Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies on avulias tuntemattomile naisille, mutta mua ei suostu auttamaan???

Vierailija
22.06.2020 |

Miksi mies on avulias tuntemattomile naisille, mutta mua ei suostu auttamaan???

Kommentit (171)

Vierailija
41/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ap lihonut paljon suhteen aikana?

Vierailija
42/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia niistä tulee ajan mittaan. Minäkin huomaan nykyään joutuvani tekemään kaikki niinsanotusti miesten työt omieni lisäksi. Näin kävi myös äidilleni, hänelle pikkuhiljaa siirtyi lumityöt, nurmikon leikkuu ja kaikki kantaminen ja nostelu. Ainoana erona että äitini ei suostunut eroamaan huonostakaan liitosta koska heidän aikana se oli vielä häpeällistä ja kulissit tärkeää pitää pystyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se tähän liittyy? En ole ap. Jos miestä ei oma nainen kiinnosta enään ja täytyy muita vikitellä, miksi miehet ei vain lähde sitten suhteesta pois? Jos ei puolison kroppa miellytä, niin silloinkin voi vapaasti lähteä pois.

Vierailija
44/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia niistä tulee ajan mittaan. Minäkin huomaan nykyään joutuvani tekemään kaikki niinsanotusti miesten työt omieni lisäksi. Näin kävi myös äidilleni, hänelle pikkuhiljaa siirtyi lumityöt, nurmikon leikkuu ja kaikki kantaminen ja nostelu. Ainoana erona että äitini ei suostunut eroamaan huonostakaan liitosta koska heidän aikana se oli vielä häpeällistä ja kulissit tärkeää pitää pystyssä.

No miksi teet? Miksi annat miehellesi helpon elämän? Että saisit uhriutua?

Jos parisuhteessa tulee huonosti kohdelluksi, ansaitsee tulla huonosti kohdelluksi. Ei ole pakko katsella näitä oman elämän Uuno Turhapuroja, vaan ne voi joko dumpata tai asettaa niille vaatimuksia.

Vierailija
45/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin exä halaili julkisesti muita miehiä muttei koskaan minua.

Vierailija
46/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse tehnyt jotain ? Mulla kus.pää ex ;) ei suostunut itse tekemään mitään palveluksia, joten minäkin lopetin tekemästä hänelle.

Simple as that 

Zinc

Vierailija
47/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se tähän liittyy? En ole ap. Jos miestä ei oma nainen kiinnosta enään ja täytyy muita vikitellä, miksi miehet ei vain lähde sitten suhteesta pois? Jos ei puolison kroppa miellytä, niin silloinkin voi vapaasti lähteä pois.

Miehet haluaa pitää vakipillun, vasta sitten kun toinen nainen osoittaa kiinnostusta, saavat voimia lähtöön.

Vierailija
48/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet on sikoja

Vierailija
49/171 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli taas mies eilen lupautumassa muuttoavuksi nuorelle naiselle vaikka meillä sovittua menoa. Menkööt mun puolesta ja sitten alan kyllä pakkaamaan myös tavaroitani.

Vierailija
50/171 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo miehet on pahoja..

Vierailija
51/171 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies viehättyy enemmän niistä naisista, joita haluaa auttaa.

Juu, varmasti kolmekymppinen mies viehättyy siitä +50v. naapurin Helenasta. Nainen, kuin nainen, kunhan se on joku muu, kuin oma kumppani, niin saa apua :)

Vierailija
52/171 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, varmasti kolmekymppinen mies viehättyy siitä +50v. naapurin Helenasta. Nainen, kuin nainen, kunhan se on joku muu, kuin oma kumppani, niin saa apua :)

Mutta miksi mies ei halua auttaa omaa kumppaniaan?

Vierailija
53/171 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli taas mies eilen lupautumassa muuttoavuksi nuorelle naiselle vaikka meillä sovittua menoa. Menkööt mun puolesta ja sitten alan kyllä pakkaamaan myös tavaroitani.

Onko kyse jostain tutusta nuoresta naisesta? Joku sukulainen tms.? Ja ukkosi on vanhahko setämies?

Vierailija
54/171 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni oli samanlainen. Vaikka olin kaunis nuori nainen, silti auttoi mieluummin muita. Kauneus ei takaa onnea ja hyvää käytöstä miehen puolelta.

Vierailija
55/171 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kohtelee kyllä ihan hyvin, mutta olen huomannut että on ystäviään kohtaan paljon kärsivällisempi ja jotenkin hellempi :/ En voisi kuvitellakaan kiukuttelevani miehelleni samalla tavalla kuin hänen paras ystävänsä tekee, sillä miehellä menisi minuun hermo alta aika yksikön. Kaveria jaksaa helliä ja lohdutella kuin jotain pikku prinsessaa vaikka on ihan aikuinen mies.

Ehkä johtuu sitten siitä että itse olen se kärsivällinen ongelmanratkaisija meidän parisuhteessa ja mies alkanut pitämään sitä itsestäänselvyytenä...

Vierailija
56/171 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, että haluaa esittää jotain kaikkien ihailemaa herrasmiestä, vaikka siellä kotona on ihan täysi sika. Ei kaikki miehet tällaisia ole, mutta yleensä siellä kotona on jotain ongelmia, jopa väkivaltaa, mutta muille naisille on oltava se prinssi uljas. Varsinkin vähän vanhemmat rouvat arvostaa korkealle.

Vierailija
57/171 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, että haluaa esittää jotain kaikkien ihailemaa herrasmiestä, vaikka siellä kotona on ihan täysi sika. Ei kaikki miehet tällaisia ole, mutta yleensä siellä kotona on jotain ongelmia, jopa väkivaltaa, mutta muille naisille on oltava se prinssi uljas. Varsinkin vähän vanhemmat rouvat arvostaa korkealle.

Mm.. hälytyskellot saa soida jos mies on yltiöystävällinen. Varsinkin naisensa seurassa.

Vierailija
58/171 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ite luulet?un mies ei auta muita, kuin pakosta. Omia perheenjäseniä tietenkin autamme.

Vierailija
59/171 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mihin te naislapset tarvitsette apua? ihan oikeasti? oletteko aikuisia ihmisiä? 

Entä ne lapsinaisvartalot joita palvot ja ”avustat”? Mihin ne tarvitsevat, pedari?

Tais osua😂

Vierailija
60/171 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä ite luulet?un mies ei auta muita, kuin pakosta. Omia perheenjäseniä tietenkin autamme.

Mies haluaa satuttaa omaa naistaan.