Appivanhempani pitivät mua aina laiskana
Nyt laiskottelen heidän ostamalla mökillään josta omistan puolet. Näin se elämä etenee. Miten muilla?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Miten omistat siitä puolet
Näin on vain päässyt käymään.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla laiskana?
Loisena, laiskana ja tyhmänä. Ei kait se enempää selittelyä tartte.
Itse laiskottelen omalla mökillä jonka omistan siis aivan kokonaan.
No lomalla kai voi myös laiskotella joskus, vai mitä.
Mutta tottahan jokainen aina perushommat hoitelee, ruuat ja siisteys sun muut, nehän ovat itsestäänselvyyksiä jokaisella ihmiselle.
Sinä ap vaikutat erittäin typerältä tyypiltä ja päälle päätteeksi koko aloitus on paskaa provoa!
Miksi vaivauduit edes sen tekemään, olet aivan varmastai pahasti päissäsi.
Pösilöt ovat pösilöitä, mutta ap on päälle päätteeksi myös jotenkin v.mmainen kun tuollaisia aloituksia viitsii kirjoitella. Tosi kaheli provo!
Vierailija kirjoitti:
Mutta tottahan jokainen aina perushommat hoitelee, ruuat ja siisteys sun muut, nehän ovat itsestäänselvyyksiä jokaisella ihmiselle.
Sinä ap vaikutat erittäin typerältä tyypiltä ja päälle päätteeksi koko aloitus on paskaa provoa!
Selvinpäin olen ja myönsin jo että olen laiska paska. Aloituksen tein jotta te muut osaatte tehdä testamentin oikein, jos ette halua että laiska miniänne/vävynne pääsee omaisuuteenne käsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap on pösilö!
Se on Ammattivalittaja, eli juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvinpäin olen ja myönsin jo että olen laiska paska. Aloituksen tein jotta te muut osaatte tehdä testamentin oikein, jos ette halua että laiska miniänne/vävynne pääsee omaisuuteenne käsiksi.
Tehty on!
Millä tavalla laiskana?