Millainen mies saa housut kostumaan??
Millainen mies teiltä vie jalat alta tai saa housut kosteaksi?? Onko joku mies ollut niin kuuma että vaikka teillä ei koskaan ollutkaan mitään niin olet ollut jo pikkuhousut märkänä hänen seurassaan? Missä ja millainen tilanne oli?
Kommentit (15)
Ei ole mitään yksittäistä asiaa, että "millainen". Jotkut vain on sellaisia. Elämäni aikana muutaman tavannut, eikä niillä ole muuta yhdistävää tekijää kuin se, että ovat miehiä. Sen olen huomannut, että multa vie jalat alta eri miehet kuin kavereilta.
Sama kuin vastaajalla 2: jotkut miehet vaan on sellasia. Ei liity juurikaan ulkonäköön, esimerkiksi. Ikinä ei ole kyllä ollut pikkarit märkinä siten että ei olisi "ollut mitään" miehen kanssa. Jos alkaa kostuttavalta tuntua niin kyllä mä olen sitten sen miehen siitä mukaani ottanut, tavalla tai toisella.
Voin vastata kaikkien naisten puolesta:
Ulkonäkö tietysti tärkein. Pitkä, komeat kasvot, hyvät hiukset, valkoiset hampaat. Itsevarma (helppoa olla itsevarma kun saa jatkuvasti validaatiota sille) ja hieman flirttaileva. Hyvät käytöstavat.
Siinä mies joka saa 100% jokaisen naisen märäksi pelkällä olemuksellaan.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö tietysti tärkein. Pitkä, komeat kasvot, hyvät hiukset, valkoiset hampaat. Itsevarma (helppoa olla itsevarma kun saa jatkuvasti validaatiota sille) ja hieman flirttaileva. Hyvät käytöstavat.
Muuten samaa mieltä, mut mä en tykkää pitkistä miehistä joten sen voi miinustaa.
Komeat kasvot on tosi tärkeät, ja hyvä eli hoikka, ryhdikäs ja jäntevä kroppa toisena.
Minua sytyttää myös hieman outo käytös, eli ei liian supliikki vaan ehkä vähän burgeri.
Vierailija kirjoitti:
Pieleen meni minun kohdallani. Minulle max. 175-senttinen ja kokonaan hiukseton mies on mieluisin. Sellainen Dwalin-mainen sotakääpiö. Ja "komeat kasvot" ovat todennäköisesti sinun silmissäsi erilaiset kuin minun silmissäni. Valkoisten hampaiden sijaan olennaista on hyvä suuhygienia (muun hygienian ohella) ja hajuton hengitys. Itsevarma ja flirttaileva on aina hyvä. Hyvät käytöstavat ehdottomasti. Näiden lisäksi pitää olla huumorintajuinen.
Mutta niin, joskus joku ei ole mitään noista, ja silti lähtevät jalat alta. Ei sitä osaa selittää.
Jos miehellä on lihaksikkaat, vahvan näköiset käsivarret on se erityisen kiihottavaa. Ei tartte olla mikään bodari, vaan kunhan käsivarret ei näytä pelkältä pullataikinalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään yksittäistä asiaa, että "millainen". Jotkut vain on sellaisia. Elämäni aikana muutaman tavannut, eikä niillä ole muuta yhdistävää tekijää kuin se, että ovat miehiä. Sen olen huomannut, että multa vie jalat alta eri miehet kuin kavereilta.
Tietty on jotain luonteenpiirteitä joita etsit??
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on lihaksikkaat, vahvan näköiset käsivarret on se erityisen kiihottavaa. Ei tartte olla mikään bodari, vaan kunhan käsivarret ei näytä pelkältä pullataikinalta.
Naisissa on todella kiihottavaa kun naisella on sopivan pyöreä naisellinen perse ja tiimalasivartalo eikä mikään pullataikina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietty on jotain luonteenpiirteitä joita etsit??
Etsin toki, kumppaniehdokkaalla. Niitä luonteepiirteitä ei kuitenkaan välttämättä ole lainkaan niillä miehillä, jotka saavat pöksyt kostumaan ja jalat menemään alta. Uskon, että kyse on kemioista biologisella tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisissa on todella kiihottavaa kun naisella on sopivan pyöreä naisellinen perse ja tiimalasivartalo eikä mikään pullataikina
Menikö tämä sinulla jotenkin tunteisiin? Kysyttiin "millainen mies..."
Vierailija kirjoitti:
katseella aistimme eniten ja ulkonäkö ja kehon kieli se on se silloin 1. kuulo ja toisen jutut seuraava 2
Mieheni serkku on sellainen joka saa pöksyni märäksi hetkessä. Ovat mieheni kanssa paljon tekemisissä ja usein tämä serkku soittaa minulle, kun tavoittelee miestäni. Mieheni unohtelee liian usein puhelimensa kotiin pöydälle. Silloin sydän hakkaa, korvissa humisee ja pikkarit on märkänä näissä tilanteissa vain äänen vuoksi, mitenkään muuten en pidä häntä kiinnostavana. Enkä siis ajattele siinä mitään seksiin liittyvää, se tunne vaan tulee kun kuulee sen äänen. Hän myös laulaa toisinaan karaokea ja niinä iltoina tarvitsee tosiaan varapöksyjä mukaan..
Miehen kokonen,Sporttinen,hyvät hiukset ,hampaat. Ei tupakoi. Hyvät käytöstavat ja mukava pullotus etumuksessa
Silmät ja miehekkäät hyvin hoidetut isot kädet on mun juttu! Järkkyä kun näkee jotkut karheat ja vielä syödyt kynnet....menee viluväreet pitkin selkää ja negatiiviset sellaiset. No totta kai olemus ja se, että on puhtaan oloinen!
Sellainen joka kamppaa minut maahan ja kastelee puutarhaletkulla housuni.