Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolla oranssi Risto Räppääjä- kesätukka

Vierailija
24.06.2020 |

En tajua.

Mies 50+

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä kamala ilmiö keski-ikäistyvillä naisilla. Meinasin kyllä revetä nauruun, kun työpaikalla eräs rouva oli myös pätkäissyt blondit hiuksensa ja värjänyt punertavan oransseiksi ne. Mitä tuossa tempauksessa oikein ajatellaan? Oli ihan hyvännäköinen nainen aiemmalla kampauksella, mutta tuossa uudessa lookissa jotenkin vanhemman näköinen ja vähensi kyllä viehättävyyttä olennaisesti.

Voi ei, häntä varmasti ihan hirveän paljon nyt harmittaa, että hänen viehättävyytensä väheni sun silmissä :( Saakohan raukka enää nukuttuakaan.

Ahaa, joku on tehnyt saman eikä kestä tilannetta.

Vierailija
22/40 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen ei oikeasti ole naurun paikka, kun leuaton, taikinanaamainen rouva kiskaiseen porkkanaa täysin kynittyihin ohuisiin hiuksiin. Mitä silloin ollaan mietitty? Aivan turha selittää, että oli ”omasta mielestä” kivan näköinen.

Usein se vielä jää päälle, pitävät samaa kampausta ja käyvät parturissa kynimässä sitä miestukkaansa kerran kuukaudessa. Itse värjäävät kaupan rumimmalla oranssilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko varma, että se on kesätukka? Ehkä se on tullut jäädäkseen ja joudut käyttämään niitä oransseja sortseja talvellakin.

Vierailija
24/40 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen ei oikeasti ole naurun paikka, kun leuaton, taikinanaamainen rouva kiskaiseen porkkanaa täysin kynittyihin ohuisiin hiuksiin. Mitä silloin ollaan mietitty? Aivan turha selittää, että oli ”omasta mielestä” kivan näköinen.

Usein se vielä jää päälle, pitävät samaa kampausta ja käyvät parturissa kynimässä sitä miestukkaansa kerran kuukaudessa. Itse värjäävät kaupan rumimmalla oranssilla.

Kampaaja kehuu rahastustaan ”tosi kiva ja pirteä - sopii sulle!” Ja kierre jatkuu.

Vierailija
25/40 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/40 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punasävyjä on ihan kauniitakin. Tuo ristoräppääjä - väri on kyllä paha.

Vierailija
27/40 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin väri ikinä. En tajua miten jotkut laittavat tuon värin päähänsä. Kampaajalla vielä.

Siis se vie joitain värin kokonaan naamasta ja jos tukia on vielä lyhyt ja vartalo pullea niin VOI EI!

Vierailija
28/40 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Tuija Piepponen-tyyliä? hälle se kyllä sopii.

Vierailija
29/40 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot keski-ikäiset sellaisia, näytetään me nuoret paremmalt

Vierailija
30/40 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin väri ikinä. En tajua miten jotkut laittavat tuon värin päähänsä. Kampaajalla vielä.

Siis se vie joitain värin kokonaan naamasta ja jos tukia on vielä lyhyt ja vartalo pullea niin VOI EI!

Joku kampaaja mainosti työtään kuvalla, jossa naisella oli pahin risto räppääjä -väri minkä pystytte kuvittelemaan, miestukka mutta päältä pitempi, jotain vanhaa permistä siinä, ja sitten oli vielä siiliosiot alempana. Tällä hän mainosti työtänsä ja havitteli lisää asiakkaita.

Vierailija
31/40 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, oksennus tulee.

Vierailija
32/40 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoot keski-ikäiset sellaisia, näytetään me nuoret paremmalt

Ihan varmasti näytätte paremmilta kunhan muistatte kiertää kaukaa vielä tuon hiusten värin.

Vierailija
33/40 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kasvatin sairaan pitkän lahkolaistukan ilman värjäystä kevään aikana. Olen lähes 50.

Sairaan pitkän? Hiukset kasvavat 1 - 1,5 cm kuukaudessa!

Vierailija
34/40 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punasävyjä on ihan kauniitakin. Tuo ristoräppääjä - väri on kyllä paha.

Mikään purkista tullut punasävy ei ole kaunis, mutta tuo ristoräppääjä on pahin.

Vierailija
35/40 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
36/40 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyikö vaimo ristoräppääjään lupaa tai ennakkomielipidettä mieheltään, vai oliko se ylläripylläri?

Vierailija
37/40 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oranssi uusi violetti?

Vierailija
38/40 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo kysynyt suostuuko pukeutumaan Risto Räppääjäksi rakkauden hetkeä varten?

Vierailija
39/40 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä kamala ilmiö keski-ikäistyvillä naisilla. Meinasin kyllä revetä nauruun, kun työpaikalla eräs rouva oli myös pätkäissyt blondit hiuksensa ja värjänyt punertavan oransseiksi ne. Mitä tuossa tempauksessa oikein ajatellaan? Oli ihan hyvännäköinen nainen aiemmalla kampauksella, mutta tuossa uudessa lookissa jotenkin vanhemman näköinen ja vähensi kyllä viehättävyyttä olennaisesti.

Voi ei, häntä varmasti ihan hirveän paljon nyt harmittaa, että hänen viehättävyytensä väheni sun silmissä :( Saakohan raukka enää nukuttuakaan.

Joo, en mä uskokaan, että tuo mun 45v kollegani edes yritti tehdä jotain vaikutusta muhun, tuolloin 25v naiseen.

Vierailija
40/40 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kasvatin sairaan pitkän lahkolaistukan ilman värjäystä kevään aikana. Olen lähes 50.

Sairaan pitkän? Hiukset kasvavat 1 - 1,5 cm kuukaudessa!

Mulla oli ennestään pitkä ja nyt vyötärölle, koronan aikana kasvoi. Lahkolaistukka on paras!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan