Kuinka usein on mielestänne ok perheellisen miehen käydä baarissa tms vetämässä kännit?
Kommentit (15)
mutta jos tästä ei ole kyse (eli molemmat tätä harrastatte) niin perheellisyys painaisi asiassa niin ettei enempää kun kerran kuussa missään nimessä musta - tämän lisäksi ei mitään kotona tissuttelua...
Alkoholistia en puolisokseni hyväksy.
Mutta jos molemmat osapuolet pääsevät menemään sen verran kuin haluavat, eikä tilanne ole sellainen, että vain toinen joustaa, niin ei kai mitään tarkkaa määrää voi sanoa?
Mun mies saattaa imuroida kuin sieni jos niikseen tulee - ja se joskus ärsyttääkin - mutta useimmiten käy lähinnä työporukassa ulkona. Joskus kun kauniita ilmoja enemmän (noin 3-4 kertaa kuussa), mutta toisinaan vähemmän (kerran kahdessa-kolmessa kk:ssa). Yleensä tulee ajoissa kotiin, ennen puolta yötä.
mun mielestä perheellisen ei tarvitse käydä yksin huitelemassa missään baareissa.
on kyllä varsin mainio mies.
Ja käyn itsekin sitten vastavuoroisesti viihteellä. Ihan jotta ei tarvitsisi olla nyrpeänä.
En voi ymmärtää niitä, jotka eivät päästä/pääse ikinä. Ei musta kerran kuussa ole paha.
jotkut ei vaan halua. t. eräs jonka mies ei käy koskaan baarissa, vaikka kyllä päästettäisiin
mies kyllä ei oo käynyt 7-vuoteen, eikä ollenkaan lapsen aikaan. Kotona sitten ottaa yhden kaljan. Mieheni mielestä alkoholi ja lapset eivät kuulu yhteen
Hyvin on toiminut meillä. Käy kavereiden kanssa enemmän kahvilla ja syömässä tai kyläillään puolin ja toisin. Mies on sanonut, että viettää enemmin kaiken ajan perheen kanssa, kerkiää sitten mennä, kun lapset isoja
onneksi mulla on samoin ajatteleva mies, niin ei ole ongelmia.
Kaikki mun tuttavapiirissä käyvät edes joskus ulkona, siksi vaan ihmettelen.
15
Nyt on vähentänyt neljään kertaan kuussa, ja sen sallin.
mun mies takuulla ei tule lopettamaan baareissa käyntiä ja olin valmis siltikin ottamaan hänet. Nyt vituttaa. Nykyään ei juo kotona ollenkaan ja käy baareissa paljon harvemmin kuin tavatessamme, mutta käy silti ja silloin vetää aina lärvit. Mutta minkäs teet. Ero tai sopeutuminen, mutta kumpikaan ei oo hyvä vaihtoehto, koska mies on muuten täydellinen.
2-3 kertaa vuodessa ja hyvästä syystä. Näin on ollutkin, eikä tästä ole tarvinnut edes keskustella.
käy harvoin baarissa,
mutta silloin tällöin kevereilla saunomassa, n. kerran 3kuussa.
yhdessä käydään baareissa myös tosi harvoin,
pikemminkin mennään synttäreille tai tupaantuliaisiin ym. juhliin.
ei siis tykätä ees baareissa hillumisesta enää, lapsia 2.
mutta sallisin hänen mennä 1-2 kertaa 2kuussa jos haluaisi...
Mut sama myös toisinpäin, eli äidin myös päästävä halutessaan.