Miksi viisikymppiset naiset käyttävät koruja niin paljon?
Ja hiukset tietysti lyhyeksi? Kun joulukuusena olo ei kaunista, vaikka sehän on tarkoitus. Peittelevät kaksoisleukaa? Lihavaa olemusta? Ryppyjä? Marimekon verhot päälle niin asia kunnossa. Crocsit jalassa, karmeat halkeilevat kantapäät näkyen. No ne taas unohtuu kun lakataan varpaankynnet kirkuvan punaisella. Miksei vanhemmatkin voisi näyttää nuorelta ja raikkaalta?
Kommentit (69)
Koskavanhemmiten on rohkeutta pukeutua niin kuin _itse_ haluaa eikä toisten mieliksi.
Justiin olin juhannusaattona terassilla ja ei ne nuoretkaan raikkailta näyttänyt, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
Korvikset, kello ja vasemman käden nimettömässä kaksi sormusta. Mikä kysyjää ongelmoittaa? N55
Monta kymmentävuotta oltu töissä...pitäähän se raha johonkin törsätä😁
Suomessa ei vanhempia cooleja ladyjä näy, ainakaan Hesan ulkopuolella. Lähiömutseja. Vähäosaisia. Kirpputorifaneja. Lähäreitä. Työttömiä. Heille tällänen tälläytyminen on luonnollista. Mits pahaa siinä :-)
Sinä kuule yleistät nyt aika pahasti. Kaikki viisikymppiset, joita itse tunnen, ovat elämänsä parhaassa iässä olevia rohkeita, upeita naisia, lyhyt- tai pitkätukkaisia, laihoja tai pulskempia, muodikkaita tai vähemmän muodikkaita. Heitä kaikkia yhdistää se, että, että viisikymppisenä nainen voi ja uskaltaa olla juuri sellainen kuin haluaa. Eipä hetkauta nuorten epävarmojen naisten mielipiteet suuntaan eikä toiseen.
Vanhemmat ei voi näyttää nuoremmilta, koska vanhuus =/= nuoruus. Olen alle 40-vuotias, mutta ärsyttää jo valmiiksi se, että mummoutuminen nähdään pahana. Katsoin eilen tullutta neiti Marplea ja hän on rehellisesti vanha. Ei hänen tarvitse yrittää hyppiä minarissa vaikuttaakseen nuoremmalta.
Sama koskee keski-ikäisiä. Miksi heidän pitäisi esittää nuorta, kun eivät he sitä enää oikeasti ole. Jos he pitävät puuhelmistä, Marimekosta ja lyhyistä hiuksista, niin antaa heidän pitää niitä.
Näytän juuri siltä kuin itse haluan. Ap:n mielipiteillä ei ole minkäänlaista arvoa minulle.
Minä en näytä nuorelta, koska en ole nuori.
Raikkaalta näytän, ainakin omasta mielestäni.
Minä en kommentoi sinun ulkonäköäsi ja pidän sitä sekä hyvän käytöksen perustana että sinänsä viisaan ajattelun osoituksena. En kommentoi sinun käytöstäsi ja viisauttasikaan, ja jätän ihan omaan mietintävaltaasi, että kannattaako sun kommentoida muita.
Ehkä minuun on hiipinyt pieni piru ja haluan ärsyttää joitain pikkusieluisia piiperoita....
Paljon? Otanko toisen korviksen pois, että ap olisi tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Minä en näytä nuorelta, koska en ole nuori.
Raikkaalta näytän, ainakin omasta mielestäni.
Minä en kommentoi sinun ulkonäköäsi ja pidän sitä sekä hyvän käytöksen perustana että sinänsä viisaan ajattelun osoituksena. En kommentoi sinun käytöstäsi ja viisauttasikaan, ja jätän ihan omaan mietintävaltaasi, että kannattaako sun kommentoida muita.
Täh!!! Tunnet sä ton??
Vierailija kirjoitti:
Näytän juuri siltä kuin itse haluan. Ap:n mielipiteillä ei ole minkäänlaista arvoa minulle.
Jotain on, kun et pystynyt sivuuttamaan kommentoimatta.
Vielä enemmän ärsyttää, kun kiskoo nuorison suosikkivaatteet kaikki kerralla niskaan. Rahalla saa vanhuksetkin ostaa Nikeä, Adidasta, Guccia...
Ihan kuin se olisi jotenkin nuorisolta pois, että vanhuksetkin käyttää muotivaatteita.
Miksi monilla on myös valtavat suuret muovikehykset silmälaseissa ja tietenkin mahdollisimman räikeissä väreissä? Varsinkin kun stailisti ei ole ollut neuvomassa vaan ihan MINÄ ITE, koska teen mitä HALUAN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain on, kun et pystynyt sivuuttamaan kommentoimatta.
Ei ole. Ei vaikka ap tulisi ihan kasvotusten kommentoimaan ulkonäköäni. Olen juuri sellainen kuin olen. Ärsyttää vain se, että joku ylipäätään katsoo asiakseen niputtaa "viisikymppiset naiset" jonkinlaiseen tiettyyn muottiin, koska se muotti ei ole totta. Meitä viiskymppisiä on laidasta laitaan ja hyvä niin. Minä olen kuullut tutuilta ja tuntemattomilta kommentteja ulkonäöstäni jo nuoruudestani saakka. Nyt se ei enää jaksa kiinnostaa ja toivoisinkin, että ap ja kaikki muutkin toisten ulkonäköön puuttuvat lopettaisivat arvostelemisensa. Antakaa ihmisten olla mitä ovat. Miten se toisten olemus ja ulkonäkö edes jaksaa kiinnostaa?
Hoh hoijaa, taas näitä KAIKKI viiskymppiset naiset jne yms blaa blaa blaa. No, sehän on ihan sama kuin että miksi "KAIKKI" viiskymppiset äijät on kaljamahoja, shortseissa, tennissukissa sandaaleissa murnivia haisevia juntteja ! Eli turha yleistää ketään tai mitään, meitä mahtuu kaikenlaisia miehiä/naisia katukuvaan ja pääasia että ollaan hengissä ja just sellaisia kuin ite halutaan !
Voi luoja, muista sitten ap kun kuljet tuolla sandaaleissa että kantapääsi on sileät kuin vauvan posket ! grrrrrrrrrrrrrrr, mä tarkkailen sun kantapäitä suurennuslaseilla !
Korvakorut, kaulaketju ja rannekello. Mikä niistä on liikaa? N58