Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten selittää lapselle etten tykkää kun tyttöni 12v nukkuu kaverinsa kanssa samassa sängyssä joka on poika

Vierailija
23.06.2020 |

Kovin inttää vastaan kun sanon ettei saa vierekkäin nukkua kun ovat toistensa luona yökylässä. Ovat vuosia olleet hyviä kavereita ja nyt ovat alkaneet nukkua lähekkäin. Olen kieltänyt nyt täysin ja hän vaatii selitystä. Pienempänä se olisi ollut ok muttei silloin noin nukkuneet.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivatko he hankkia sängyn, joka on tyttö?

Vierailija
2/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky on poika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse vahtimassa paikalla ja katsomassa, miten nukkuvat? - Ei kai tuohon ole oikein muuta ratkaisua kuin todea, että sinulle ei nyt käy, että teidän poikanne yöpyy ystäväsi luona....  Voit toki suoraa sanoa, että sinua on alkanu pelottamaan, että harrastavat pian seksiäkin yhdessä. Mutta varaudu, että saat vähän tiukkapipon maineen mutta minkäs teet.- Jos nuoret oikeasti haluaisivat keskenään harrastaa seksiä, niin kyllä he paikan ja ajan löytäisivät... 

Vierailija
4/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pari vuotta sitten ihan sama,kun kysyin miksi Pitäisi saada nukkua lähekkäin eivät osanneet vastata ja siihen jäi. Toinen omassa sängyssään ja toinen patjalla.

Vierailija
5/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sukupuoleton sänky niin kukaan ei loukkaannu. 

Vierailija
6/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vaatisin selitystä, jos äitini selittäisi sängystä, joka on poika. 

Vierailija
7/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää. Tuon ikäinen poika laukeaa jo housuihinsa, eli ei ehdi edes perille.

Vierailija
8/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on rasisti kun ei usko että Kareem on 12 joten rakas lapseni, älä nuku tuon miehen sylissä

Vierailija
9/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurien avulla avantoon joutunut pelastettiin täpärästi.

Vierailija
10/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin käydä kysymässä sängyltäni onko hän poika vai tyttö. Jos olisin aiemmin tiennyt, että sängyillä on sukupuoli, olisin ostanut poikasängyn, koska en halua nukkua tytön päällä. En kuitenkaan mikään l'sbo ole!

Vierailija
11/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalta katkaistaan pippeli saksikka, niin sitten ei ole ongelmaa nukkua vierekkäin

Vierailija
12/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse vahtimassa paikalla ja katsomassa, miten nukkuvat? - Ei kai tuohon ole oikein muuta ratkaisua kuin todea, että sinulle ei nyt käy, että teidän poikanne yöpyy ystäväsi luona....  Voit toki suoraa sanoa, että sinua on alkanu pelottamaan, että harrastavat pian seksiäkin yhdessä. Mutta varaudu, että saat vähän tiukkapipon maineen mutta minkäs teet.- Jos nuoret oikeasti haluaisivat keskenään harrastaa seksiä, niin kyllä he paikan ja ajan löytäisivät... 

Mistä näitä lukutaidottomia sikiää?

Vierailija
13/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poika parrakas "12"v. Ahmed?

Vierailija
14/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä lukutaidottomia sikiää?

Sieltä samasta paikasta kuin ap:n kaltaisia kirjoitustaidottomia luulen ma. 

Vierailija
15/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että olette jo sen ikäisiä, että ei enää sovi. Kyllä tytöllä varmaan jo jotain murkkuikääkin pukkaa. Voi sanoa että siinä iässä vaan lopetetaan nuo yhteissänkyjutut vastakkaisen sukupuolen kanssa -vähäksi aikaa.

Ymmärrän huolesi, itse ryntäsin ostamaan kondomeja kun tajusin, että 15v nukkuvat samassa sängyssä... asioista oltiin kyllä keskusteltu hyvissä ajoin mutta silti.

Vierailija
16/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki riippuu siitä, onko tuo lapsi tyttö, poika vai muunsukupuolinen. Siis hän, jolle sinun pitää selittää, miksi toinen tyttösi ei saa nukkua samassa sängyssä pojan kanssa.

Vierailija
17/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletitko juuri sängyn sukupuolen? Tossa vaiheessa kehitystä se on tosi arka paikka.

Vierailija
18/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki riippuu siitä, onko tuo lapsi tyttö, poika vai muunsukupuolinen. Siis hän, jolle sinun pitää selittää, miksi toinen tyttösi ei saa nukkua samassa sängyssä pojan kanssa.

Ja toki siitä, onko tuo lapsi joku satunnainen lapsi naapurista tai puistosta vai ihan oma.

Vierailija
19/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä näitä sukupuolittuneita sänkyjä oikein hankitaan? Nyt on kyllä mielenosoituksen paikka, koska ainakaan tuosta omasta runkopatjasta ei ilmene sukupuolta mitenkään. Entä sijauspatja, onko silläkin sukupuoli? Kun kuopus oli syntynyt, esikoinen kysyi, mistä vauvansängyt tulee enkä minä silloin tajunnut, että tyttö- ja poikasänkyhän niitä tekee. Sanoin vaan, että kaupasta.

Vierailija
20/28 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä oppiikin. Mulla on ollut sama sänky jo melkein 10 vuotta, enkä vieläkään tiedä onko se tyttö vai poika😮