Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luontaiskauneusvinkkejä -onko teillä?

Vierailija
24.06.2020 |

Luontaiskauneus/hygienia vinkkejä haluaisin jakaa ja oppia lisää.

Olen esim huomannut että situunamehupullo jääkaapissa ja siitä suoraan kämmenelle ja puhtaisiin kainaloihin käy hyvin luomudeodorantista. Olen myös kokeillut puristetun sitruunan kuoria hieroa kainaloihin ja etikkavettä pumpuliin pyyhkäisy - toimii. Ideana on se, että bakteeri ei kasva niin nopeasti happamassa ympäristössä (kuten kurkkujen säilöntä etikka- tai maitohapponesteessä). Hajuvesissä alkoholi toimii myös kainaloiden happamoittajana + plus hyvä tuoksu tietysti.

Kookosöljyä voi käyttää iholla ja päänahanhieronnassa.

Koivunlehtiä laitan iholle kasvonasmioksi, antibakteriaalisia, flavonoideja ja ihohuokosia supistavia ominaisuuksia. Ei ihme, että suomalaiset ovat käyttäneet saunassa vastoja.

Onko teillä luontaisvinkkejä hygieniaan ja kauneudenhoitoon?

Ai niin, kananmunaa olen kokeillut kasvohoitoon ja kahvinpuruja kuorintavoiteena. En osaa vielä sanoa toimivatko pitkällä tähtäimellä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen, nukun hyvin, en polta tupakkaa ja alkoa käytän harvoin. Pysähdyn välillä olemaan tekemättä mitään ja nautin vain siitä, että olen. 

Vierailija
2/16 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkakylpyjä tavallisessa suolavedessä. Joskus kesällä pihalta löytyviä yrttejä tai kasveja mukaan. Helteellä tietysti viileä kylpy.

Vierailija
4/16 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkakylpyjä tavallisessa suolavedessä. Joskus kesällä pihalta löytyviä yrttejä tai kasveja mukaan. Helteellä tietysti viileä kylpy.

Juhannusruusun tuoksuvia lehtiä veteen.

Vierailija
5/16 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljyllä kun purskuttelee, niin tummentumat hampaissa vaalenee, auttaa jopa hammaskiveen. Oilpulling.

Vierailija
6/16 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttäny kananmunan keltuaista naamiona

Vierailija
7/16 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonkukansiemenöljyä psoriasistäplään kyynärpäässä.

Vierailija
8/16 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kookosöljyllä kun purskuttelee, niin tummentumat hampaissa vaalenee, auttaa jopa hammaskiveen. Oilpulling.

Tämä on hyvä. Oilpulling pitää vain tehdä aamulla ennen kuin on syönyt tai juonut edes vettä.

Suolavedellä vois myös hoitaa suu- ja hammashygieniaa. Toinen on kurkumajauhe, sirotellaan teelusikkaan ja dipatan hammasharjaa, tosi raikas fiilis jälkeenpäin vaikka kurkuma ei piparmintun raikkaalta ensin tunnu. Ja täyttä terveellistä ainetta jota voi niellä, , voi siis pestä huokoisen kielen.

Vierailija
9/16 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloe Vera lehden splittaan halki ja hieron kasvoille ja haavoihin . Säilyy jääkaapissa jonku aikaa.

Avokadon kuoriin jäävää avokadoa kaaputan lusikalla ja teen käsi- tai kasvonaamion.

Vierailija
10/16 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikkavettä hilseeseen ja kynsisieneen etikkakylpyjä.

Vierailija
11/16 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljy on hyvä huulirasva

Vierailija
12/16 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin valkuaisen kasvoille. Ensin keltuaisesta majoneesi. Kananmunan kuoren alla olevan kaivoin voi myös syödä, siinä on kollageenia. Kuoret kuivataan ja jauheeksi, josta saat kalsiumia.

Vierailija
13/16 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin valkuaisen kasvoille. Ensin keltuaisesta majoneesi. Kananmunan kuoren alla olevan kaivoin voi myös syödä, siinä on kollageenia. Kuoret kuivataan ja jauheeksi, josta saat kalsiumia.

*Kalvon kuoren alla

Vierailija
14/16 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
15/16 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kellään kivoja vinkkejä kynsinauhojen & kynsien hoitoon?

Vierailija
16/16 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaatista ja porkkanasta saa kivat kasvonaamiot.