Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ällöttävimmät vonkausreplat

Vierailija
23.06.2020 |

Anna sitä herkkulettuu, sitä nakkia hörppivää pimpukkaa

Kommentit (962)

Vierailija
661/962 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule mieleen varsinaista vonkausreplaa, mutta ai että pistää vituttamaan se joidenkin (onneksi harvojen) naisten "ootko vai joku homo?" jos en ehdotuksesta lämpene.

no kyllä aika homo pitää olla jos fjunusta kieltäytyy

Jos se "fjunun" omistaja on liian lihava, niin ei kiinnosta.

Vierailija
662/962 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri esitteli baarissa mut miespuoliselle kaverilleen. Eka asia jonka tää mies sanoi mulle kun käteltiin oli "Annatko p*llua". Juu en antanut.

Samaa ihmettelen minäkin - toimiiko tollanen johonkin oikeasti?

Luuleeko joku, että tuossa on tarkoitus pokata? Ei tietenkään. Tuossa kerjätään huomiota ja yritetään nolata sekä nöyryyttää. Tässä maassa on paljon miehiä, joille naisten kiusaaminen on paljon mieluisampaa kuin mikään mitä naisen kanssa voi tehdä. Omituista miten moni nainen ei tätä ymmärrä.

Totta. Vanhoissa elokuvissa, hyvin vanhoissa, nainen vastasi tuollaiseen loukkaukseen tulisella litsarilla. Ei nykypäivänä, ei vaan jäädään odottamaan seuraavaa ehdottelevaa ääliötä. Kohti uusia loukkauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/962 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollessani  noin kaksivitonen ja puolta nykyistä hoikempi tuli yökerhon tanssilattialla luokseni itsevaman olinen, ihan hyvännäköinen kundi joka tunki kielen korvaani ja sen jälkeen sanoi suoraan "Mennää mun luo n""maan". Pikkasen oli tyypillä suuret luulot itsestään ja se korvan nuoleminen, yäk!

Uskomatonta kyllä, myöhemmin näin kyseisen kundin narikassa  tyttö kainalossa eli jonkun oli saanut mukaan!

Ei se ole mitenkään uskomatonta. Se toimii, aina.

Ei kaikille, vaan aina.

Vierailija
664/962 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollessani  noin kaksivitonen ja puolta nykyistä hoikempi tuli yökerhon tanssilattialla luokseni itsevaman olinen, ihan hyvännäköinen kundi joka tunki kielen korvaani ja sen jälkeen sanoi suoraan "Mennää mun luo n""maan". Pikkasen oli tyypillä suuret luulot itsestään ja se korvan nuoleminen, yäk!

Uskomatonta kyllä, myöhemmin näin kyseisen kundin narikassa  tyttö kainalossa eli jonkun oli saanut mukaan!

Ei se ole mitenkään uskomatonta. Se toimii, aina.

Ei kaikille, vaan aina.

Aika moni suoraviivainen yrittäjä on yrittämässä vielä narikassa ja myöhemmin taksijonossa ja kun ei vain millään irtoa, niin alkaa naisten haukkuminen ja solvaaminen. Charming.

Itselle tullut vastaan näitä perinteisiä "annatko p*llua, saako vetää paljaalla, otatko suihin" avausreploja. Kaverille tinderissä "tuutko whatsappiin kattomaan ku r*nkkaan".

Miehet itse saattaisivat lämmetä vastaaville avauksille.

Vierailija
665/962 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tekis mieli pildee"

Vierailija
666/962 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M:  "Mjauu ... mä oon Olli-kolli ... läheks meille?"

N:  "Sori, mä en oo kissaihmisiä."

Vierailija
667/962 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puutteessa olevat miehet voi kyllä olla törkeitä. Voiko joku saada noilla kommenteilla? Tarttis vähä jotain muuta.

Millainen nainen edes antaa random baarituttavuudelle, oli vonkausrepla millainen tahansa.

Aika moni. Yllättävän moni on naimisissakin miehen kanssa jonka piti ensin olla vain yhden yön juttu.

Vierailija
668/962 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä muuten ällöttävä mutta yksinkertainen. Kuulin sivusta kun kaksi alkoholistiasuntolan asukasta oli uimahallissa liottamassa likaa altaaseen ja mies selitti naiselle "vaihdoin just lakanatkin". Se riitti.

Vierailija
669/962 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri esitteli baarissa mut miespuoliselle kaverilleen. Eka asia jonka tää mies sanoi mulle kun käteltiin oli "Annatko p*llua". Juu en antanut.

Joo, jos itellä on sama kela eikä jaksamista mihinkään kiemuroihin ja peleihin ja leikkeihin niin toimii. Mutta onhan se aika riskaabelia lähteä noin ehdottamaan, ensivaikutelma on ihmisille tärkeä ja jos heti ahdistelee voi olla vaikee tehdä hyvää vaikutusta myöhemmin.

Lisäksi vielä, että se vastapuoli voi olla myöhemmin oman lapsen opettaja tai työkaveri. Kyllä siinä on pelattu parilla repliikillä itsensä tampioksi pitkäksi aikaa elämässään.

Vierailija
670/962 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos itellä on sama kela eikä jaksamista mihinkään kiemuroihin ja peleihin ja leikkeihin niin toimii. Mutta onhan se aika riskaabelia lähteä noin ehdottamaan, ensivaikutelma on ihmisille tärkeä ja jos heti ahdistelee voi olla vaikee tehdä hyvää vaikutusta myöhemmin.

Lisäksi vielä, että se vastapuoli voi olla myöhemmin oman lapsen opettaja tai työkaveri. Kyllä siinä on pelattu parilla repliikillä itsensä tampioksi pitkäksi aikaa elämässään.

Tämä! Mutta tuollaiset vonkaajat saa aina samantasoista, omaa kyllikkiä tai surkeammat vaan jotain silariflesupötköä runkkaavat.

Vierailija
671/962 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Mutta tuollaiset vonkaajat saa aina samantasoista, omaa kyllikkiä tai surkeammat vaan jotain silariflesupötköä runkkaavat.

Aivan!! Nyrkki-kyllikkiä 🤣

Vierailija
672/962 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sinä et antanut, niin miehelle ei olisi kukaan muukaan saanut antaa.

Vierailija
673/962 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nainen jellyjortikan kanssa on ennakkoluuloton omaan kehoonsa ja seksuaalisuuteensa tutustua..

Vierailija
674/962 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuole mun pillua

Jos toiselta naiselta vonkaa pillunsa nuolentaa, niin voi olla aika huono, varsinkin jos toinen on täysin hetero. Mutta mikäli vonkaaja on kaunis nainen, niin saattaa hyvinkin toimia monille miehille

Vierailija
675/962 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voisko toimia, jos nainen sanoisi miehelle baarissa "saanksmä imee sun kûllia. Nielen aina"

Vierailija
676/962 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tyttö lumpiot lattiaan, setä antaa rakkautta.

Vierailija
677/962 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä käsittämättömän yököttäviä repliikkejä tässä ketjussa :(

Vierailija
678/962 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöjä reploja ketjussa joo. Varmaan kaikki heitetty n. kahden promillen humalassa. Meinaan selvinpäin ei suomalainen saa sanottua edes "Moi, mitä kuuluu, olet nätti/komea."

Vierailija
679/962 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmi perse.

Vierailija
680/962 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän