuin yksi onneton ja yksi keskiverto? Et voi auttaa häntä, jos ammattilainen ei voi. Voit auttaa itseäsi, joten tee se mitä voit. Tsemii.

*out*

Vierailija
4/8 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia?

Vierailija
5/8 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lapsia?

Ei ole.

ap

Vierailija
6/8 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
7/8 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä, juu varmaan tarvitsee. Pitäähän u*rpolla olla joku kuka säälii ja kuuntelee itseaiheuttamiansa vaikeuksia. Ota ja lähde, on aivan naurettavaa jäädä tuollaisin perustein, tarvitsee sinua.... otas nyt ne vaaleanpunaiset lasit pois silmiltä. Et voi ketään pelastaa, u*rpolla on voimaksa mieltymys viinaan ja lääkkeisiin. Lopeta se hyysääminen, n y t !

Vierailija
8/8 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^on sillä hyviäkin puolia, mutta kyllähän hänen kanssaan on rankkaa seurusella.

Kiitos tsemppiviesteistä!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan