Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko kaikista melatoniinivalmisteista päiväväsymystä?

Vierailija
23.06.2020 |

Jouduin ottamaan eilen melatoniinia, kun ei meinannut uni tulla. Nyt on ollut koko päivän ärsyttävän pöhnäinen olo.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulle. Tiedä sitten syönkö liian suuria annoksia

mies52v

Vierailija
2/10 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä tule kuin päiväväsymystä.Uni ei tullut.En käytä enää, valvon mieluummin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, mistä mulle ei tule sivuvaikutuksia on apteekin oma melatoniini. Siihen tarvitsee nimenomaisen reseptin lääkäriltä, mutta on itselle ollut parasta ikinä!

Vierailija
4/10 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvominen on huonoin vaihtoehto.

Vierailija
5/10 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä lääkkeet on yksilöllisiä. Itselleni ei sovi mikään muu kuin Orionin suussa sulava. Ensin käytin 1 mg ja sitten siirryin 1,9 mg. Melatoniini myöskin vaatii aikaa. Sitä pitää käyttää noin kaksi viikkoa aina samaan aikaan, että keho tottuu siihen ja lääke alkaa toimia. Minulle on aikanaan määrätty ties mitä unilääkkeitä, mutta tämä on ainoa joka lopulta toimi pitkäaikaisessa käytössä.

Vierailija
6/10 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota melatoniini riittävän aikaisin.

Ota pienin mahdollinen vaikuttava määrä, itse otan 0,5 mg. Iso määrä tekee unesta levotonta, eikä anna hyvää unta.

Käytä vain apteekin tuotteita.

Näillä ohjeilla olen nukkunut jo monta vuotta ilman päiväväsymystä, mutta me ihmiset olemme toki yksilöitä.

Vierailija
7/10 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, mä korjaan sen kahdella kupilla kahvia ja tölkillisellä energiajuomaa aamulla. ennen noita "aineita" valvoin monta vuorokautta nukuin yhden yön 4 tuntia ja taas valvoin. väsymystä  vaan ei tullu. jos olis rahaa menisin unitutkimukseen voisi löytyä ties mitä aivoista jos sellasia edes on...

Vierailija
8/10 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan 3 * 1,9 mg (kauppavalmisteen) ja useimmiten uni tulee, ei väsytä aamulla.

Vierailija
9/10 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole päiväväsymystä ja käytän apteekista reseptilla saatavaa valmistetta melatonin vitabalans nimistä. Aikaisemmin kokeilin vähän jokaista valmistetta jota kaupasta saa ja ne ei jostain syysyä oikein toiminut.

Vierailija
10/10 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otat liikaa. Oikea annos on alle 0.5mg