Millaisissa vaatteissa olet töissä helteellä? Voitko olla paljain säärin vai oletko pitkässä koltussa/housuissa/ shortseissa?
Kommentit (34)
Etätöissä olen, naurettavan lyhyt, mutta erittäin mukava ja löysä puuvillamekko ollut päällä jo parina päivänä, kaikkein parasta on, ettei tarvi käyttää rintsikoita. Töissä olisi caprit/hame ja lyhythihainen paita.
Mulla on luojan luoma nahkakerrasto firman huomioväristen lappuhaalareiden alla ja turvakengät.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi noin monella olla työpaikka ilmastoitu niin kylmäksi ettei t-paidalla tarkene? Luulin että tuo on jenkkien hullutuksia että kun aurinko paahtaa ulkona täydellä terällä niin toimistoissa suunnilleen hengitys huuruaa ja takki vedettävä päälle mutta onko tämä pöllöily todella rantautunut suomeenkin.
Luulisi että suomessa ymmärrettäisiin mikä on järkevää, yleensäkään jos ulkona vaikka 30 niin ei toimistossa tarvitse missään nimessä olla ainakaan yhtään alle 25 astetta lämmintä, mielummin jotain 27-28 astetta. Luulisi että noissa lämmöissä tarkenee t-paita päällä ja sääret paljaana. Tuossahan menee jo sähköäkin ihan jumalattomia määriä ja päästöjä pitäisi vähentää.
Meillä myös toimistolla viileää ja hyvä niin. Sinne on ihana tulla kun helteellä muualla on niin kuumaa. Minä en ainakaan +27 asteessa tekisi kovin tehokkaasti töitä. Ottaisin kokoajan juomataukoja ja pitäis keksiä viilennystä.
Vierailija kirjoitti:
Mekko tai hame/caprit plus teepaita.Sandaalit. Vastaanottotyössä.
Missä firmassa työnantaja sallii näyttää noin paljon paljasta pintaa niin että asiakkaatkin sen näkee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi noin monella olla työpaikka ilmastoitu niin kylmäksi ettei t-paidalla tarkene? Luulin että tuo on jenkkien hullutuksia että kun aurinko paahtaa ulkona täydellä terällä niin toimistoissa suunnilleen hengitys huuruaa ja takki vedettävä päälle mutta onko tämä pöllöily todella rantautunut suomeenkin.
Luulisi että suomessa ymmärrettäisiin mikä on järkevää, yleensäkään jos ulkona vaikka 30 niin ei toimistossa tarvitse missään nimessä olla ainakaan yhtään alle 25 astetta lämmintä, mielummin jotain 27-28 astetta. Luulisi että noissa lämmöissä tarkenee t-paita päällä ja sääret paljaana. Tuossahan menee jo sähköäkin ihan jumalattomia määriä ja päästöjä pitäisi vähentää.
Työnantajalle halvempaa ilmastoida toimisto viileäksi ja maksaa siitä aiheutuvat sähkölaskut kuin liian korkeista lämpötiloista aiheutuva työntekijöiden tuottavuuden lasku. Harva pysyy missään 27-28 asteessa yhtä virkeänä ja tuottavana koko päivää samalla tavalla kuin 5 astetta viileämmässä.
Työnantajilla on varmaankin myös varaa maksaa sairaskulut, kun porukka saa flunssan ilmastointikoneiden vuoksi.
Joopati joo, voi sitä villatakkia täälle pukea toimistossakin, mutta mitä helv-e-tin järkeä siinä on?
Olen kaksi kertaa sairastunut kylmänilmanphaltimen vuoksi.
Kiitos ei enää.
Tekninen urheilu t-paita ja capri-mittaiset kevyet,hengittävät urheiluhousut+auki oleva työliivi.
Siivoustyötä teen.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät housut ja pitkä takki. Olen kokki. Tänään oli keittiöllä +48°C.
Eikö kokin takkia voi vaihtaa helteellä t-paitaan? Se on muutekin niin sairaan kuuma ja päähän harsomyssy eikä lakkia tai huivia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnantajalle halvempaa ilmastoida toimisto viileäksi ja maksaa siitä aiheutuvat sähkölaskut kuin liian korkeista lämpötiloista aiheutuva työntekijöiden tuottavuuden lasku. Harva pysyy missään 27-28 asteessa yhtä virkeänä ja tuottavana koko päivää samalla tavalla kuin 5 astetta viileämmässä.
Työnantajilla on varmaankin myös varaa maksaa sairaskulut, kun porukka saa flunssan ilmastointikoneiden vuoksi.
Joopati joo, voi sitä villatakkia täälle pukea toimistossakin, mutta mitä helv-e-tin järkeä siinä on?
Olen kaksi kertaa sairastunut kylmänilmanphaltimen vuoksi.
Kiitos ei enää.
Huoneilman jäähdytys ei aiheuta flunssaa. Flunssa on viruksen aiheuttama tauti, ihan kuten koronakin.
Hihaton työhaalari, turvasaappaat, työhanskat, myssy. Niiden alla caprilegginsit ja joku t paita. Navetassa ja sen välittömässä läheisyydessä.
Yleensä lyhythihainen, polveen ulottuva mekko. Ei olkapäät paljastavaa koskaan. Tänään kukallinen polveen ulottuva hame ja lyhythihainen paitapusero. Lenkkarit tai sandaalit. Ei sukkahousuja.
Samantyylinen monesti oikeussalissa. Joskus kengät on korkkarit, mutta ne mulla yleensä umpinaiset (en tykkää varpaistani), joten näillä helteillä mietin nyt laittaa korolliset sandaalit saliin ja semmoset pienet "kenkäsukat". Tulee helposti helteellä rakkoja muuten. On jo.
Oma yritys. Ei muita työntekijöitä. Asiakkaita kyllä. Asianajaja
F
Valitettavasti täytyy pitää housuja. Koko ajan ihan kauhea hiki.
-vartija-