Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutto Turkuun vai Kuopioon? Auttakaa

Abi
22.06.2020 |

Heii. Aloitan abivuoden kesäloman jälkeen. Haaveissa ensihoito amk. Ensihoitajaksi voi opiskella Oulun, Tampereen, Turun, Kotkan, Helsingin, Lappeenrannan ja Kuopion AMK:ssa.
Oulu, Helsinki, Kotka ja Lappeenranta ovat ehdoton ei. Valinta täytyy tehdä Turun ja Kuopion välillä. Itse asun Porissa.

Haluaisin enemmän Turkuun, koska se on muutenkin tuttu ja ”parempi” kaupunki mielestäni. Mutta jääkiekon aloittaminen Turussa on vaikeaa, koska siellä on pelkästään naisten sm-liigan joukkue, ei esimerkiksi Mestis-tason, koska en halua suoraan liigaan vaan kokeilla lätkän paluuta ensin Mestiksessä. Kuopiossa lätkän aloittaminen on varsin helppoa. Siellä on kalpa-akatemia, lätkäjoukkue, joka pelaa siis Mestiksessä ja siellä myös sm-liigan joukkue. Mitä youtubesta olen naisten mestistä seurannut niin vaikuttaa tosi helpolta sarjalta, liiga olisi oikea taso minulle, mutta haluan aloittaa helpommasta ensin eli Mestiksestä.

Neljä vuotta pitäisi asua jommassa kummassa kaupungissa opiskeluideni takia. Jos valitsen Kuopion muutan sieltä opiskelujeni jälkeen todennäköisesti Turkuun. Jos valitsen Turun, jään todennäköisesti Turkuun.

Kumman valitsen?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun valinta olisi ehkä Kuopio.

Mukavammat ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän