Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvinvointivalmentaja, otsa täynnä uurteita vaikka vasta 36-vuotias!

Vierailija
22.06.2020 |

Hyvin näyttää Herbalife toimivan.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka?

Vierailija
2/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka?

En viitsi nimeä sanoa.

Ohjaa jumppia ja mainostaa Herbalifeä somessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uurteet otsassa ei katso ikää eikä elintapoja. Miehelläni on kauheat uurteet ja itselläni ei. 26v olemme molemmat ja syömme terveellisesti.

Vierailija
4/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monna treenaa vai Katri Gruner?

Vierailija
5/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, se liika terveellisyys voi tehdä sen?

Vierailija
6/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonotto aiheuttaa ryppyjä

Vierailija
7/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monna treenaa vai Katri Gruner?

Ei kumpikaan.

Vierailija
8/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suhtaudun varauksella näihin ”hyvinvointi”valmentajiin. Suurin osa taitaa olla entisiä fitnessmimmejä, jotka on tajunneet ettei sillä tyylillä kukaan jaksa elää ja nyt sitten ovat jotain hyvinvoinnin experttejä muka.

Vierailija
9/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä suhtaudun varauksella näihin ”hyvinvointi”valmentajiin. Suurin osa taitaa olla entisiä fitnessmimmejä, jotka on tajunneet ettei sillä tyylillä kukaan jaksa elää ja nyt sitten ovat jotain hyvinvoinnin experttejä muka.

Eikö Herbalife ole verkostomarkkinointia? Eivät ne mitään hyvinvointivalmentajia ole, vaan hömppä-akkoja.

Vierailija
10/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän turkulaisen nyrkkeilijän muija?

Vierailija
11/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämän turkulaisen nyrkkeilijän muija?

Ei.

Vierailija
12/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Herbalife ole verkostomarkkinointia? Eivät ne mitään hyvinvointivalmentajia ole, vaan hömppä-akkoja.

On. Ihan hömppää.

Vierailija
13/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina?

Vierailija
14/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki tässä aloituksessa on kun ei nimeä voi sanoa?

Vierailija
15/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin, kun moni noista ”hyvinvointivalmentajista” voi itse pahoin, ja hyvään oloon panostamisella koittavat tätä korjata ja piilotella. Syömis- ja mt-häiriöitä monella. Kuka tahansa voi sitä paitsi käsittääkseni sanoa olevansa hyvinvointivalmentaja, ilman mitään koulutusta tms. Ja joku vielä maksaa niille neuvoista ja infosta, jonka löytää esim. netistä ilmaiseksi mikäli ei ihan tyhmä ole.

Vierailija
16/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös monien bodareiden hyvinvointijuttuihin kannattaa suhtautua pienellä varauksella vaikka iltapäivälehdet yrittävät heistä asiantuntijoita tehdä. 

http://kukkahattu.com/wp-content/uploads/2015/11/Jari-Mentula-roinamaha…

Vierailija
17/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla uurteet otsaan alkoivat muodostua 20-vuotiaana. Löysä nahka otsassa varmaan, en muuta syytä keksi.

Vierailija
18/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herbalife on multi-level marketing, network marketing eli pyramidihuijausta. Eli varmaan ne on sitten huijarin uurteita.

Vierailija
19/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etenkin, kun moni noista ”hyvinvointivalmentajista” voi itse pahoin, ja hyvään oloon panostamisella koittavat tätä korjata ja piilotella. Syömis- ja mt-häiriöitä monella. Kuka tahansa voi sitä paitsi käsittääkseni sanoa olevansa hyvinvointivalmentaja, ilman mitään koulutusta tms. Ja joku vielä maksaa niille neuvoista ja infosta, jonka löytää esim. netistä ilmaiseksi mikäli ei ihan tyhmä ole.

Moni hyvinvointivalmentaja on ulkomuotoaan botoxilla ja silikoneilla ym kemialla muokannut ja silti esitetään jotain terveyden perikuvaa ja ne nettidieetit/valmennukset ovat puhdasta rahastusta. 

Vierailija
20/46 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auringonotto aiheuttaa ryppyjä

Se, ja otsan rypistely. Myös nykyään muodikas kulmakarvojenkohotusilme.

Aika monella on näillä säillä otsa rypyssä koko ajan, kun ei voi käyttää aurinkolaseja tai lierihattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi