Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen raivokohtaukset

Vierailija
23.06.2020 |

Meillä on takana vuoden mittainen parisuhde. Mies on viime aikoina saanut raivokohtauksia ilman mitään kunnon syytä. Mies raivoaa jos tavarat on hukassa tai jos minun äänensävyni tai naamani "vituttaa" häntä. Raivokohtauksien aikana mies alkaa huutamaan, on heittämässä minut autosta ulos, tai käskee keräämään tavarani ja käskee lähteä pois meidän yhteisestä kodista, tai hän haluaa erota ja peruu yhteiset suunnitelmat (sovitut sukuloinnit, ulkomaanmatkat tai mökkireissut) päivän varoitusajalla. Tänään mies raivostui taas nollasta sataan enkä tiedä edes miksi. Sanoi että ei halua lähteä kanssani mökille, minne meidän piti lähteä huomenna. Olemme eronneet jo
2 kertaa ja mies alkaa lähes heti eron jälkeen itkien pahoittelemaan käytöstään ja sanomaan ettei halua erota ja rakastaan minua yms. Rakastan miestä todella paljon, mutta alkaa olla mitta täynnä. 2kk aikana mies on saanut noin 10 kertaa tälläisiä kohtauksia, joista 2 päättyi eroon.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Kuulostaa tutulle. Omassa suhteessani alkoi miehen samanlaiset raivarit, kun suhde oli kestänyt vuoden. Olen samaa mieltä kuin mitä ketjussa jo oli, ehdottomasti hankit oman asunnon. Raivoajan kanssa et voi asua saman katon alla menettämättä jotakin itsestäsi. Hän kohtelee sinua todella huonosti. Sinun pitää vetää tiukat rajat. Suhteessa ei saa uhkailla, syytellä ja alistaa. Teillä on paljon henkistä väkivaltaa. Ajan kuluessa se jättää vakavat jäljet.

Vierailija
22/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa bipolaarilta. Oli alkuun kiva ja normaali? tavoitteli sinua kiihkeästi? tekniikka on nimeltään hajoita ja hallitse, tarkoitus onkin saada sinut epävarmuuden tilaan kun et koskaan tiedä mistä raivo alkaa. Vetääkö mukaan huutoonsa kaikki vanhatkin jutut? bipolaarit harrastavat ns.siltojen polttoa eli ihan sama mitä menee, suhde/suunnitelmat/tavaratkin, ja sitten esittävät että kaikki on normaalisti ja suunnitelmat ovat taas voimassa, ikään kuin eivät muistaisi sanomisiaan ja tekemisiään. Kuulostaako tutulta?

Erota ykkös- ja kakkostyyppi toisistaan.

Vierailija
24/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa bipolaarilta. Oli alkuun kiva ja normaali? tavoitteli sinua kiihkeästi? tekniikka on nimeltään hajoita ja hallitse, tarkoitus onkin saada sinut epävarmuuden tilaan kun et koskaan tiedä mistä raivo alkaa. Vetääkö mukaan huutoonsa kaikki vanhatkin jutut? bipolaarit harrastavat ns.siltojen polttoa eli ihan sama mitä menee, suhde/suunnitelmat/tavaratkin, ja sitten esittävät että kaikki on normaalisti ja suunnitelmat ovat taas voimassa, ikään kuin eivät muistaisi sanomisiaan ja tekemisiään. Kuulostaako tutulta?

Tämä kuvaus kuulostaa enemmän epävakaalta persoonallisuudelta. Diagnoosi ei ole tässä olennainen. Mies selvästi tietää mitä on tekemässä, koska osaa pyydellä anteeksi jälkeenpäin. Kannattaa lukea netistä ilmaiseksi löytyvä kirja Why does he do that.

Vierailija
25/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on naisen sielu. Naiset kiukuttelee just noin. Ihan normaalia käytöstä naisilta... mutta kun nyt on puhe miehestä niin jätä se.

Vierailija
26/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän itsekin tiedät mitä nyt pitäisi tehdä. Nyt vaan teet sen. Ei tuollaisen ihmisen kanssa kannata seurustella ja pilata elämäänsä.

Pikku neuvo seuraavaa kierrosta varten: älä nyt ihan heti muutaman kuukauden seurustelun jälkeen hommaa yhteistä kämppää miehen kanssa. Helpompi laittaa suhde katkolle kun äijä on alunperinkin eri osoitteessa kuin sinä. Kun asunto on yhteinen, siitä seuraa pelkkää harmia jos on erottava. Parissa kuukaudessa näkee toisesta vasta ne sunnuntaipuolet ja veemäinenkin ihminen pystyy tsemppaamaan sen verran aikaa että saa toisen nalkkiin. Useampaa vuotta eivät yleensä jaksa teeskennellä kivaa ja kunnollista.

Vierailija
27/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tollanen. Parisuhdekurssit auttaneet hiukan ja ikä. On kaduttanut, että jatkoin suhdetta raivoaan kanssa. Nyt ollaan oltu jo 20 vuotta aviossa. Koko ajan epävarma olo mulla ja lapsillakin.

Kerran raivo alkoi autossa. Aivan itsekseen alkoi purkaa mielipiteitään ja raivo yltyi. Ajoi hyvin vaarallisesti. Siis ajoi satasta kaupungin keskustassa. (suuri kaupunki) Mietin, miten saada poliisi apuun ilman, että mies huomaa (ja raivostuu lisää) Kauhea tilanne.

Vierailija
28/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuvaus kuulostaa enemmän epävakaalta persoonallisuudelta. Diagnoosi ei ole tässä olennainen. Mies selvästi tietää mitä on tekemässä, koska osaa pyydellä anteeksi jälkeenpäin. Kannattaa lukea netistä ilmaiseksi löytyvä kirja Why does he do that.

Olen nro 27. Mun mies pyysi alkuaikoina anteeksi. Siis jotain 3 vuotta. Nykyään ei.

Vierailija
30/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa. Olen itse bipo ja voin kuvitella kuinka raskasta miehelläni on välillä, mutta hyvät hetket kuulemma korvaa ne. Ohis

Vierailija
31/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsu, eli vaurioitunut tunnepuoli jäänyt noin 3-vuotiaan tasolle.

Vierailija
32/37 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Nyt taas kaikki on "normaalisti". Mies pahoitteli ja sanoi ettei kaikkea hänen sanomaansa pidä ottaa niin kirjaimellisesti..

Vierailija
33/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen raivoamisen syy oli kuulemma se etten nauranut miehen vitsille kaupassa. Mies sanoi onkien kohdalla "pitäisikö laittaa uutta matoa koukkuun" ja olin vain hiljaa, en pahoittanut mieltäni tästä mitenkään. Miehen mukaan suutuin asiasta ja minulla ei ole huumorintajua. En osaa nähdä kokonaiskuvaa, enkä osaa lukea miestä yhtään, kun otin taas uhkailut reissun perumisesta tosissani. Olen kuulemma tosikko, kun hän raivoaa pää punaisena ettei ole lähdössä kanssani mihinkään. Huoh

Vierailija
34/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
35/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista on kahden biboläärin suhde? Mulla on olo välillä kuin olisin seitsemännessä taivaassa ja sitten on väsynyt ja hyvin alavireinen olo. Minuun ottaa samanlainen ailahtelevainen nainen yhteyttä kuin itsekkin olemme. Me molemmat tykkäämme toisistamme, mutta kaikki päättyy aina riitelyyn ja sitten on hiljaista pitkään. Tykkään paljon tästä naisesta ja haluaisin olla hänen kanssa. Meillä voisi olla hyvin kiihkeää yhdessä. Haluan hyvin vahvasti tätä naista. En siis tiedä onko mulla tai hänellä tuota biboa mutta vaikuttaa siltä kun täältä lukee.

Vierailija
36/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot että nyt heti lääkärin juttusille tai ero samantien. Raivokohtaukset eivät ole leikinasia, vaan vaativat psykoterapiaa ja lääkitystä. Impulssikontrollihäiriö.

Vierailija
37/37 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös pikkulapset saa yleensä raivokohtauksia?