Aloitellanpa pikkuhiljaa Sofian huomisen oikeudenkäynnin seurantaa
Mitä yllätyksiä tiedossa? Veikkauksia tuomiosta? Missä asussa paikalla ja onko stefu tukemassa?
Kommentit (35)
sohva kuvaa itseään koko ajan. pää heiluen. soppa ei uskalla tulla mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatetus tuottaa ongelmia. Suurimpaan osaan vaatteistaan ei ahteri tällä hetkellä mahdu. Bikineissä ei kannata lähteä, tämän on asianajaja neuvonut. Hemaisevaksi se kuitenkin yrittää itsensä tehdä, koska haluaa Nikon takaisin. Tänään näyttää, että eivät ole Stefanin kanssa aikaa yhdessä viettäneet. Onko se uumoiltu ryppy nyt tullut? Onko Soffe jäänyt kiinni Nikon perään haikailusta tai yhteydenottoyrityksistä Erottajan suuntaan?
Stefu on Isben kanssa. Ratsastamassa eli ehkä Hangossa. Sofia Eirassa.
Se ryppy on sulla, ei noilla kahdella.
Kyl Sohvilla on ryppy. Se istuu sen päällä ja se on avoinna aina siihen suuntaan missä on avoin lompakko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatetus tuottaa ongelmia. Suurimpaan osaan vaatteistaan ei ahteri tällä hetkellä mahdu. Bikineissä ei kannata lähteä, tämän on asianajaja neuvonut. Hemaisevaksi se kuitenkin yrittää itsensä tehdä, koska haluaa Nikon takaisin. Tänään näyttää, että eivät ole Stefanin kanssa aikaa yhdessä viettäneet. Onko se uumoiltu ryppy nyt tullut? Onko Soffe jäänyt kiinni Nikon perään haikailusta tai yhteydenottoyrityksistä Erottajan suuntaan?
Stefu on Isben kanssa. Ratsastamassa eli ehkä Hangossa. Sofia Eirassa.
Se ryppy on sulla, ei noilla kahdella.
Mulla ei ole yhtään ryppyä. Stefu oli Hangossa iltapäivällä, kun Martina toi lapsen sinne. Eilen lapsi tuli äitinsä kanssa kotiin Helsinkiin juhannuksen vietosta. Stefu latasi instaan kuvat hevosta taluttavasta tytöstä ja sitten olikin jo reilun tunnin kuluttua itse lenkillä Helsingissä. Lapsi jäi ilmeisesti Hankoon sukulaistensa kanssa. Sofia on ollut koko päivän Helsingissä, aamulla jo palaverissa asianajajan luona. Soffe on kävellyt kaupungilla ja lenkkeillyt Nikon eilisellä reitillä. Toistensa kanssa Soffe ja Stefan eivät ole aikaa viettäneet.
Vierailija kirjoitti:
Käyhän myös kansalaisaloite .fi signaa Sähkö on meidän! 👍🏻
Kiitos, mutta olen jo allekirjoittanut sen. Suosittelen kaikkia muitakin allekirjoittamaan tuon! :)
Vierailija kirjoitti:
Vaatetus tuottaa on oikeusgelmia. Suurimpaan osaan vaatteistaan ei ahteri tällä hetkellä mahdu. Bikineissä ei kannata lähteä, tämän on asianajaja neuvonut. Hemaisevaksi se kuitenkin yrittää itsensä tehdä, koska haluaa Nikon takaisin. Tänään näyttää, että eivät ole Stefanin kanssa aikaa yhdessä viettäneet. Onko se uumoiltu ryppy nyt tullut? Onko Soffe jäänyt kiinni Nikon perään haikailusta tai yhteydenottoyrityksistä Erottajan suuntaan?
Ensinnäkin tämä oli loistava, toisekseen onpa kiva olla pitkästä aikaa paikalla!
No tuota kun sofia haikailee rahaa tuo "en hyväksy rikollisuutta" - ero tarkoittaa en hyväksy jos en hyödy, en hyväksy jos jään kiinni kun petän ja minun pitäisi alkaa rahoittaa elämääni.
Eroahan ei olisi tullut ellei olisi jäänyt pettämisestä kiinni. Stefu rakastunut ulkonäköön ja huomioon, Sofia rahaan ja itseensä.
Miksi ihmeessä Niko huolisi enää Sofiaa? Sofiahan petti ja käytti silti isukin rahoja, asui kämpässä ilmaiseksi, nautti huomiosta, jota sai Nikon kautta.
Ei se sieltä minnekkään olisi lähtenyt ellei Martina olisi marssinut kertomaan Nikolle mitä se kaveri ja tyttis puuhailee.
Noloja molemmat sekä Sofia että Stefu, sen lisäksi todella sieluttomia ja itsekeskeisiä ihmisiä.
Sofiahan ei tule saamaan ansaitsemaansa tuomiota, tietoinen on Nikon toiminnasta ollut sen kertoo pöytäkirjat ja hengailu piri Stefun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittelen jo valmiiksi jos Niko ei kerro Sohvan tietävän rahoista. Aika vaikea uskoa. Mä kyllä aina olen tiennyt matkalaukkuni sisällöstä.
Kaikki naiset on nähneet Bridget Jones -leffat, ja tietää että matkalaukku pitää olla itse pakattu. Sitähän kysytään joka lennolla.
Se tiesi käytöstä, se tiesi käteisestä se tiesi että Haber oli Nikolta vailla ja kaikki käyttää ja Niko myrkyttää. Se tietää myös et stefu käyttää, joten kyllä se on tiennyt kuten syyttäjäkin sanoo, sitä on ollut myös omaan käyttöön, sitä ollaan pussiteltu.
Avoimestihan se Niko on Sofialle kertonut ketä on myrkyttänyt ja kuka on ollut vailla.
Avoimesti siitä myös Sofia on ystävilleen puhunut.
Nacci ärsytti mut he johto ilmeisesti meni. Ehkä Nacci ei ollut tarpeaksi siloposki Sofian seuraan. Tiedätkö kun sen seuran pitää näyttää siltä että rahaa on (miehet) ja ulkonäköä (naiset)
Mustissa kalsarihousuissa se Soffe sinne oikeuteen lähti. Mukaan otti kuitenkin Nikolta saadun käsilaukun. Mihin se Stefun juuri ostama Celine oikein jäi?
Voi voi noita jokerihuulia, hehtaaripebaa ja persjalkoja. Todellisuus on ihan toinen kuin itse muokatuissa kuvissa.
Kaikki naiset on nähneet Bridget Jones -leffat, ja tietää että matkalaukku pitää olla itse pakattu. Sitähän kysytään joka lennolla.