Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen hellekesä

Vierailija
23.06.2020 |

Onko muita jotka viettävät kesänsä yksin sisällä?
Ei ole ketään kenen kanssa lähteä mihinkään ja jo niin masentunut että oottaa vaan syksyä.
Joo, tiedän että kukaan ei tule kotoa hakemaan ja ikääkin on yli 50 vuotta, kavereilla omien ystäviensä ja lastenlastensa kanssa menot. Mulla kun ei niitä ole.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jopa miesystävä, joka kyllä kuntoilee muuten, mutta ei "jaksa" lähteä rannalle.

Exä taas ei lähtenyt kävelylle. En juokse yhtä kovaa, hän tiesi sen ja pyysi juoksemaan. Jälkeenpäin sitten muisti muistuttaa, että sen kerran pyysi. No tämä sopisi ketjuun narsistin temput.

No oli miten oli, pointti on siinä jos odottaa, saa odottaa. Eli yksin pitää mennä.

Helsingissä on puistojumppaa ja kaupunkitansseja. Yksinäisiä käy niissäkin. Evlut seurakunnilla kun voi olla retkiä, vaikkei niin uskovainen olisikaan. Masentuneet voi mennä vaikka mielenterveysyhdistyksen toimintaan.

Vierailija
22/22 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea te ootte tehny saadaksenne niitä kavereita?

Itse varmaankin tossa tilanteessa laittaisin viestiä oman alueen facebook ryhmään, niin kun tuntuu muutkin tekevän.

Sielä on haettu lenkkiseuraa, kasattu ulkojumpparyhmää ja pyydetty apua kissaystävällisen parvekkeen tekoon ja vaikka mitä muuta.

Jos ihan akuutisti tarvitsisin seuraa niin meilläpäin pihan ja puistojen penkit on täynnä mummoja jotka aina mielellään vaihtavat muutaman sanan tai vaikka juttelevat parikin tuntia, kun vain menee mukaan istuskelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan