Miesten tavat kuvailla itseään, ”nappisilmä” jne.
Miksi miehet ei tajua yhtään, mikä naisia kiinnostaa? Jos joku mies deittisovelluksessa kuvailee itseään nappisilmäksi tai nallekarhuksi tai kertoo profiilissaan millaisesta seksistä pitää tai kertoo olevansa ”puoliksi latino, grrr ;)))” niin ei herranjumala sellainen kiinnosta ketään naista 🤮
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisten tinder profiilit =
viini, jooga, matkustelu
jos et kestä minua pahimmillani, et ansaitse minua
huutovitunnaurua geneerisille tyhjäpäälutkille
😂
Miesten Tinder-profiilit:
Craft beers, golf, matkustelu, sarjat
”En nyt tiiä mitä tähän pitää kirjottaa” / ”Oon huono alottaan keskusteluja” (Kiitos tiedosta, ei kiinnosta, jos olet noin alkeellinen)
Mut hei, kysymällä selviää!!
Kyllä 😂 Paha vaan kun kiinnostus kuoli jo tuon yhden rivin johdosta.
”Kotoisin Lapista, 10 vuotta Kuopiossa ja 2 vuotta sitten kotiutunut Helsinkiin”
Mikä idea, voisiko joku kertoa? En koskaan tajua näitä. Siis onko jotenkin ”kansainvälistä” olla muuttanut Suomen sisällä eri kaupungeissa? Onko tarkoitus näyttää rohkeutta ja seikkailumieltä (hahah), onko turhanpäiväistä rivintäytepölinää vai kertooko kenties asuinpaikat jotain olennaista ihmisten luonteesta, mitä ollen missannut? Janoan vastauksia!
Tinderissä häshtägin käyttö: #traveling #sport
Ei siellä millään risuaidoilla haeta, urp*t!
Iänikuinen ”Hyvä ruoka ja viini” 😫
Nainen sanoi mulle tinderissä, että "ihanat nappisilmät" kannattaako nyt siis ottaa loukkauksena🤔
M37
Aina ensimmäisenä hyppään esittelytekstin loppuun, koska sinne miehet säästävät aina ne dealbreakerit, kuten
- onnellisesti naimisissa
- 3 lasta, lapsiluku täynnä
- videopeliemojit
Vierailija kirjoitti:
Nainen sanoi mulle tinderissä, että "ihanat nappisilmät" kannattaako nyt siis ottaa loukkauksena🤔
M37
Ei! Lue 61/69, olette toisillenne tehdyt :D Ellet sitten itse sattuisi olemaan kovasti nappisimmulässytystä vastaa, mutta näinhän ei ole, kun kerta tulit ketjuun kysymään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset: nallekarhumiehet on niin ihania! Saispa sellaisen <3
Myös naiset: on hirveä turn off jos mies kuvailee itseään nallekarhuksi
Lisäksi naiset pitävät ruskeista nappisilmistä, jäntevästä vartalosta, riittävästä pituudesta. Ainakin suurin osa ja se on ihan moneen kertaan käytännössä todettu. Ainoa ongelma on, että niistä ei saa kertoa tai sanoa mitään itse. Ne pitää vain tulla ilmi mukamas vahingossa. Silloin homma toimii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset: nallekarhumiehet on niin ihania! Saispa sellaisen <3
Myös naiset: on hirveä turn off jos mies kuvailee itseään nallekarhuksi
Lisäksi naiset pitävät ruskeista nappisilmistä, jäntevästä vartalosta, riittävästä pituudesta. Ainakin suurin osa ja se on ihan moneen kertaan käytännössä todettu. Ainoa ongelma on, että niistä ei saa kertoa tai sanoa mitään itse. Ne pitää vain tulla ilmi mukamas vahingossa. Silloin homma toimii!
No joo, toivoisin kyllä, etteivät miehetkään ole niin taunoja, että vastaavasti tykkäisivät naisista, jotka kuvailemalla kuvailevat itseään: upea kroppa, kauniit rinnat, valmiina katsomaan sua intensiivisesti vihreillä silmilläni joita kehystävät kaareutuva silmäripset...
"Puhuu ja pussaa, juoksut on juostu"
Vierailija kirjoitti:
Yksi apukoulutyyppi joskus tituleerasi itseään pehmoiseksi nallekarhuksi jossain deittipalstalla. Oli joo 170 pitkä ja kiloja saman verran. Kerroin etten ole kiinnostunut (valtaisan ylipainon lisäksi muitakin syitä), niin tämä nallekarhu jatkoi piiritystä. Kovasti itseään säälien yritti kinuta luokseen halailemaan, kun nallekarhulla on niin lämmin syli, ja epäili mun nihkeän suhtautumisen johtuvan hänen maksuhäiriömerkinnöistä ja työttömyydestä.
Pitihän tuota vähän aikaa trollata, hyvin tiukasti itseään kutsui nallekarhuksi. Ihmetteli miksei hänellä käy flaksi, arveli syyksi, että on liian hyvä mies. Puhui samalla useista muista naisista, joiden kanssa yritti suhdetta. Todellinen aarre. Jossain vaiheessa alkoi kovin suunnitella mun ja hänen treffejä, vaikka olin ilmoittanut, että ei tule tapahtumaan. Alkoi vähän pelottaa, kun tämä nallekarhu suunnitteli että ”ei haittaa”, vaikka ekoilla treffeillä tulisin hänelle raskaaksi ja saattaisi hän vaikka kosia heti, kun on niin romanttinen mies. Tuon jälkeen meni nallekarhu estolistalle.
Olipas romanttinen mies!
n33
Vierailija kirjoitti:
Piti guuglaa nappisilmä. Tuli nallen kuvia. Sitäkö se tarkoittaa, että on pyöreät silmät? Tummat, lähellä toisiaan.
Sellaiset pallosilmät, pyörivät päässä ja keskellä toljottaa musta iiris. Vailla sielukkuutta.
”Pidän villasukista.” Ja? Ollaanko siis yhteensopimattomia, jos mä en pidä villasukista vaan ne on musta ärsyttävän kutittavia vaatekappaleita? Vai onko villasukat metafora jollekin hyggeilylle. Samaan sarjaan menee kuin nämä hipsuttajat ja nappisimmut.
Up