Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska erityisaikuinen saa luovuttaa?

Vierailija
24.06.2020 |

Jos on vuosikymmeniä ollut syrjäytynyt elämstä. Saako luovuttaa ja alkaa juopoksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alkanut jo kymmenisen vuotta sitten. Erityisyydet asperger ja alhainen ÄO (laaja-alaiset oppimisvaikeudet). Käyn kyllä töissäkin mutten kestä stressiä ja ahdistusta ilman viinan jokapäiväistä juontia.

Vierailija
2/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei lupia kysellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ainakin kokeilla, jos muu lääkitys ei estä, mutta juo vain sen verran että pysyy siistinä ulkoiselta olemukseltan, ja  on rahaa maksaa asuminen, ruoka, ja muut välttämättömät menot.

Vierailija
4/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa luovuttaa ja alkaa juopoksi. Ei myöskään lakata elämästä.

Sen sijaan on hyvä miettiä pienempiä luovuttamisia: luopuu sellaisista tavoitteista, jotka eivät tee itseä onnelliseksi ja ottaa tilalle tavoitteita, jotka on mahdollista saavuttaa ja jotka Vähän kerrallaan tekevät tyytyväisemmäksi.

Vierailija
5/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot mun poika, niin älä. Se tekee susta vaan onnettomamman, oon nähnyt tämän jo suvussa monta kertaa.

Vierailija
6/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen alkanut jo kymmenisen vuotta sitten. Erityisyydet asperger ja alhainen ÄO (laaja-alaiset oppimisvaikeudet). Käyn kyllä töissäkin mutten kestä stressiä ja ahdistusta ilman viinan jokapäiväistä juontia.

Saisi kai tuohon lääkäristä ihan oikeat lääkkeetkin niin ei tarvitsisi pilata maksaa.

Vierailija
7/7 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ainakin kokeilla, jos muu lääkitys ei estä, mutta juo vain sen verran että pysyy siistinä ulkoiselta olemukseltan, ja  on rahaa maksaa asuminen, ruoka, ja muut välttämättömät menot.

Ei estä. Ainoa mikä estää on perhe mutta toki mies pärjäisi vaikka häipyisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän