Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin kakara...

Vierailija
09.07.2006 |

No joo, eikös se niin mene, et omat lapset ja naapurin kakarat. Mielipidettä haluaisin seuraavaan tilanteeseen:

Lapset leikkii naapurissa asuvan 5v tytön kanssa aika paljon. Aina ei ruoka-ajat ym rytmit osu yksiin ja nyt mulla meinaa hermo mennä siihen, kun tuo naapurin lapsi huutelee aidalla jatkuvasti meidän lapsia. Siis hänelle on sanottu, et me mennään syömään ja hyvä kun pöytään päästään kun alkaa tauoton kiljunta: " Lassiiiiii, Lottaaaa, Lassiiiiii, Lottaaa...."

Ei oikein olla naapurin rouvan kanssa väleissä, joten en viitsisi häntä hermostuttaa asiasta mainitsemisella. Ihmettelen vaan, ettei hänellä käy mielessä, että tuo saattais meitä ärsyttää. Tai ehkä just siksi antaa lapsen kiljua... :o)

Mitä tekisin vai kestänkö vaan ja odotan kylmiä ilmoja, jolloin ikkunat ja ovet saa kiinni.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että huutaa jatkuvasti lapsia tuu käymään kun on sitä ja sitä asiaa,no minä olen itse mennyt ikkunaan ja sanonut että lapset syövät nyt ja laittanut ikkunan kiinni.

Ei ole saman päivän aikana huudellu ,mutta ei muista sitä enään seuraavan päivän aikana.

JA SE TODELLAKIN ON ÄRSYTTÄVÄÄ!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi