Normaaleja ihmisiä -sarja!
Ah! Katsoin parin päivän sisällä kaikki jaksot. Mieletön sarja! Loistava käsikirjoitus (perustuu Sally Rooneyn menestyskirjaan), erinomaiset näyttelijät, nuoruuden ja elämän epävarmuus ja herkkyys vangittuna niin hyvin!
Onko täällä muita jotka sarja vei mennessään?
Kommentit (8)
Kiitos, laitankin tämän kesän katselulistalle. Löytyy näköjään Yle Areenasta.
En ihan ymmärtänyt sitä Ruotsi-jaksoa. Sen olisi voinut jättää välistä.
Muuten olisin tykännyt, mutta se jatkuva paneminen alko tympimään. Vaikka seksikohtauksista tekis kuin "taiteellisia" tahansa, niin ei se siitä oikeen muuksi muutu.
Olisin siis noiden panokohtausten tilalle kaivannut muuta tarinankerrontaa. Muutoin hyvä sarja käsikirjoituksineen.
Vierailija kirjoitti:
Muuten olisin tykännyt, mutta se jatkuva paneminen alko tympimään. Vaikka seksikohtauksista tekis kuin "taiteellisia" tahansa, niin ei se siitä oikeen muuksi muutu.
Olisin siis noiden panokohtausten tilalle kaivannut muuta tarinankerrontaa. Muutoin hyvä sarja käsikirjoituksineen.
Jaa minä odotin kieli pitkällä niitä kun kerrankin oli jollain lailla "realistisia" seksikohtauksia jotka näyteltiin luontevasti. Mua taas rassasi se kun välillä uitiin niin niin syvällä ja olisin kaivannut kepeämpää otetta. Mutta joo, binge watch.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa minä odotin kieli pitkällä niitä kun kerrankin oli jollain lailla "realistisia" seksikohtauksia jotka näyteltiin luontevasti. Mua taas rassasi se kun välillä uitiin niin niin syvällä ja olisin kaivannut kepeämpää otetta. Mutta joo, binge watch.
Joo, hyvin tehtyjä kohtauksia kyllä. Aluksi olinkin ihan ok niiden suhteen, mutta liika on vain liikaa. Toki oma mielipide :) Tai itselle tuollaiset toistuvat asiat tekee katsomisesta tavallaan puuduttavaa eli tietää, että kohta ne vaan taas panee, niin sitten jaksa oikein muihinkaan juttuihin niin keskittyä.
Tajuaako tuosta selityksestä ees mitään :D Noh eniveis, muuten kyllä oli omastakin mielestä hyvin tehty sarja!
Järjettömän tylsä ja tekotaiteellinen, en tunnista tuosta kenenkään todellista nuoruutta. En voi sietää sitä päähenkilönaista. En tosin katsonut kuin ensimmäisen jakson ja senkin ajan odotin vain jakson loppumista, joten ei ollut järkeä katsoa enempää...
Kyllä! Paras katsomani sarja vähään aikaan. Tykkäsin erityisesti Connellin hahmon kuvauksesta ja koin jossain määrin syvää samaistumistani häneen. Erityisesti hänen kuvatessaan aina mukana seuraavaa ulkopuolisuuden ja erillisyyden tunnetta. Itkin koko sen jakson, jossa kuvattiin Connellin masennusta.