Näin eilen "tumman henkilön" jolla oli leijonakoru kaulassaan!
Hän oli ilmeisesti jostain Afrikan maasta siis. Eli ei näitä meidän Suomen "omia tummia".
Kommentit (36)
Venäläisillä miehillä olen nähnyt leijonatatskan ja leijonakorun. Molemmat ovat mökinomistajia Saimaalla. Minusta kiva, osoittavat kuinka rakas Suomi on heille.
Hän voi olla suomensomali. On syytä käsittää Suomi monikulttuurinen, kuten naapurimaa. Tulevaisuudessa lähes kaikki ovat etnisesti rikkaita ja suomalaisia kohdellaan, kuten saamelaisia.
Kultturista omimista! Täysin tuomittavaa!
Vierailija kirjoitti:
Venäläisillä miehillä olen nähnyt leijonatatskan ja leijonakorun. Molemmat ovat mökinomistajia Saimaalla. Minusta kiva, osoittavat kuinka rakas Suomi on heille.
Henna tatskat kgb agenteilla :D. Hoho noin helppo on höynäyttää finskiä ja sulautua joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henna tatskat kgb agenteilla :D. Hoho noin helppo on höynäyttää finskiä ja sulautua joukkoon.
Joo kyllä. Ehdottomasti jokainen Suomessa lomaileva Igor on osa Putinin salajuonta, kuinkas muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän muuten jellona tekee meidän vaakunassa?
Ei oo ku muutamassa eläintarhassa ja seuraavat toisella puolen maailmaa.
Osoitamme edelleen sillä Ruotsille alamaisutta. On ihan järjetöntä, että se on leijona eikä ilves.
Ilves on haiseva jääkiekkojoukkue Tampereelta, kun taas Leijonat on menestyksekäs mm-tason jääkiekkojoukkue.... jos sun pitäisi valita niin kumman valitsisit? Sitähän minäkin, siksi Leijonat!
Monellako suomalaisella on tribal tatuointi vaikkei kuulu meidän kulttuuriin mitenkään tai takut hiuksissa? Monella jopa se värikäs rastafari hattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei ollut suomalainen?
Etnisesti suuntautunut nationalisti tuntee sen kihelmöinnistä kivespussien takana
Persihullu iski taas palstalle, minkään muun puolueen pilkkaamista ei hyväksytä täällä vaan vietit menee poistoon, siksi minä äänestä ainaskin persuja.
Vierailija kirjoitti:
Hän voi olla suomensomali. On syytä käsittää Suomi monikulttuurinen, kuten naapurimaa. Tulevaisuudessa lähes kaikki ovat etnisesti rikkaita ja suomalaisia kohdellaan, kuten saamelaisia.
Lääkkeet!
Vierailija kirjoitti:
Leijonahan on myös jonkun Afrikan maan vakunassa. Sellaisen maan, jossa oikeasti on leijonia.
Aika monen eurooppalaisen maan vaakunassa myös. Ajatella, joissain vaakunoissa on jopa lohikäärmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Söpö. Minulla ei ole muslimeita mikään vastaan silloin kun he oikeasti haluavat integroitua tänne, arvostaa kulttuuriamme ja ainakin edes pyrkivät töihin.
Mistä tiedät että kyseessä oli muslimi?
Onhan sekin tietysti hyvä että edes joku yksittäistapaus on integroitunut. Kumpa olisi muillakin sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei ollut suomalainen?
Vain täysin suomalainen voi olla kuulemma suomalainen.
T: Puoliksi suomalainen
Montako sukupolvea esivanhempia pitää olla suomalaisia että hyväksytään täyssuomalaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sevästikin metsästänyt leijonia siellä keihäällä.
Zinc
Siittä koru ..
HaHAHAhAHAHahAAHHAHAAHHAAHHAHAHAAHAHAHHA Omg sä oot hauska
Kiitoksia ja fiksu.
Zinc
Nopeammin, korkeammalle u know ..
Etnisesti suuntautunut nationalisti tuntee sen kihelmöinnistä kivespussien takana