Onko tummanvaalea hiusväri "tylsä"?
Siis sellainen neutraali 7-tasoinen... Kaipuu omanväriseen hiukseen olisi, tuntuu vaan tylsältä, mutta olen totaalisen kyllästynyt hiusten värjäämiseen, raitoihin, ylläpitäviin tuotteisiin jne... bläh.
Kommentit (21)
Onhan se, mutta miksei jos siltä tuntuu.
Ei, se on erittäin kaunis väri jota ei saa värjäämällä tehtyä. Kesäisin tummanvaalea herää kauniisti eloon.
Mua kiinnostaa myös, taitaa olla omakin värini. Mutta tähän väliin voin kertoa, että kasvatin siis jo vaaleammat pois enkä ole kertaakaan katunut! Ennemmin miettinyt miksen vain aiemmin uskaltautunut. Näytän paljon terveemmältä ja paremmalta, oli yllätys. Joka tapauksessa, nyt kesällä, kun vaatteet värikkäämmät olen alkanut miettiä miltä mahtaa objektiivisesti ajatellen näyttää. :O Minkä värisiksi olet värjännyt tähän asti?
Miksi hiusvärin pitäisi olla erityisen mielenkiintoinen? Suurimmalla osalla suomalaisista oma hiusväri on ns. maantienvärinen.
Tällä hetkellä raidoilla vaalennetut. Väri muuttuu tosi nopeasti mattaiseksi ja sameaksi, vaikka mitä kampaamotököttejä käyttää. Oma hius on myös tummentunut iän myötä ja eipä enää vaalenekaan samalla tavalla. Pitäis vaan sen verran malttaa odottaa, että näkis sitä omaa sävyä ja sit yrittäis saada latvan vähän mätsäämään tyveen. Kasvattaessasi omaa sävyttelitkö vanhoja vaalennuksia vai annoitko vaan olla?
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa myös, taitaa olla omakin värini. Mutta tähän väliin voin kertoa, että kasvatin siis jo vaaleammat pois enkä ole kertaakaan katunut! Ennemmin miettinyt miksen vain aiemmin uskaltautunut. Näytän paljon terveemmältä ja paremmalta, oli yllätys. Joka tapauksessa, nyt kesällä, kun vaatteet värikkäämmät olen alkanut miettiä miltä mahtaa objektiivisesti ajatellen näyttää. :O Minkä värisiksi olet värjännyt tähän asti?
Minusta ne on kivan väriset. Varsinkin kun aurinko raidoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä raidoilla vaalennetut. Väri muuttuu tosi nopeasti mattaiseksi ja sameaksi, vaikka mitä kampaamotököttejä käyttää. Oma hius on myös tummentunut iän myötä ja eipä enää vaalenekaan samalla tavalla. Pitäis vaan sen verran malttaa odottaa, että näkis sitä omaa sävyä ja sit yrittäis saada latvan vähän mätsäämään tyveen. Kasvattaessasi omaa sävyttelitkö vanhoja vaalennuksia vai annoitko vaan olla?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ilmeisesti tummanvaaleet, jos nyt ymmärsin mitä aloituksessa ajettiin takaa ja nää kiiltää kyllä kauniimmin kuin kellään. Ehkä siks etten oo värjäillyt pilalle?
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetti on tummanvaalea?
Tummuusteikolla se on 6 tai 7 tutkimuksieni (värikartat, hiusväripakkaukset) mukaan. Sävynä voi olla tuhka/helmiäinen, kulta tai neutraali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin välillä raitoja, niin ei ollut niin kirkuva se välivaiheen tukka. Mulla oli kaikki vaalennetut siis. Anna mennä vaan, toivottavasti olet tyytyväinen! :)
Joku kirjoitti kivasti täällä jotain, että varsinkin kesällä tää väri pääsee oikeuksiinsa tms.ja nyt katselin sitten eri silmällä omia hiuksiani ja tuo taitaa olla ihan totta. On eri sävyjä, auringossa varsinkin kimaltelee vain kivasti. :)
Olen kasvattanut oman väriset hiukset ja näytän joskus lestadiolaiselta, jos menen luomuna ja "tylsissä" vaatteissa. Esim. tummien tai vaaleiden hiusten kanssa on kiva käyttää kuviollisia vaatteita, koska ne jaksaa tuoda vastapainoa sille. Oman väristen hiusten kanssa taas huulipuna tai silmämeikki ryhdistää ilmettä, mutta liian huomiotaherättävät vaatteet tekee ulkonäöstä yhä valjumman naamasta ts. vetää huomion muualle.
Ei mun mielesta. Tuollaiset hiukset ovat itseasiassa harvinaisemmat nykypaivana kun kaikilla tuntuu olevan varjatyt. itsellani on luonnostaan likaisenvaaleat hiukset, joita en varjaa enaa. Kesalla vaalenevat auringossa, ja talvella tummuvat mika muodostaa kivan "ombren"
Nostooo.... kumpi olis fiksumpaa, kun kasvattaa omaa väriä (kun oma väri tummemp) eli raidoittaa hiukan kasvavaa juurikasvua vai värjätä pituudet lähelle omaa väriä? Mulla oman värin kasvatus kesken ja nimenomaan n. 6-7 asteen neutraali haussa.
Jos mä laitan 7 väriä päähän, niin tulee lähes musta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielesta. Tuollaiset hiukset ovat itseasiassa harvinaisemmat nykypaivana kun kaikilla tuntuu olevan varjatyt. itsellani on luonnostaan likaisenvaaleat hiukset, joita en varjaa enaa. Kesalla vaalenevat auringossa, ja talvella tummuvat mika muodostaa kivan "ombren"
Mulla taas oma hius on niin lättänä ja onneton, että sitä ei saa mitenkään nätisti laitettua. Värjäys auttaa siihen.
Ei ole tylsä, maailmalla haluttu ja ihailtu värihän tuo. Harvinainenkin kansainvälisellä tasolla. Jos kasvatat värjätystä tukasta omaa väriä, voi oma luonnollinen väri näyttää haljulta epäluonnolliseen pigmenttiin verrattuna. Mutta kun luonnollinen väri ottaa voiton, se näyttää upealta ja tuo oman ihon- ja silmienvärin paremmin esiin.
Jos värjäät itse se on kauhea. Jos kampaaja värjää, se voi olla hyvänkin näköinen.
up