Sen jälkeen kun mökin ostin niin olisi vieraita riittänyt jokaiselle viikolle
Kyllä tää mökkiosto oli sellainen kiihoke tulla kyläilemään ettei mitään tolkkua.
En kuitenkaan aio pyytää tännw ketään enkä edes kertoa tarkkaa sijaintia niin ei kaverit löydä.
Osaa kiinnostaa kovin millainen tontti ja talo on kysesssä ja osa selkeästi haluaa tulla mökille lojumaan.
Sellaisia vihjailevia viestejä ” voisin tulla sua mökille moikkailemaan” , ” Ootko vielä kauan siellä mökillä, ehtisin ehkä tulla käymään ”.
Joo niin varmaan, mutta ette tule.
Ah tätä rauhaa
Kommentit (23)
ite lopetin ystävyyssuhteen pitkäaikaisimpaan ystävääni, monistakin syistä tosin, mutta hän oli juuri tuollainen "jolla onni on se onnen kätkeköön"; hän omisti kesämökin, suht lähellä missä asun. Ei koskaan ehdottanut tapaamista siellä mökillään, vaikka ihan hyvin olisi voinut, aina kun oli siellä itse olemassa. Toisaalta ymmärrän oman rauhankin kaipuun, mutta jos 10 vuoteen ei halua kertaakaan esittää edes yhtä kohteliaisuuskutsua...niin ei se mikään ystävä ole. Minun tarjoamat kahvit, tavarat yms kyllä aikoinaan nuorena kelpasi. Mitään ei halunnut koskaan jakaa mitä itse sai, iloa, ei mitään. Ottaa osasi kyllä aina.
Nuiva. Nyt kerjää säälitylläyksiä kuvissaan mökiltään. Kukaan noista tykkääjistä ei ole oikeasti hänne ystävä. Työtuttuja ym.
Enemmän taitaa olla kyse siitä, että halutaan tulla katsomaan mökin arvoa ja pohtimaan paljonko rahaa tähän meni. Siis silkasta uteliaisuudesta.
Vanhempien mökille on aina ollut tunkua, samat ihmiset eivät koskaan kutsu heitä kylään talvella. Pahimmat tukevat lähes tyhjin käsin ja odottavat täyttä palvelua.