Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkäaikainen kaveri flirttailee minulle, auttakaa?

Vierailija
24.06.2020 |

Eli siis miespuolinen kaveri, jonka kanssa ollaan oltu kavereita jo 10 vuotta, lähettää minulle aika säännöllisesti romanttis- tai seksuaalissävytteisiä viestejä. Ihan silleen normaalin juttelun lomassa kyllä, mutta viestit on selkeästi muuta kuin kaverillisia. Olen ottanut asian puheeksi, mutta ei ole auttanut. Tämä on aika uusi juttu, alkoi jokin aika sen jälkeen, kun kaverilla meni poikki tyttöystävänsä kanssa. Yhdessä kohtaa tunnustikin minulle tunteensa, mutta sanoin silloin suoraan, että meidän välille ei tule suhdetta eikä mitään muutakaan. Tuntuu kuitenkin kuin yrittäisi ikään kuin varmuuden vuoksi lämmitellä, jos vaikka muuttaisinkin mieleni tai jotain.

Tämä koko juttu ahdistaa. Muita ollut samassa tilanteessa? :( Kyseessä on siis tosiaan 10 vuoden ystävyys, että en ihan kevein perustein aio laittaa ystävyyssuhdetta poikki, mutta etäisyyttä olen ottanut, kun nuo viestit tekee tosi epämukavan olon.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot suoraan että nyt lopetat romanttisten viestien lähettelyt tai tulee ystävyydestä kenkää. Miehille pitää sanoo suoraan, muuten ne ei ymmärrä.

Vierailija
2/2 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanot suoraan että nyt lopetat romanttisten viestien lähettelyt tai tulee ystävyydestä kenkää. Miehille pitää sanoo suoraan, muuten ne ei ymmärrä.

Joo, ehkä asiasta voisi vielä kerran yrittää jutella. Sanoin kyllä jo kerran aikaisemmin siis ihan suoraan, että lopeta, mä en halua tällaisia viestejä, ja selitin, että haluan pitää tiettyjä rajoja ystävyyssuhteissa. Se auttoi joksikin aikaa, mutta nyt tuntuu taas kokeilevan, kuinka pitkälle voi mennä. Ääähh.. Olisi kiva kuulla, jos joku olisi ollut samankaltaisessa tilanteessa, että miten se ratkesi/päättyi ja kannattiko ystävyyttä jatkaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä