TYKKÄÄTKÖ jos joku mies huomaa juuri sinut ja rupeaa tökkimään kavereitansakin katsomaan?
Onko tämä kovinkin itsetuntoa hivelee. Kaipaisitko tälläistä lisää?
Kommentit (11)
En tykkää. Enkä todellakaan kaipaa tuollaista. Lähinnä oksettaa tuollainen julkinen kuolaaminen. Jos miestä kiinnostaa, hän voi tulla juttelemaan minulle sen sijaan, että toljottaa kavereidensa kanssa.
Lähinnä ihmettelisin mitä ulkonäössäni on vikana? Onko esim hameen helma tarttunut pikkareihin tai jtn?
Sellainen ei hivele itsetuntoa, jos kokee olevansa pilkan kohteena.
Eka ajatus on, että näytän ällöttävältä ja he pilkkaavat minua. Nopeutan askeleita, jotta heidän ei kauaa tarvitse katsoa naurettavaa olemustani.
En tykkää. Enkä tykkää myöskään niin päin että kaverini alkaa tökkimään minua jos näkee jonkun omasta mielestään hyvännäköisen miehen.
Kyllä. Mutta luulisin minäkin, että näytän jotenkin naurettavalta.
Olisin koulukiusaamistaustani takia vakuuttunut siitä, että he nauravat minulle. Eli en todellakaan kaipaa tuollaista, haluan sulautua massaan.
Ajattelisin, että junttien käytöstä. Ihan sama pilkkaisivatko vai kehuisivatko keskenään minua.
Minulle niin tavallista etten juuri kiinnitä huomiota. Kyllä minua katsoa saa, koska olen kaunis, mutta ei minua kauheasti liikuta ne katselijat mihinkään suuntaan. Olen jo 15-vuotiaasta saakka ollut huomion kohteena, eli olen tainnut tottua siihen.
Luulisin heidän nauravan minulle. Lokki olisi kakannut hiuksiini tai vastaavaa miettisin ja poistuisin johonkin vessaan tarkistamaan mikä itsessäni herättää ihmetystä.