Veljeni on rasisti
Löytyy kiitos-paidat ja muu rekvisiitta. Meillä on etäiset välit ja ollaan asuttu eri paikkakunnilla siitä lähtien kun 15 vuotta sitten muutin muualle opiskelemaan. Veli tietysti asuu synnyinkaupungissaan, kuinkas muuten. Onko muilla vastaavaa ns. lähipiirissä? Miten olette käsitelleet? Mun on vaikea itse asiassa edes sanoa "lähipiirissä", koska välimme ovat hankalat emmekä siinä mielessä ole lähipiiriä. Mutta sukua joo. Lapset näkevät veljeä mummolassa, siitä tämä nyt vähän nouseekin pintaan.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa se!
Onko tämä vihreän puolueen ja vasemmiston virallinen kanta?
Totta kai on. Lue vaikka puolueohjelmista.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän pikkuveljesi siitä tokene, kun pääsee yläasteelta lukioon.
Riittääkö sinulle että hän polvistuu ja pyytää anteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Samantyyppinen tilanne kuin ap:lla.
Minä en halua olla tekemisissä kenenkään kanssa, jonka maailmankuva ja arvomaailma on niin musta, että se pitää sylkeä someen ym. Eri mieltä saa asioista toki olla, mutta asiallisesti pitää pystyä argumentoimaan. Ellei siihen ja muutenkin asialliseen käytökseen myös netissä pysty, aivan sama onko sukulainen tai ei.
Miksi tulit sylkemään?
Minulla myös nelikymppinen, synnyinpitäjään jäänyt veli, joka on sitä mieltä, että Hitler oli oikealla asialla. Kanarian käyntejä enemmän ei ole maailmaa nähnyt ja muutenkin piirit on pienet. Ei ole kauheasti veljelle puhuttavaa sen harvan kerran, kun nähdään. Itse tuo kyllä trollitehtaiden tuotoksiin perustuvia mielipiteitään julki.
Mitä ovat kiitos-paidat ja rekvisiitat? Voiko noissa olla näkökantaeroa, että kaikille ne eivät ole rasistisia symboleja.
Ei sitä pysty käsittelemään ilman että välit menee. Kokemuksesta tiedän. Nykyisin vältellään veljen kanssa poliittisia aiheita silloin kun tavataan esim mummolassa. Ei pidetä muuten yhteyttä. Jos se jatkuva öyhöttäminen ei olisi vähentynyt (onneksi on), ei varmaan nähtäisi ollenkaan.
Millainen ap itse olet? Oletko ohisalo-tyyppinen maailmanhalaaja joka haluaa koko maailman suomalaisen sosiaaliturvan piiriin?
Sanavapaus ei tunnu koskevan suomalaisia, isänmaallisia, kristittyjä, perussuomalaisia
Su'ur|n os'a n||stä, jo|ta nyky''ään kutsu''taan ra.s|s'.te|ks|, p|tävät ka|ken vär.'|s|stä |hm|s|stä kunhan he ovat kuten he |tse.Se m|tä |hm|set ka|h''tavat ovat er|l'a|set arvot.Es|m^kyllähän m|nulla on jopa mu'sl|.m|ys.täv|ä, he vaan e|vät ole kov|n hyv|ä mu.sl'|.me|ta, koska jakavat samat arvot kanssan|, ta| o''vat sella|''s|a mu.s'l|.me|ta jo|lle |s'la.m on henk|lökohta|nen as|a, e|kä yh.te|skunn'all|nen^Tos|n sek|n on |s.la.'m|s.sa k|elletty.Sen s|jaan m|nä en ole koskaan ollut tekem|s''|ssä tur.v'apa|'kanha.k|jo|den kanssa^Ja se johtuu s||tä, että he|tä e| yl|op|sto|ssa juur| näy^Ka|kk| ulk.om'a'ala|set jo|ta tapaan ovat op|skelle|ta ta| työelämässä, ja he e|vät juur| koskaan ole turv.apa.|'k'anhak.|jataust.a|s|a.Tätä kannatta|s| |hm|sten h|eman m|ett|ä? Että haetaanko Suomesta tur.va.pa|k.''kaa va|n s|ks|, että ollaan la|sko''ja lo|'s|jo|ta? Tuodaan''ko me ulko.ma|lta ka|kke|n r|kol'l|s|n a|'nes? Se m|kä p|stää epä|le''mään tätä, on että nek|n nä|stä jotka p|s|mmälle yhte|s''kunnassa ovat päässeet, ovat lop''ulta tehneet jota|n todella typerää ja yleensä de'mar|en r|v''e|ssä.
Vierailija kirjoitti:
Veljesi on hieno mies. Olisitpa enemmän hänen kaltainen.
Veljesi on todellakin hieno mies ja realisti, sinä taas olet ali-ihminen eli tsuuvakki.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat kiitos-paidat ja rekvisiitat? Voiko noissa olla näkökantaeroa, että kaikille ne eivät ole rasistisia symboleja.
Kaikki eivät osaa samastua siihen, mitä sodassa oleminen on. Esimerkiksi armeijan käyminen auttaa ymmärtämään, enemmän kuin Tuntemattoman katsominen.
Oma veljeni on myös rasisti. Tämä ketju lähti alusta vähän laukalle, itselle isompi ”ongelma”’on se, että arvomaailmamme eroaa täysin toisistaan. Jos näistä asioista keskustellaan, menee nopeasti tappeluksi. Siinä pitää taiteilla ja miettiä sanomisiaan, joten yhdessäolo on väliin yhtä nuoralla tanssimista, joten helpompi olla mahdollisimman vähän tekemisissä. Voi olla, että veljeni ajattelee samoin.
Vierailija kirjoitti:
Oma veljeni on myös rasisti. Tämä ketju lähti alusta vähän laukalle, itselle isompi ”ongelma”’on se, että arvomaailmamme eroaa täysin toisistaan. Jos näistä asioista keskustellaan, menee nopeasti tappeluksi. Siinä pitää taiteilla ja miettiä sanomisiaan, joten yhdessäolo on väliin yhtä nuoralla tanssimista, joten helpompi olla mahdollisimman vähän tekemisissä. Voi olla, että veljeni ajattelee samoin.
Onnea perinnönjakoon.
Samantyyppinen tilanne kuin ap:lla.
Minä en halua olla tekemisissä kenenkään kanssa, jonka maailmankuva ja arvomaailma on niin musta, että se pitää sylkeä someen ym. Eri mieltä saa asioista toki olla, mutta asiallisesti pitää pystyä argumentoimaan. Ellei siihen ja muutenkin asialliseen käytökseen myös netissä pysty, aivan sama onko sukulainen tai ei.