Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mälyapina muuttanut naapuriin, ottaa päähän

Vierailija
23.06.2020 |

sananmukaisesti alko pää särkeä, olen kuunnellut sen huutoipuhetta koko päivän.
Täys juntti paska.
Tämä oli rauhallinen talo, ja yksi mulkku pilasi rauhan, uskomatonta. Missä hollituvassa kuvittelee asuvansa, ei mitään käytöstapoja. Ovea saattaa pitää levällään rappukäytävään kun ramppaa ties missä kokoajan, yöllä saattaa huutaa ja raivota puhelimessa ties kenelle..
Rapussa asuu töissä käyviä ihmisiä ja vanhuksia, tykkäävät varmaan hyvää.

Jonkunlainen alikehittynyt tatuoitu ääliö.
No, saanpa aikaiseksi vihdoin muuttaa, kun olen vuosia jo ajatellut hakea kodin hissillisestä talosta. Nyt kun tommonen kuningasmoukka tuli seinänaapuriin, ehkä se oli merkki jostain "ylemmältä taholta", että alas etsiä uutta kotia, jalkasi eivät enää kestä, ja nyt hajoaa pääkin..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mölyapina*

Näkökin jo sumenee.

Vierailija
2/6 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja ei tällä aloituksella ollut mitään pointtia, halusin vain purkautua ennen kuin suonet räjähtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida järin fiksu olla itsekään.

Vierailija
4/6 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä asumisrauhaa terrorisoi sellainen 200-kiloinen tömistelijä kuka kaiken huipuksi ei koskaan tunnu edes poistuvan kotoaan 😠 PUMMM, PUMMM, PUMMM joka saatanan päivä aina kun on kotona.

Vierailija
5/6 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla asu joskus alapuolella 20v muija joka narisi puhelimeen parvekkeella joka päivä 4-5h. ei jeesus minkä kuulosta. ja aiheet oli luokkaa v**tu ku jartsa pettiii ääääää narinarinari...

Vierailija
6/6 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida järin fiksu olla itsekään.

Ehkä en, mutta ainakin tiedän miten kerrostalossa eletään ja muutoinkin yhteiskunnassa.