Kuinka pitkään ex piinaa unissa?
Erosta on jo yli puoli vuotta. Luulen päässeeni täydellisesti yli, mutta ex palaa välillä uniin. Yleensä erittäin seksuaalisissa merkeissä. Unet ovat siis ihan sitä itseään. Aiemmin eron jälkeen unet olivat kamalaa riitelyä, mutta nyt muuttuneet. Mitä tämä on ja koska se loppuu?
Kommentit (4)
Mietitkö häntä päivisin? Seuraatko somessa? Sun pitää yrittää päästä hänestä irti, niin eiköhän unetkin lopu.
Kyse voi olla ihan siitä, että seksielämäsi on eron myötä muuttunut. Teen nyt rohkeita arvauksia tässä, mutta ehkä sulle ei ole tullut vielä paljon uusia kokemuksia eron jälkeen eikä ehkä tee mielikään, kaikki on ihan ok. Kaipasit seksiä itse tai et, kehosi muistaa senkin ja se seksuaalisuus purkautuu unissa. Ehkä sillä sun kehomuistilla ja unimaailmalla ei ole muita ihmisiä käytettävissä, kuin eksäsi?
Jos se häiritsee sua paljon, voit kokeilla antaa mielikuvitukselle jotain muuta ruokaa, fantasioida jostain ihan muusta henkilöstä ja tilanteesta. Ehkä auttaa, ehkä ei. Älä ole kuitenkaan huolissasi, ajan mittaan unet varmasti muuttuvat. Voi myös olla, että eroa tulee myös noiden unien kautta alitajunnassa käsiteltyä.
Kaikki on ihan hyvin, ei hätää.
Mulla sama. Erosta puoli vuotta, ja en todellakaan ole edes puhunut muiden miesten kanssa, eikä seksiä tee millään tavalla mieli. Silti näen seksuaalisia unia exästä, joka petti ja sorti minua lukemattomat vuodet. Viimeiseen 1.5 vuoteen meillä ei ollut edes seksiä, koska oksetti ajatuskin sattua mieheen, jota kokoajan muutkin naiset käpälöivät. Ja siis yäk. Nyt sitten tällaiset unet piinaa niin, etten haluaisi edes nukkua. Herään itkuun ja pakokauhuun vähän väliä.
Eikö kukaan ole kokenut vastaavaa, jotta osaisi kertoa kauanko tätä pitää vielä kestää?
Erittäin graafiset unet hieman ahdistavat ja aiheuttavat levottomuutta. En niistä voi kuitenkaan kellekään avautua mieltäni keventääkseni. Seksiunet jonkun mieluisan ihmisen kanssa olisivat ihan jees, mutta tässä nyt on kaikki jotenkin väärin.
En haluaisi että mielessäni pyörii koko päivän yksityiskohtaisen tarkka unimuistikuva esim. hänen intiimialueistaan antaessani hänelle suuta.
Saatan olla puutteessakin.