Meidän Viktor pyöräili ilman appareita 3v
Olin Veera me 3v1 viikko kanssa kolmipyöräisellä ulkona. Siihen tupsahti naapurin kotiäiti joka imettää vielä Viktoria 4v. Nimi muutettu. Viktor on aivan ihmeellinen. Oppi sisäsiistikdi 2v. Sanoo kirjaimet oikein. Veera ei osaa kunnolla ärrää. Viktor tuntee kirjaimet ja piirtää hyvin ja tämä johtuu imetyksestä. Multa ei tullut maitoa ja käytimme vastiketta ja Viktorian äiti kertoi kaikille että Veera kasvaa korvikkeella kun Viktor saa äidinmaitoa kouluun asti. Nainen tarjoutui myös myymään maitoaan miehelleni. Tunnen itseni riittämättömäksi kun ei tullut maitoa mikä hidastaa lukemista jne
Kommentit (15)
Pitkän lenkin on tehny, kun kolme vuotta pyöräili. Miten takamus kesti kyseisen urakan?
No kerro sille naapurillesi terkkuja, että meidän korvikelapsi pyöräili ilman apupyöriä 2v4kk ja lukee nyt 3,5v. Minun geeneillä oli varmaan parempi antaa korviketta jos kerran äidinmaito vaikuttaa oppimiseen.
Hiukan jos vielä yrität. Ei ihan nyt kolahtanut tää
Tero ja minä olemme ystäviä
Vaikka täysin erilaisia
Tykkäämme eri asioista
Tero tykkää viinasta minä käyn lenkillä
Tero polttaa tupakkaa minä olen raitis
Tero tykkää pojista minä tykkään tytöistä
Tero käyttää hametta minä käytän housuja
Tero haisee kakalle minä haisen ruusulle
Tero on ruma minä olen komea
Tero on tyhmänläntä minä olen älykäs
Tero on länkisääri minä olen pihtipolvi
Tero on sakilainen minä olen herrasmies
Terolla on psoriasis minulla on puhdas iho
Tero on lyhyt minä olen pitkä
Tero on laiha minä olen vanttera
Tero on maalta minä olen kaupungista
Tero on naimisissa minä olen vapaa
Terolla on velkaa minä olen varakas
Tero kulkee jalan minulla on auto
Tero on kusipää minä olen joviaali
Terolla on vaikeaa minulla on hyvin
Mutta yksi asia meitä yhdistää
Joka on meille hyvin tärkeää
Sillä molemmilla sillä molemmilla
On jänne poikki - sieltä
Tuo imetys on aivan paisunut. Jollei naisella ole muuta näyttöä niin imetys kouluun asti. Mieheni on etätöissä ja naapurimme tulee meille usin päiväkahville vauvoineen. Hän kaivaa imetysrintansa esille ja imettää mieheni nähden joka yrittää näyttää kun ei huomaisi kun tiirailee mutta selvästi katselee. Inhottaa.
Mikä on "appareita"? En ole koskaan edes kuullutkaan.
Lapseni pyörii kohdussani ilman appareita.
Ym kysyjälle: tarkoittaa ilm apupyöriä polkupyörässä.
Ihan normaalia hyvinkehittyneeltä lapselta kaikki nuo.
Useat lapset oppivat kuiviksi jo ennen kahta vuotta, tuntevat kirjaimet 2-vuotiaina jne. Jokin kateus tämän idioottimaisen aloituksen taustalla?
Vierailija kirjoitti:
Tuo imetys on aivan paisunut. Jollei naisella ole muuta näyttöä niin imetys kouluun asti. Mieheni on etätöissä ja naapurimme tulee meille usin päiväkahville vauvoineen. Hän kaivaa imetysrintansa esille ja imettää mieheni nähden joka yrittää näyttää kun ei huomaisi kun tiirailee mutta selvästi katselee. Inhottaa.
Oletko mustasukkainen siitä että miehesi näkee imetystä? Voi herravarjele toivottavasti ukko tajuaa juosta ja lujaa...
Paremmassa kulttuurissa tytön imetys lopetetaan pariin kuukauteen, poikia imetetään kunnes he haluavat lopettaa. Itämaan tasa-arvoa.
0/5