Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies on avulias tuntemattomile naisille, mutta mua ei suostu auttamaan???

Vierailija
22.06.2020 |

Miksi mies on avulias tuntemattomile naisille, mutta mua ei suostu auttamaan???

Kommentit (171)

Vierailija
21/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin te naislapset tarvitsette apua? ihan oikeasti? oletteko aikuisia ihmisiä? 

Vierailija
22/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen. Pistin ulkoruokintaan, vinkui 6 kk perään. En ottanut takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen mies sopii ekstrovertille naiselle, jolla on paljon omia kavereita ja joka osallistuu aktiivisesti seuraelämään myös pariskuntana. Sellaiselle, joka kokee kaksin olemisen tympenä samalla tapaa kuin mieskin, ja jota ei kiinnosta arjen pyöritys pikku palveluksineen jne.

Tuo pitää varmaan täysin paikkansa. Itse olen introvertti ja nuo arjen pikku palvelukset on juuri niitä mitä miehessä arvostan :D miehen täytyy siis etsiä uusi nainen tilalle.

Sivusta siis.

Vierailija
24/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkodista opittua. Millaiset välit miehesi vanhemmilla on? Miten he kohtelevat toisiaan?

Vierailija
25/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kai se miehinen versio siitä että pidetään toista itsestäänselvyytenä. Naisilla vastaavia on että toisille miehille hymyillään, jutellaan ystävällisesti ja heidän vitseilleen nauretaan/kohteliaisuuksista kiitetään. Omalle miehelle mökötetään, tiuskitaan eikä kohteliaisuuksiakaan noteerata. Ja loppuu monelta naiseltakin se avuliaisuus parisuhteen edetessä.

Toisten mielestä se on vain sitä, että ei enää esitetä vaan uskalletaan näyttää oikeat tunteet ja oletetaan aikuisen ihmisen pärjäävän ilman passaustakin. On siinä varmaan sitäkin, mutta minusta mukana on myös aimo annos sitä, että joku jurppii eikä kiinnosta olla ystävällinen.

Vierailija
26/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistamisen ja narsismin muoto. Kuvottavaa, mutta hyvinkin yleistä esimerkiksi 60-luvulla syntyneiden setämiesten keskuudessa. Patriarkaatin jäännettä, joka kohta onneksi jo haudan uumenissa ja sitä myöten poissa keskuudestamme kiusaamasta.

Vierailija
27/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen mies. Kaikenlisäksi jotenkin ärsyttää suunnattomasti, että jos jossain kävellään, niin tämä ukkeli kulkee kilometrin edellä. Eikä edes huomaa mihin hävisin. Kaiholla katselen pareja jotka kulkee käsi kädessä tai mies huomioi, että nainen on vierellä :( eipä taida ukkoa hirveästi enään kiinnostaa.

Oletko pistänyt merkille, että niissä käsi kädessä kävelevissä pareissa myös nainen huomioi miestä?

Vierailija
28/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies samanlainen. On myös muille naisille mukava ja keskustelee kivasti. Mä joudun kantaa painavia tavaroita ja mulle sanotaan ettei mun jutut kiinnosta tai kävellään suoraan pois kesken juttuni. Muuttui tälläiseksi yhteenmuuton jälkeen pikkuhiljaa.

Jätä se sika!

Vierailija
29/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen mies. Kaikenlisäksi jotenkin ärsyttää suunnattomasti, että jos jossain kävellään, niin tämä ukkeli kulkee kilometrin edellä. Eikä edes huomaa mihin hävisin. Kaiholla katselen pareja jotka kulkee käsi kädessä tai mies huomioi, että nainen on vierellä :( eipä taida ukkoa hirveästi enään kiinnostaa.

Oletko pistänyt merkille, että niissä käsi kädessä kävelevissä pareissa myös nainen huomioi miestä?

Kunhan kuvittelet, ja sillä verukkeella alistat naistasi.

🐽🐽🐽

Vierailija
30/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alistamisen ja narsismin muoto. Kuvottavaa, mutta hyvinkin yleistä esimerkiksi 60-luvulla syntyneiden setämiesten keskuudessa. Patriarkaatin jäännettä, joka kohta onneksi jo haudan uumenissa ja sitä myöten poissa keskuudestamme kiusaamasta.

Ei. Nämähän ovat kasvattaneet poikansa samanlaiseksi ja he taas oman poikansa ym ym. Ketju vaan jatkuu.

Vierailija
31/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Nämähän ovat kasvattaneet poikansa samanlaiseksi ja he taas oman poikansa ym ym. Ketju vaan jatkuu.

No niinhän minä kirjoitin; patriarkaatin jäännettä. Sen lisäksi sota-ajan lapsuuden eläneiden vanhempien narsististen oppien jatkajia. Pahinta ikäluokkaa itsekkyydessä koskaan.

Vierailija
32/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies sietää avuttomuutta muilta naisilta mutta ei juurikaan minulta? Viittaan että jos vaikka naapurin nainen kantaisi painavaa mattoa niin mies mielellään menisi kantamaan ettei hento nainen joudu kantamaan sitä yksin. Minä joutuisin raahaamaan vaikka 10 kg perunasäkin yksikseni ja jos siitä valittaisin niin olen vaan hankala ja moisesta kuuluu itse selviytyä. 

Vierailija
33/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen koittanut itse ottaa miestä kädestä kiinni, mutta kun ei kiinnosta, eikä halua. Olen myös maininnut asiasta, mutta ei kuuntele. Ja kyllä huomioin miestä. Mitä pitäisi vielä tehdä? Sinulla tuntuu olevan kaikki vastaukset, niin kerro toki.

Vierailija
34/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies sietää avuttomuutta muilta naisilta mutta ei juurikaan minulta? Viittaan että jos vaikka naapurin nainen kantaisi painavaa mattoa niin mies mielellään menisi kantamaan ettei hento nainen joudu kantamaan sitä yksin. Minä joutuisin raahaamaan vaikka 10 kg perunasäkin yksikseni ja jos siitä valittaisin niin olen vaan hankala ja moisesta kuuluu itse selviytyä. 

Mun mies on aivan samanlainen :D ! Siis miksi ? ! !?

Vierailija
35/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee heti niiden naisten elämästä helvettiä, järkevä!

Vierailija
36/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies viehättyy enemmän niistä naisista, joita haluaa auttaa.

Vierailija
37/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs se emansipoitunuut, itsellinen, itsenäinen, voimaantunut aikuinen nainen nyt tarvitsikaan miestä? Aivan , ei mihinkään. Ja täällä kuitenkin taas ulistaan miestä apuun.

Vierailija
38/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija
39/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tästä sivusta kysyisin miten sitä miestä huomioidaan jos se torjuu aivan kaiken keskustelusta läheisyyteen ja seksiin sekä kertoo mitä saat tehdä kotona ja mitä et? Siis minulla on ollut tällainen muille uhriutuja, mutta sopivasti jättää kertomatta että on täysi hylkäävä sikapaska jäte ihmisenä puolisolleen jonka haukkuminen ja itkettäminen on luultavammin hänen käsitys läheisyydestä.

Vierailija
40/171 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinkäs se emansipoitunuut, itsellinen, itsenäinen, voimaantunut aikuinen nainen nyt tarvitsikaan miestä? Aivan , ei mihinkään. Ja täällä kuitenkin taas ulistaan miestä apuun.

Ei tarvitse mihinkään, mutta tästä johtuen miehen seuraava itkunaihe on se, että nainen ei tarvitse häntä mihinkään ja naisen pitäisi näytellä miehelle heikkoa, tyhmää ja avuntonta. Koittakaa nyt päättää minkä shown te haluatte katsoa, koska jokainen nainen on sisällään täysi raakalainen eikä tarvitse miestä yhtään mihinkään. Tätä hömppää esitetään ihan teidän mieliksi.