Hyvinvointivalmentaja, otsa täynnä uurteita vaikka vasta 36-vuotias!
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
En viitsi nimeä sanoa.
Ohjaa jumppia ja mainostaa Herbalifeä somessa.
Uurteet otsassa ei katso ikää eikä elintapoja. Miehelläni on kauheat uurteet ja itselläni ei. 26v olemme molemmat ja syömme terveellisesti.
Juu, se liika terveellisyys voi tehdä sen?
Vierailija kirjoitti:
Monna treenaa vai Katri Gruner?
Ei kumpikaan.
Minä suhtaudun varauksella näihin ”hyvinvointi”valmentajiin. Suurin osa taitaa olla entisiä fitnessmimmejä, jotka on tajunneet ettei sillä tyylillä kukaan jaksa elää ja nyt sitten ovat jotain hyvinvoinnin experttejä muka.
Vierailija kirjoitti:
Minä suhtaudun varauksella näihin ”hyvinvointi”valmentajiin. Suurin osa taitaa olla entisiä fitnessmimmejä, jotka on tajunneet ettei sillä tyylillä kukaan jaksa elää ja nyt sitten ovat jotain hyvinvoinnin experttejä muka.
Eikö Herbalife ole verkostomarkkinointia? Eivät ne mitään hyvinvointivalmentajia ole, vaan hömppä-akkoja.
tämän turkulaisen nyrkkeilijän muija?
Vierailija kirjoitti:
tämän turkulaisen nyrkkeilijän muija?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Herbalife ole verkostomarkkinointia? Eivät ne mitään hyvinvointivalmentajia ole, vaan hömppä-akkoja.
On. Ihan hömppää.
Mikä järki tässä aloituksessa on kun ei nimeä voi sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Etenkin, kun moni noista ”hyvinvointivalmentajista” voi itse pahoin, ja hyvään oloon panostamisella koittavat tätä korjata ja piilotella. Syömis- ja mt-häiriöitä monella. Kuka tahansa voi sitä paitsi käsittääkseni sanoa olevansa hyvinvointivalmentaja, ilman mitään koulutusta tms. Ja joku vielä maksaa niille neuvoista ja infosta, jonka löytää esim. netistä ilmaiseksi mikäli ei ihan tyhmä ole.
Vierailija kirjoitti:
Myös monien bodareiden hyvinvointijuttuihin kannattaa suhtautua pienellä varauksella vaikka iltapäivälehdet yrittävät heistä asiantuntijoita tehdä.
http://kukkahattu.com/wp-content/uploads/2015/11/Jari-Mentula-roinamaha…
Mulla uurteet otsaan alkoivat muodostua 20-vuotiaana. Löysä nahka otsassa varmaan, en muuta syytä keksi.
Herbalife on multi-level marketing, network marketing eli pyramidihuijausta. Eli varmaan ne on sitten huijarin uurteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin, kun moni noista ”hyvinvointivalmentajista” voi itse pahoin, ja hyvään oloon panostamisella koittavat tätä korjata ja piilotella. Syömis- ja mt-häiriöitä monella. Kuka tahansa voi sitä paitsi käsittääkseni sanoa olevansa hyvinvointivalmentaja, ilman mitään koulutusta tms. Ja joku vielä maksaa niille neuvoista ja infosta, jonka löytää esim. netistä ilmaiseksi mikäli ei ihan tyhmä ole.
Moni hyvinvointivalmentaja on ulkomuotoaan botoxilla ja silikoneilla ym kemialla muokannut ja silti esitetään jotain terveyden perikuvaa ja ne nettidieetit/valmennukset ovat puhdasta rahastusta.
Vierailija kirjoitti:
Auringonotto aiheuttaa ryppyjä
Se, ja otsan rypistely. Myös nykyään muodikas kulmakarvojenkohotusilme.
Aika monella on näillä säillä otsa rypyssä koko ajan, kun ei voi käyttää aurinkolaseja tai lierihattua.
Kuka?