Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitko tälläsestä toiminnasta?

Vierailija
23.06.2020 |

Miehen kummipojalla oli rippijuhlat jonne minut oli kutsuttu. Miehen äiti osti kukan ja ei ollut maininnut minua kortissa ollenkaan muutakuin poikansa ja miehensä nimet. Meillä juhlissa äiti on aina maininnut tottakai poikaystäväni nimen kortissa kun on ollut mukana.

Rupesi hävettämään sielä juhlapaikalla kun katseltiin niitä kortteja... Kummallista myös se että mies oli ajoissa minulta kysynyt tulenko mukaan ja päivää ennemmin äitinsä oli sanonut miehelle puhelimessa ettei hän tiennyt tulenko ja tulin mukaan miehen asunnolta.

myöhemmin mies sanoi että äidiltään saa pullakahvit jokapäivä no enpä vastannut mitään :D

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
2/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi ihan samanlainen eläessään. Kotimme oli vaan poikansa koti, kaikki perheen muistamiset (lahjat) minut rajattiin aina pois. Kerran sitten kieltäydyin lähtemästä juhliin, koska lahja ei sitten ollutkaan minulta, vaikka mieheni antoi rahat kimppalahjaan meidän perheeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis suuttuisinko siitä, että en olisi itse tajunnut, että kummisetä hankkii kummilapselle rippilahjan ja ruusun? No kyllä itselleni suuttuisin aika lailla, koska huolehtisin, että lahja tulee mieheltä ja yhdessä miehen kanssa hankitaan se ruusu ja yhdessä hankitaan kortti. Eli kysyisin mieheltä, mitä ostat lahjaksi ja koska ostetaan se ruusu.

Ei siihen miehen äitiä tarvita!

Vierailija
4/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mikä sinä nyt olet, pano, tyttöystävä vai vaimo? miksi oletat kuuluvasi "anoppisi" talouteen noin muutenkaan?

Vierailija
5/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hiukan loukkaantunut jos mies muistaisi kummilasta rippipäivänä yhteisellä kortilla äitinsä ja isänsä kanssa.

Vierailija
6/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kummipojalla on rippijuhlat, ja äidin pitää ostaa kukat sinunkin puolestasi?

Vierailija
7/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ap menee tyhjin käsin rippijuhliin? kukahan tässä on se nolo? 

Vierailija
8/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se anoppi liittyy kummiuteen mitenkään?

Vierailija
9/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin kuule mieheltä aiemmin asiasta ostetaanko jotain ja sanoi että ei tarvitte. Kerran aikoinaan olisin halunnut ostaa äidilleen kukkia kun mentiin kylään niin mies sanoi että älä yritä miellyttää liikaa no ei sitte ... silloin ihmetytti kyllä.

Vierailija
10/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no jaa mä olen ollut monissa juhlissa jotka on vastaanottotyyppisiä eli naapurit voi käydä piipahtamassa tai kuka vain

Vierailija
11/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin kuule mieheltä aiemmin asiasta ostetaanko jotain ja sanoi että ei tarvitte. Kerran aikoinaan olisin halunnut ostaa äidilleen kukkia kun mentiin kylään niin mies sanoi että älä yritä miellyttää liikaa no ei sitte ... silloin ihmetytti kyllä.

Eli menet tyhjin käsin juhliin? Kukahan tässä on se nolo? 

Vierailija
12/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen, että vastaavaa hauskaa tulee eteen jatkossakin. Esimerkiksi joulukortit voi lähettää vain miehen ja lasten nimillä.

Vierailija
13/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no jaa mä olen ollut monissa juhlissa jotka on vastaanottotyyppisiä eli naapurit voi käydä piipahtamassa tai kuka vain

Ainoastaan ylioppilasjuhlat on pistäytymisjuhlat. 

Muutoinkin äärimmäisen tyylitöntä mennä ilman mitään viemisiä, ylipäätään mihinkään kylään. 

Vierailija
14/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies sanoi että äitinsä hakee kukan ja lahja on myös minulta? onko sinulla lukemisen ymmärtämisen kanssa vaikeaa??

Vierailija
15/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaudu siihen, että vastaavaa hauskaa tulee eteen jatkossakin. Esimerkiksi joulukortit voi lähettää vain miehen ja lasten nimillä.

Lähettääkö sinun anoppisi joulukortit puolestasi? 

Vierailija
16/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutoinkin äärimmäisen tyylitöntä mennä ilman mitään viemisiä, ylipäätään mihinkään kylään. 

No minä olen ollut myös rippijuhlissa jotka on julkisessa tilassa eikä kotona.

Vierailija
17/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies sanoi että äitinsä hakee kukan ja lahja on myös minulta? onko sinulla lukemisen ymmärtämisen kanssa vaikeaa??

Oletko sinä ja miehesi siis holhouksen alaisia? Vai oletko vain joku tinderpano? 

Vierailija
18/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä silloinkin pitää lahja viedä.

Vierailija
19/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen ollut myös rippijuhlissa jotka on julkisessa tilassa eikä kotona.

Ei mitään merkitystä. 

Vierailija
20/32 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähettääkö sinun anoppisi joulukortit puolestasi? 

Ei, vaan anoppi lähettää joulukortin miehelleni ja lapsille, ei minulle. Kortissa siis lukee "Matti, Liisa ja Maija Virtanen", minun nimeäni ei. Olen jo oppinut, että kimppalahjoihin ei lähdetä, jos anoppi puuhaa sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi