Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

marrasmammaset-05... tzekatkaa =)

09.07.2006 |

kuinka monella on kuvia irc-galleriassa... kun niin monesta tietää paljon ja päivä puuhista,niin oisi kiva nähdä myös kuvia :)

musta tää ois tosi hyvä idea jutskailla sielläkin...

siispä kerätäänkö tähän pinoon irkki nimiää??

jeon pikku jassukan näkee nicillä: janete

kirjoitelkaa ja irkkaillaan myös...

t.jeo ;)

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ihanista kuvista!

Lähettäkää muutkin, niin pistän paluupostina Onnista muutaman otoksen :)

johanna.z.koskinen@helsinki.fi

Vierailija
22/39 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihii... mullekkin voi laittaa... joko jaffaa@luukku.com tai leevii@luukku.com

iltaterveisin jeooooo-oo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://irc-galleria.net/view.php?nick=janete&image_id=38399874

siis niille jotka ei muuten osaa käyttää irc-galleriaa...

Vierailija
24/39 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittelen mun sähköposti-osoitteeni myös tänne. Pitää vielä vain pyytää miestä opettamaan kuinka pienennän kuvia niin en täytä teidän kaikkien sähköposteja Lotan kuvilla :)

Eli mun sp-os on: tiina.lehtisalo@pp.inet.fi

Vierailija
25/39 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mea-tyttösemme täytti tänään 8 kk ja sen kunniaksi kameran muisti täynnä enkä saanut kuvaa. (oon niin pöhelö etten osaa purkaa sitä).

Mutta koneella on kuvia, ja mielelläni niitä lähettäisin (tai varmaan vaan yhden ettei koneet pimahda :))

Elikkäs jos joku on kiinnostunut ja haluaa laittaa vauvansa kuvan mullekin niin tosi mielelläni näkisin, ja lupaan sitten lähettää takaisin kuvan meidän neidistä.

Sitä on niin kiva kattella toisia, kun esim. jollain vauvalla (en nyt muista nimimerkkiä) oli Anna-niminen tyttö ja hällä pitkät hiukset. Meillä kun hiukset on niin vaaleita ja niin lyhyitä, että voisi puhua vielä ihan nahkapäästä :)

Tässä mun osoite: Maiju1973@netti.fi

Vierailija
26/39 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meilillä Tiituliitulle ja Tintta-liisalle juuri äsken ja eilen saivat toivon mukaan postia Tamatu ja 10kaks. Tää onkin hauskaa puuhaa tämä vauvakuvien vaihto. :-)

Kittykatti: Ei ollut meilisi tullut perille, höh. Jaksaisitko yrittää uudelleen? Ois niin kiva nähdä poikasi kuva. Osoite siis katjutska@gmail.com. Kiitoksia! :-)

Vierailija
27/39 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelija76:n suloinen tyttö. Mulla ja Jessellä onkin heitä ollut jo kova ikävä nyt kun ovat kesälomareissulla. Tulkaa pian takaisin niin päästään taas yhdessä vaunuttelemaan!!! :-)

Vierailija
28/39 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyttö oli oikein suloinen. niinkuin on kaikkien muidenkin lapset joiden kuvia olen saanut. kiitos kaikille, aivan ihana nähdä mimmosia epeleitä kaikkien juttujen takana onkaan :))

kuvia Teemusta olen laittanut takaisinpäin toivottavasti tulevat perille(eikä tuki sposteja, en osaa pienentää kuvia)

Vierailija
29/39 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kaikilla niin mahtavan suloisia vauvoja!!!!

Arvatkaa mitä mä urpo tein. Levytila oli mennyt täyteen niin siirsin kaikki viestin roskakoriin tarkoituksena poistaa sieltä ne jotka olen itse lähettänyt teillepäin. Ruksasin omani pois ja painoin - VOI KÄÄK!!! - tyhjennä roskakori painiketta.

No onneksi näin ne kaikki mutta mutta ois ollut kiva tallentaa ne johonkin eikä heti tuhota........

Joka tapauksessa loin itselleni sellaisen marrasmammat ryhmän, niin välillä vois kuvia vaihdella, kun nuo lutuset tuosta kasvavat ja kehittyvät.

ps. Jeo! Tämähän oli hauska idea, vaikka nyt ei ihan sitä sun irc-galleriaa vastaakaan :)

Vierailija
30/39 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku vielä haluaa niin kuvia voi laittaa

cembalo@jippii.fi.

Vierailija
31/39 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin laittaa takaisin kuvia mutta ei tainnut mennä kuin auringonkukalle? Alkoi tuo suomi24 reistaamaan. Yritän myöhemmin uudelleen.

Vierailija
32/39 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin mukaan kuvien katseluun, mutta suurimman osan posti taitaa olla täynnä ku heittää meilin takas koko ajan :(

Tää olikin kiva keksintö tämä kuvien vaihto ;)

-Marica

Vierailija
33/39 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni multa kans roskiin teidän viestejä! Siis kuvia on tullut paljon ja oon ne nähnyt mutta en nyt voi spostilla vastata kun teidän osotteet meni... Eli KIITOS vaan kaikille, ihania söpöläisiä meitin marrakset!!! =)

Vierailija
34/39 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin kaikkien osotteet ylös, ainakin tarkoitus oli kirjoittaa niin laitan meiltäkin päin pojan kuvia tulemaan tässä lähiaikoina niin kivaa jos saan paluupostina myös kuvia teiltä..

Nyt kuitenkin nukkumaan...

Vierailija
35/39 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki halukkaat ovat kuvia saaneet sähköpostiinsa :)

Kiitokset kaikille jotka lähetitte kuvia! Oli tosi mukava katsella niitä.

Vierailija
36/39 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitappa sinäkin kuvia mulle päin ja tamatu, koita kans uudelleen vielä =) olen taas tyhjännyt luukkuni =)

jaffaa@luukku.com

jeo

Vierailija
37/39 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska idea tämä kuvien vaihtaminen! Mieluusti kanssa tulisin mukaan, mutta ite olen niin käsi tällaisissa jutuissa, että odottelen jos mies vaikka viikonlopun aikana avittais kuvien lähettämisessä...Oma sp-osoite on tyyliä etunimi-sukunimi, niin varmaan avaan uuden vaikka jippiille. Teille tietty voisin omanikin antaa, mutta vähän arveluttaa tänne kaiken kansan nähtäville... :)

Vierailija
38/39 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpas aikaiseksi tehdä meillekin oman irc-gallerian, ei ole muuten vaikeaa :) Harmi vaan ettei koneella ole enempää ja tuoreempia kuvia meidän poikelista, mutta tässä muutama vauvakuva kiinnostuneille!

T.Soile&Klaudio

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Niko_Sola

Vierailija
39/39 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Avasin mulle osoitteen: nillanalle@luukku.com

Olisi tosi mukava nähdä vauveleittenne kuvia, jos kenellä enää riittää puhtia tähän touhuun.. :) Lupailen sitten meidän neidin kuvaa vastalahjaksi, jahka tuo mies ennättäisi mua opettaa!