Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvinvointivalmentaja, otsa täynnä uurteita vaikka vasta 36-vuotias!

Vierailija
22.06.2020 |

Hyvin näyttää Herbalife toimivan.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla lapsillakin on jo uurteita otsassa, teineistä puhumattakaan.

Otsarypyt syntyvät ilmeilyn ja kasvojen lihastyön seurauksena. Ovat siis tietynlaista "bodausta" nekin.

Nykyajan botox-villitys on vieraannuttanut ihmiset otsarypyistä. Kuvitellaan, että sileä otsa on normaali.

Vierailija
22/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herbalife on multi-level marketing, network marketing eli pyramidihuijausta. Eli varmaan ne on sitten huijarin uurteita.

Onecoin härskein esimerkki tuosta. https://bittiraha.fi/onecoin-on-historian-suurimpia-huijauksia/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi terveyskaupan myyjät on niin huonovointisen näköisiä?

Vierailija
24/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli uurre kulmakarvojen väliin noin 20-vuotiaana. En ole koskaan viihtynyt auringossa, en meikkaa. Perusilmeeni on neutraali, ei naamaa kurtistava. Joillain vain tulee helpommin.

Vierailija
25/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsarypyt voi olla geeneissä, jo alakouluiässä.

Näin kerran taaperon jolla oli karmeat silmäpussit.

Vierailija
26/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otsassa on nahkaa, siihen tulee ryppyjä. Monella jo alle 20-vuotiaana. Tsekkaa niskasi, jos olet otsarypytön. Ne uurteet voivat olla siellä....

Vierailija
27/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uurteettomat kasvot ne vasta kamalat onkin. Ilmeettömät ja lapselliset.

Vierailija
28/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla lapsillakin on jo uurteita otsassa, teineistä puhumattakaan.

Otsarypyt syntyvät ilmeilyn ja kasvojen lihastyön seurauksena. Ovat siis tietynlaista "bodausta" nekin.

Nykyajan botox-villitys on vieraannuttanut ihmiset otsarypyistä. Kuvitellaan, että sileä otsa on normaali.

Olen joskus kuullut mutsi sanovan tytölleen että älä ilmeile, tulee ryppyjä. Mutsi näytti posliininukelta, ihan karsee.

Mies

Vierailija
29/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoterapeutti oli lihava, terveydenhoitaja ylipainoinen tupakoitsija, päättäjinä omaneduntavoittelijoita ja kiusaajia.

Mutta emme tarvi noita. Ei tarvita maapallon toiselta laidalta lennätettyjä etnoruokia, vaan juodaan puhdasta vettä, syödään kotimaista puhdasta ruokaa ja liikutaan luonnossa. Tärkein sijoitus on hyvät lenkkarit ja hyvät liivit niille jotka tarvii.

Keep it simple.

Vierailija
30/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintoterapeutti oli lihava, terveydenhoitaja ylipainoinen tupakoitsija, päättäjinä omaneduntavoittelijoita ja kiusaajia.

Mutta emme tarvi noita. Ei tarvita maapallon toiselta laidalta lennätettyjä etnoruokia, vaan juodaan puhdasta vettä, syödään kotimaista puhdasta ruokaa ja liikutaan luonnossa. Tärkein sijoitus on hyvät lenkkarit ja hyvät liivit niille jotka tarvii.

Keep it simple.

Ravintoterapeutiksi voi kuka tahansa kutsua itseään, vaikkei olisi käynyt kuin peruskoulun.

Vierailija
31/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaas keillä ei tuossa iässä ole yhtään ryppyä? No todella lihavilla ei ole. En menisi väittämään heitä fyysisesti hyvinvoiviksi. Ja tietysti botoxia käyttävillä, mutta se on vähän kuin hyvinvoinnin näyttelyä.

Vierailija
32/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel... Itse oon ainaki kuulemma kaunotar (ei itse keksitty, vaan kuullut tätä aina :D) ja mulla on ilmeikkäät kasvot, mitä on kehuttu just siks (sanottu että parempi olla ilmeikäs kun ns. kivikasvo) ja otsarypyt perintönä iskältä... Eli ne ei oo vanhuuden ryppyjä vaan ilmeryppyjä joita mul on luontaisesti ja nyt ku oon 30 niin niistä on jo tullu muutama jälkikin. Mitä sitten?? :)) Mieluummin kaunis ja ilmeikäs kun ruma kivikasvo. :D

ja naiset on ollu ainoita jotka mulle tästä valittanut :D ja just ne ei niin kauniit naiset.. :)

Vierailija
33/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis jos just mul on rasvaa kehossa niin sillon noi rypyt on jos ilmeilen. Mut jos laihduttaisin nii et ylimäärästä rasvaa ei olis juuri lainkaan, niin sillon noita ryppyjä ei tule :D

Vierailija
34/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen voi pitää uurteetonta kasvoa nättinä.

Vierailija
35/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kerran tilaisuudessa tältä myyjältä että eikö näissä ole raja kuinka paljon voi päivässä käyttää noita jauheita.

Ei tiennyt.

Vierailija
36/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä suhtaudun varauksella näihin ”hyvinvointi”valmentajiin. Suurin osa taitaa olla entisiä fitnessmimmejä, jotka on tajunneet ettei sillä tyylillä kukaan jaksa elää ja nyt sitten ovat jotain hyvinvoinnin experttejä muka.

Etenkin, kun moni noista ”hyvinvointivalmentajista” voi itse pahoin, ja hyvään oloon panostamisella koittavat tätä korjata ja piilotella. Syömis- ja mt-häiriöitä monella. Kuka tahansa voi sitä paitsi käsittääkseni sanoa olevansa hyvinvointivalmentaja, ilman mitään koulutusta tms. Ja joku vielä maksaa niille neuvoista ja infosta, jonka löytää esim. netistä ilmaiseksi mikäli ei ihan tyhmä ole.

Tällä on ollut pahoja mt-ongelmia. Itse kertoi avoimesti somessa, mitä ihmettelen.

Jokainen osaa kedolla heittää käsiä sivulle eestaas ja laittaa tekohymyn päälle ja mainostaa muoviputeloita, hyvinvointivalmentaja?

Mitäs se yks kuopiolainen äiti teki aikoinaan hyvinvoinnin lopuksi?

Istuu nyt häkissä.

Vierailija
37/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla uurteet otsaan alkoivat muodostua 20-vuotiaana. Löysä nahka otsassa varmaan, en muuta syytä keksi.

Mun pojalla on ollut uurteita otsassa jo 14-vuotiaasta.

Vierailija
38/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martina?

Ei.

Vierailija
39/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tosi hoikassa kunnossa oleva myös on naamastaan varsin uurteinen nuorempana kuin hieman tukevammassa kunnossa olevat. Omat kaksi ystävääni ovat alkaneet treenata tosissaan ja syövät todella terveellisesti. Kropat upeassa kunnossa, mutta naamassa näkyy.

Itsellä on ylimääräistä (normaalipainon ylärajoilla), mutta naama nuorekkaassa kunnossa vielä.

Ikää piirun alle 40v.

Vierailija
40/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on monenlaista yrittäjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi