Mulla oli tänään synttärit eikä kukaan onnitellut
Kiva katsoa kun facebookissa muut samana päivänä syntyneet saa onnitteluja, mutta mua ei muista yhtään kukaan. Oon kait sitten niin hirveä ihminen, että kukaan ei jaksa kahta sanaa kirjottaa. Kiva käyttää taas synttärit itkiessä. Olishan se kiva jos edes joku perheestä tai ns. ystävistä olis muistanu, ei olisi ihan näin hyljeksitty tai yksinäinen olo.
Kommentit (37)
Paljon onnea 🌼🌿
Mullakin on synttärit tänään. Mitä vanhemmaks tulee, sitä harvemmat muistaa. Näin se vaan menee 🤷🏻♀️
Hyvää syntymäpäiväiltaa! Kyllä on ihmisiä jotka sinusta välittävät:)
Onneksi olkoon!! Hyvää seuraavaa vuosikymmentä :)
Paljon onnea ap! Olet varmasti mukava tyyppi, vaikka synttärisi unohtuivatkin kavereiltasi!
Mullekin on kerran käynyt noin, ja se kieltämättä tuntui ikävältä, mutta kyllä ne läheiset silti tykkäsi yhä minusta. Niin sinustakin varmasti.
Paljon onnea 30v synttäreiden johdosta! 🥳🎂
Minä poisti synttäritiedon facessa, enkä ole myöskään sen jälkeen saanut synttärionnitteluja.
No on kyllä oikeasti joku ihme asetus sulla päällä, jos ei 30-vuotispäivänä onniteltu. Käväisepä katsomassa asetuksista, keille syntymävuotesi näkyy ja ketkä saavat kirjoittaa sun seinälle. Ne asetukset joskus tuntuu muuttuvan kuin itsestään... Ja sit tee joku päivitys 30-vuotispäivästäsi.
Miksi siitä ylipäätään pitäisi toivottaa onnea?
Onnea mihin, ja mitä varten? Miten se jonkun random tyypin geneerinen onnen toivotus vaikuttaa mihinkään onneen?
Lapsellinen tapa.
Onnea, toivottavasti sait kakkukahvit ja lasillisen kuohuvaa kuitenkin.
Paljon onnea !
Voisit ihan itse huomioida synttäriäsi, pullo kuohuvaa, kukkia, suklaata ja lempileffasi.
Vielä ehdit tehdä jotain tosi kivaa. Vietä hyvä synttäri ja onnea uuteen vuosikymmeneen!