Että ottaa KAALIIN: Martinlaakson Nesteellä vesi ja ilma maksaa 2 €!!!!
https://www.vantaansanomat.fi/paikalliset/2285561
Saakuli kun ottaa kaaliin. Maksaa nyt vedestä ja ilmasta! Aivan järjetöntä! Saakuli, kun ottaa kaaliin!!!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kotona on kompura ja hanasta tulee vettä. Viimeiset syyt käydä bensiksellä ja ostaa samalla kallista ruokaa ja bensaa. Bensaa saa kylmäasemalta ja ruokaa ruokakaupasta vastedes. Ymmärrän kyllä, että esim. pitkää työmatkaa ajavat joutuvat joskus turvautumaan noihin kalliisiin palveluihin.
Vielä kun hankit sähköauton, niin saat energiankin kotona.
Kävin kaverini miehen mökillä Kustavissa. Siellä oli myös bensa-asema, jossa kaikki maksoi ja paljon. Ärsytti edes tankata siellä.
Tästä on jo aikaa. Ehkä sille on tullut kilpailija.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko sun ruveta yrittäjäksi jotta ymmärrät? Saatat myös hoksata että röökiaskista ei jää sinne nesteelle mitään katetta. Jotain muutakin yllättävää saatat tajuta vasta yrittäjänä.
Kuten esim sen että asiakkaat katoaa jos käyt liian ahneeksi?
Kiitos tiedosta. Osaanpa olla menemättä.
Millainen se ahneen loppu olikaan ;-)
Mihin sinä köyhä tarvitset huoltoaseman vettä ja ilmaa?
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaverini miehen mökillä Kustavissa. Siellä oli myös bensa-asema, jossa kaikki maksoi ja paljon. Ärsytti edes tankata siellä.
Tästä on jo aikaa. Ehkä sille on tullut kilpailija.
Kyllä, Martinlaakso ja Kustavi ovat sen verran lähekkäin että kilpailevat samoista asiakkaista verissäpäin.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta miksi niiden pitäisi olla ilmaiset, kun kumpikin vaatii rakennelmaa ja laitteistoa huoltoasemalta?
"No kun kaikki kuuluu olla ilmaista! Tajutko! Ilmaista minulle koska minä olen minä! Etkö tiedä kuka olen?"
Lyön vetoa vaikka päästäni että ap on näitä jotka roskat naapurin roska-astiaan koska eihän roskien kerääminenkään voi maksaa mitenkään!
Kauppias sanoo, että ilmasena kaikki rikotaan tai pöllitään niin että nyt ne on lukkojen takana ja rahalla saa.
Nykyihmisiä kun ei kiinnosta toisen omaisuus. Nytkin yrittäjä on leimattu ahneeksi vaikka muutaman kuspään takia kärsii koko asiakaskunta. Ennen vanhaan moisille oisi annettu sakinhivutusta koko kylän voimin
On saatava ilmaiseksi TAI EN KÄYTÄ!!! 😡😡😡
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko sun ruveta yrittäjäksi jotta ymmärrät? Saatat myös hoksata että röökiaskista ei jää sinne nesteelle mitään katetta. Jotain muutakin yllättävää saatat tajuta vasta yrittäjänä.
Joo, mutta toimii se myös toisinpäin. Tämähän on vain matrixin juonia helvetissä kiusata ihmisiä.
Se sinun liikkeeseesi tuleva _asiakas_ saattaa myös ostaa jotain. Kuten bensaa, ruokaa, kahvia jne.. jne..
Zinc
Mulla on nytkin varmaan 10 litraa pesunesteitä autossa ja rengaspumppu, joka toimii tupakin sytyttimen reijästä.
Zinc
Mutta silti valitsen sellaiset asemat jatkossa, jossa noita on edelleen tarjolla ..
Tosin 20 vuotta vanhoja juttujahan nää ;)
Zinc
Näistä on jo maksettu 20 vuotta sitten. (aikaa ei ole) Mutta se mitä jäin kaipaamaan on imurit huoltoasemilla. Niitä näkyy nykyisin hyvin hyvin harvassa paikkaa. Ei jaksaisi aina raahata imuria pihalle autoa imuroidakseen ..
Siitä olisin valmis maksamaankin ja ymmärrän OIKEAN energian kulutuksen +laitehankinnat oikein hyvin ..
Vierailija kirjoitti:
234234234
Pällille alapeukuttajalle tiedoksi. Tämä laitetaan silloin kun viestit ei näy.
Välillä näkyy vain esim. sivun ensimmäinen viesti. Tänään näyttää softa bugittavan .. kun kirjoittaa ketjuun jotain.. alkaa viestit näkymään.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Se olisi viimeinen kerta kun asioin sillä huoltoasemalla. Ongelma ratkaistu.
Kun tarpeeksi moni tekee saman...
Minä ainakin lopetan tuolla asemalla asioinnin samantien.
Koskaan en ole siellä tankannut tai ostanut mitään, mutta olen käynyt tarkastamassa ilmanpaineet ja pesemässä lasit ja täyttämässä lasinpesunestesäiliön.
Nyt loppuu sitten sekin! Pitäkööt paineilmansa ja vetensä!
Varmasti kauppiasta kaduttaa että menetti asiakkuutteeni
Ihan hyvä että laittaa maksun.
Muuten se koko autollinen porukkaa käy vain ilmaiseksi huoltiksen vessassa ostamatta mitään, ja vielä lähtiessä ottavat ilmaiset vedet ja paineilmat.
Miksi yrittäjän pitäisi tarjota tämä kaikki ilman mitään korvausta?