Miksi mies on avulias tuntemattomile naisille, mutta mua ei suostu auttamaan???
Miksi mies on avulias tuntemattomile naisille, mutta mua ei suostu auttamaan???
Kommentit (171)
Mun mies samanlainen. On myös muille naisille mukava ja keskustelee kivasti. Mä joudun kantaa painavia tavaroita ja mulle sanotaan ettei mun jutut kiinnosta tai kävellään suoraan pois kesken juttuni. Muuttui tälläiseksi yhteenmuuton jälkeen pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies samanlainen. On myös muille naisille mukava ja keskustelee kivasti. Mä joudun kantaa painavia tavaroita ja mulle sanotaan ettei mun jutut kiinnosta tai kävellään suoraan pois kesken juttuni. Muuttui tälläiseksi yhteenmuuton jälkeen pikkuhiljaa.
Se tuntuu muuten tosi pahalta. Yleensä nuo naiset vielä katsovat tosi voitontahtoisesti ja alentavasti.
Noita miehiä riittää ihan liikaa. Monella ystävälläni tuollaiset miehet. Ei ne silti halua erota niistä.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne toiset on kauniimpia ja parempia
Tai rumempia. Moni kaunis nainen on ilkeän miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tuntuu muuten tosi pahalta. Yleensä nuo naiset vielä katsovat tosi voitontahtoisesti ja alentavasti.
Kyllä ja eivät ymmärrä voivansa olla joskus tilallani. Olen huomannut kahdessa suhteessani, että miehet ovat todella ulkonäkökeskeisiä. En voi näin vanhana enää näyttää nuorisoa paremmalta, mutta ei se pitäisi kohteluun vaikuttaa. Kauniille naisille siis tuo kuvaamani käytös. viesti nro 8
Tällainen mies sopii ekstrovertille naiselle, jolla on paljon omia kavereita ja joka osallistuu aktiivisesti seuraelämään myös pariskuntana. Sellaiselle, joka kokee kaksin olemisen tympenä samalla tapaa kuin mieskin, ja jota ei kiinnosta arjen pyöritys pikku palveluksineen jne.
Mulla on samanlainen mies. Kaikenlisäksi jotenkin ärsyttää suunnattomasti, että jos jossain kävellään, niin tämä ukkeli kulkee kilometrin edellä. Eikä edes huomaa mihin hävisin. Kaiholla katselen pareja jotka kulkee käsi kädessä tai mies huomioi, että nainen on vierellä :( eipä taida ukkoa hirveästi enään kiinnostaa.
Suutarin lapsella ei ole kenkiä- oire. Ihan kuin kaikkea ei tiedettäisi sekin miten omiaan kohtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi tuli flashback edellisestä parisuhteestani. Nuo tilanteet oli aivan hirveitä.
Narsistille tyypillistä käytöstä. Yrittää kerätä naisia haaremiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen mies sopii ekstrovertille naiselle, jolla on paljon omia kavereita ja joka osallistuu aktiivisesti seuraelämään myös pariskuntana. Sellaiselle, joka kokee kaksin olemisen tympenä samalla tapaa kuin mieskin, ja jota ei kiinnosta arjen pyöritys pikku palveluksineen jne.
Tuo pitää varmaan täysin paikkansa. Itse olen introvertti ja nuo arjen pikku palvelukset on juuri niitä mitä miehessä arvostan :D miehen täytyy siis etsiä uusi nainen tilalle.
Koska haluaa päästä uittamaan käärmettä uuteen luolaan