Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitko tälläsestä toiminnasta?

Vierailija
23.06.2020 |

Miehen kummipojalla oli rippijuhlat jonne minut oli kutsuttu. Miehen äiti osti kukan ja ei ollut maininnut minua kortissa ollenkaan muutakuin poikansa ja miehensä nimet. Meillä juhlissa äiti on aina maininnut tottakai poikaystäväni nimen kortissa kun on ollut mukana.

Rupesi hävettämään sielä juhlapaikalla kun katseltiin niitä kortteja... Kummallista myös se että mies oli ajoissa minulta kysynyt tulenko mukaan ja päivää ennemmin äitinsä oli sanonut miehelle puhelimessa ettei hän tiennyt tulenko ja tulin mukaan miehen asunnolta.

myöhemmin mies sanoi että äidiltään saa pullakahvit jokapäivä no enpä vastannut mitään :D

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli ap menee tyhjin käsin rippijuhliin? kukahan tässä on se nolo? 

Kysyin kuule mieheltä aiemmin asiasta ostetaanko jotain ja sanoi että ei tarvitte. Kerran aikoinaan olisin halunnut ostaa äidilleen kukkia kun mentiin kylään niin mies sanoi että älä yritä miellyttää liikaa no ei sitte ... silloin ihmetytti kyllä.

Ehkä sun on sika ruveta luomaan oma suhde anoppiin. Tuo miehen vähättely on kummallista.

Laittas sinut selkänsä taakse piiloon. Ehkä siellä äitipoikasuhde ei ole oikein kunnossa? Tai miksi et voisi viedä anopille kukkia? Kylläsilloin, kun mennään ensimmäisiä kertoja, on ihan hyvä tapa viedä jotain. Ei se ole muuta kuin hyvä tapa. Voit edelleen viedä. Voit ilahduttaa juuri silloin, kun sinä haluat.

Mies haluaa listaa sinut ja suojella ja äitinsä nyt ri vaan tiennyt, että sinunkin nimesi olisi sinne kirjoittanut.

Kaikki vaan ei tajua olla hienotunteisia.

Äitiinsä on miehesi tullut... tai suvun tapoihin.

Sinä voit tehdä toisin ja voit kertoa, että voi olla huomaavainen.

Mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut. Asioita voi tehdä myös jälkikäteen.

Aloittaa voi vaikka nyt.

Vierailija
22/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harkitsisin useamman kerran, sitoutuisinko tuollaiseen nössöön mieheen, joka selvästi roikkuu edelleen mammansa  esiliinannauhoissa. Jos kerran mies(ystäväsi) oli rippilapsen kummi ja jos kerran teidät oli kutsuttu molemmat juhliin, niin teidänhän olisi pitänyt hankkia yhdessä lahja ja kukat. Anoppi hankkikoon itse lahjansa ja kukkansa. Jos minulle olisi tehty noin, niin olisi äijä saanut kuulla kunniansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään käymässä jokupäivä serkun kotona ja viedään jotain nyt sitten... Tuli tunne etten olisi onnitellut ollenkaan :(

https://www.vauva.fi/keskustelu/1284352/ketju/anoppiasiaa_onko_mulla_oi…

Vierailija
24/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä harkitsisin useamman kerran, sitoutuisinko tuollaiseen nössöön mieheen, joka selvästi roikkuu edelleen mammansa  esiliinannauhoissa. Jos kerran mies(ystäväsi) oli rippilapsen kummi ja jos kerran teidät oli kutsuttu molemmat juhliin, niin teidänhän olisi pitänyt hankkia yhdessä lahja ja kukat. Anoppi hankkikoon itse lahjansa ja kukkansa. Jos minulle olisi tehty noin, niin olisi äijä saanut kuulla kunniansa.

ruinasi minua mukaansa ja kysyin viedäänkö lahja ja rahaa ei ole edes paljoa tällähetkellä ylimääräiseen koska opiskelen.

Vierailija
25/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä olette sopiva pariskunta, kaksi ääliötä yhdessä, anoppisi sopii kuvioon hyvin, kolmas ääliö.

Mistä hel vetistä teitä oikein sikiää?

Vierailija
26/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin seurusteltu miehen kanssa 5-6 vuotta ja tavattu miehen vanhempia useamman kerran, ihan hyvin tultiin toimeen. Miehen isä kuoli ja äitinsä oli puhunut miehelleni ettei tiedä voiko kutsua minua hautajaisiin kun ei olla edes kihloissa. Mies sanoi, että ollaanhan me kihloissa mutta ei vaan ole kerrottu suvulle. Äitinsä suuttui kun ei ole kerrottu. Tuntui niin omituiselle säätämiselle, että jätin menemättä hautajaisiin. Kun kysyttiin, että tulenko vai en niin sanoin etten tule, en tuntenut vainajaa niin hyvin. Näillä sanoilla. Eipä ole oltu tekemisissä.

Vierailija
27/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin kuule mieheltä aiemmin asiasta ostetaanko jotain ja sanoi että ei tarvitte. Kerran aikoinaan olisin halunnut ostaa äidilleen kukkia kun mentiin kylään niin mies sanoi että älä yritä miellyttää liikaa no ei sitte ... silloin ihmetytti kyllä.

Ehkä sun on sika ruveta luomaan oma suhde anoppiin. Tuo miehen vähättely on kummallista.

Laittas sinut selkänsä taakse piiloon. Ehkä siellä äitipoikasuhde ei ole oikein kunnossa? Tai miksi et voisi viedä anopille kukkia? Kylläsilloin, kun mennään ensimmäisiä kertoja, on ihan hyvä tapa viedä jotain. Ei se ole muuta kuin hyvä tapa. Voit edelleen viedä. Voit ilahduttaa juuri silloin, kun sinä haluat.

Mies haluaa listaa sinut ja suojella ja äitinsä nyt ri vaan tiennyt, että sinunkin nimesi olisi sinne kirjoittanut.

Kaikki vaan ei tajua olla hienotunteisia.

Äitiinsä on miehesi tullut... tai suvun tapoihin.

Sinä voit tehdä toisin ja voit kertoa, että voi olla huomaavainen.

Mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut. Asioita voi tehdä myös jälkikäteen.

Aloittaa voi vaikka nyt.

Miehen vähättely? haukut siis minua kun suutuin miehelle kun ei viety mitään? onneksi ollaan kumminkin viety äidille välillä jotain ja siis mitä suojelua? mihin se liittyy tässä?

sielä justiinatantta haukkuu naista

Vierailija
28/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli menet tyhjin käsin juhliin? Kukahan tässä on se nolo? 

mies sanoi että äitinsä hakee kukan ja lahja on myös minulta? onko sinulla lukemisen ymmärtämisen kanssa vaikeaa??

Oletko sinä ja miehesi siis holhouksen alaisia? Vai oletko vain joku tinderpano? 

Eiköhän se ole ap:n miehen, joka tässä on vielä se rippilapsen kummisetä, homma ostaa lahja ja kukat. Ei ap:n. Miksi se on aina nainen joka hoitaa nää lahjajutut? Miehen kummilapsi, miehen asia ostaa lahja ja kukat.

Vierailija
29/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, mutta ajattelisin että anoppi ei pidä minusta.

Vierailija
30/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis suuttuisinko siitä, että en olisi itse tajunnut, että kummisetä hankkii kummilapselle rippilahjan ja ruusun? No kyllä itselleni suuttuisin aika lailla, koska huolehtisin, että lahja tulee mieheltä ja yhdessä miehen kanssa hankitaan se ruusu ja yhdessä hankitaan kortti. Eli kysyisin mieheltä, mitä ostat lahjaksi ja koska ostetaan se ruusu.

Ei siihen miehen äitiä tarvita!

Pidät itsestään selvänä, että ei mies itse ja yksin kykene lahjan ostoon, vaan NAINEN on aina se, joka miehen puolesta lahjat ostaa. Ihan sama, onko kyse isän 70-vuotislahjasta vai kummipojan ruususta. Ostatko itse itsellesi äitienpäiväkukan? Joululahjasi varmaan ainakin ostat.

Ap ei tullut itse ajatelleeksi laittaa mitään, vaikka oli kutsuttu? Ymmärrän kyllä tunteesi. Ei  minustakaan tuntunut kivalta, kun muinaisen pitkäaikaisen poikakaverini isän hautajaisissa olin täysin syrjässä. Mutta se olisi ollut kerrassaan kamalaa, jos uskovaisen ihmisen hautajaisissa olisi niin syntisenä ollut pojan rinnalla seppelettä laskemassa.

Vierailija
31/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin huonolla suomella kirjoitettu viesti, että ilmoitin asiattomaksi. Kokeilepa uudestaan, ja tällä kertaa keskity siihen kirjoittamiseen. Hyvin se menee.

Vierailija
32/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaudu siihen, että vastaavaa hauskaa tulee eteen jatkossakin. Esimerkiksi joulukortit voi lähettää vain miehen ja lasten nimillä.

Meillä lähetetään jpuluyoivotukset koko perheen nimissä, mutta miehen sisko ja veli lähettävät kortit meille osoitetyyliin Juntti Maajussi perh. Ilmeisesti joku agraarijäänne, perhe on miehen nimissä. Itse olen tottunut tyylin Lissu ja Lasse Juntti perh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan