Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten tavat kuvailla itseään, ”nappisilmä” jne.

Vierailija
22.06.2020 |

Miksi miehet ei tajua yhtään, mikä naisia kiinnostaa? Jos joku mies deittisovelluksessa kuvailee itseään nappisilmäksi tai nallekarhuksi tai kertoo profiilissaan millaisesta seksistä pitää tai kertoo olevansa ”puoliksi latino, grrr ;)))” niin ei herranjumala sellainen kiinnosta ketään naista 🤮

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole ällöttävämpää kuin mies, joka Tinderprifiilissaan etsii "hipsuttajaa". Yörgaarghoksennus, näen sieluni silmin flanellisiin, yksisarviskuvioituihin yöpaitoihin pukeutuneen pariskunnan hipelöimässä käsin toisiaan  My Little Pony -lakanoissa. Varovaisesti ja vapisevin käsin ettei vain tuntuisi kummastakaan liian pelottavalta ja ettei vain tyttö voisi syyttää poikaa MeToo -henkisestä ahdistelusta.

Äkkiä tuollaiset "hipsuttajat" vasemmalle! Vihaan hipsutusta käsitteenä ja myös tosielämässä. Otteiden täytyy minuun suunnattuna olla varmoja ja päämäärätietoisia.

Onko tuo hipsuttelu joku tinder ihmisten käyttämä ilmaisu varovaisen seksin hakemiseen? Eräs nainen jonka tapasin käytti tuota sanaa ja tuli mieleen olikohan hän joku tinderissä viihtyvä nainen? En siis itse käytä tinderiä tai mitään deittisovelluksia. En itse aluksi oikein ymmärtänyt mitä tuo sana tarkoittaa, mutta yhdistin sen kuitenkin ns cudling tai hyväilyyn päässäni.

Vierailija
22/74 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat machomiehen. Miehen joka lyö mutta ei puhu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailun on taitolaji.

Vierailija
24/74 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on hipsutus?

Sellaista pientä lirputtelua, mutta hipsuttaen.

Mitä on kirjoittelu?

Vierailija
25/74 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ehkä ihan noin ääripäätä, mutta arvaappa olenko nähnyt paljon ihan mukavan oloisia naisia nyt kuumalla ilmalla ulkona kävelemässä sellaisten aika kovin alkoholiin menevien miesten kanssa joilla on tatskoja kehossa.

Kyllähän se pistää miettimään että pitääkö tässä maassa todella vetää viinaa kaksin käsin että saa naista?!

Vierailija
26/74 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on hipsutus?

Sellaista pientä lirputtelua, mutta hipsuttaen.

Mitä on kirjoittelu?

Lirputtelu?

Vierailija
27/74 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ehkä ihan noin ääripäätä, mutta arvaappa olenko nähnyt paljon ihan mukavan oloisia naisia nyt kuumalla ilmalla ulkona kävelemässä sellaisten aika kovin alkoholiin menevien miesten kanssa joilla on tatskoja kehossa.

Kyllähän se pistää miettimään että pitääkö tässä maassa todella vetää viinaa kaksin käsin että saa naista?!

Ehkä muita ei enää ole vapaana?

t. raittiini miehen raitis vaimo (kummallakaan ei ole tatskoja)

Vierailija
28/74 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että saa naista? Naisena en lämpene tulle ilmaisulle. Se kuulostaa siltä että nainen on vain sitä yhtä asiaa varten.

Jos joku hieno nainen kulkee kaupungilla kännisen tatska-machon kanssa niin sekä on siihen saanut naista? Voihan se olla taluttamassa deittiään taksiin ja kotiin selviämään.

Vierailija
29/74 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen tällainen nappisilmä" kuulostaa siltä, että joku sukulaistäti on joskus vuosikymmeniä sitten kehaissut pontevaa Risto Reipasta näillä sanoilla ja luonnehdinta on jäänyt ikuisiksi ajoiksi pyörimään jo aikuistuneen miehen takaraivoon. Sieltä se on sitten helppo ammentaa deittiprofiiliin.

Tykkään itse sinisilmäisistä joten pikku nappisimmut jätän muutenkin suosiolla muille.

Onko ihan oikeasti jollekin silmien värillä (tai jollain muulla tietyllä pienellä yksityiskohdalla ulkonäössä) väliä? Jos, niin miksi? Ihan uteliaisuuttani kyselen vain :)

Vierailija
30/74 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 % naisista kuvailee itseään sanoilla Pikku-Myy tai peikkotyttö. Tuosta tulee mieleen joku kirpparivaatteinen Antifa-hippi joka ei aja säärikarvojaan.

Vierailija
31/74 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole ällöttävämpää kuin mies, joka Tinderprifiilissaan etsii "hipsuttajaa". Yörgaarghoksennus, näen sieluni silmin flanellisiin, yksisarviskuvioituihin yöpaitoihin pukeutuneen pariskunnan hipelöimässä käsin toisiaan  My Little Pony -lakanoissa. Varovaisesti ja vapisevin käsin ettei vain tuntuisi kummastakaan liian pelottavalta ja ettei vain tyttö voisi syyttää poikaa MeToo -henkisestä ahdistelusta.

Äkkiä tuollaiset "hipsuttajat" vasemmalle! Vihaan hipsutusta käsitteenä ja myös tosielämässä. Otteiden täytyy minuun suunnattuna olla varmoja ja päämäärätietoisia.

Vielä pahempi on ”tykkään paijauksesta/paijaamisesta” tai ”etsin paijaajaa”.

Kamala sana, tulee kylmiä väreitä.

Vierailija
32/74 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen puoliksi latina ja saan joskus kuulla tuota nappisilmä-juttua. On kyllä aika yök :)

Minä olen puoliksi sanskrit. Mieheni taas on esperanto!

Latina on suomen kielessä kieli, latinan kieli. Latino sitten taas viittaa ihmiseen, myös naispuoliseen sellaiseen.

Vierailija
33/74 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua tuota nappisilmäjuttua. sillä tarkoitetaan, että silmät on pienet ja pyöreät. Ehkä joku voi oikeasti tykätä pienistä ja pyöreistä silmistä, itte tykkään enemmän soikeista ja isommista.  Latino grrr... on pikkasen myös kaksipuolinen juttu. Toisaalta ihankiva, mutta toisaalta sitten yhdistelmä latinoa ja suomalaista ei ole hyvä. positiivisena pidän, että kertoo heti millaisesta seksistä tykkää. seksi on aika tärkeä osa parisuhdetta ja jos sillä saralla ei saa hommia toimimaan, harmittaa kaikki hukkaan heitetty aika.

Vierailija
34/74 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen puoliksi latina ja saan joskus kuulla tuota nappisilmä-juttua. On kyllä aika yök :)

Minä olen puoliksi sanskrit. Mieheni taas on esperanto!

Latina on suomen kielessä kieli, latinan kieli. Latino sitten taas viittaa ihmiseen, myös naispuoliseen sellaiseen.

Mä olen aina yhdistänyt latina tai latin että sillä tarkoitetaan eurooppalaisia maita joissa puhutaan romaanisia kieliä ja jotka ovat antiikin Rooman ja/tai Itä Rooman/ Byzantiumin tyttäriä kulttuurillisesti. Latinot on taas Etelä Amerikkalaisia.

Vierailija
35/74 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että saa naista? Naisena en lämpene tulle ilmaisulle. Se kuulostaa siltä että nainen on vain sitä yhtä asiaa varten.

Jos joku hieno nainen kulkee kaupungilla kännisen tatska-machon kanssa niin sekä on siihen saanut naista? Voihan se olla taluttamassa deittiään taksiin ja kotiin selviämään.

Niihän se kuulostaa. Ilmaisu on hieman vulgaari, mutta mun kohdalla se ei tarkoita pelkästään naisen emättimen saamista vaan halusta saada nainen kokonaan itselleen.

Vierailija
36/74 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen tällainen nappisilmä" kuulostaa siltä, että joku sukulaistäti on joskus vuosikymmeniä sitten kehaissut pontevaa Risto Reipasta näillä sanoilla ja luonnehdinta on jäänyt ikuisiksi ajoiksi pyörimään jo aikuistuneen miehen takaraivoon. Sieltä se on sitten helppo ammentaa deittiprofiiliin.

Tykkään itse sinisilmäisistä joten pikku nappisimmut jätän muutenkin suosiolla muille.

Onko ihan oikeasti jollekin silmien värillä (tai jollain muulla tietyllä pienellä yksityiskohdalla ulkonäössä) väliä? Jos, niin miksi? Ihan uteliaisuuttani kyselen vain :)

Ei, mutta onhan ihmisillä silti mieltymyksiä. Esim. minä tykkään enemmän ruskeista silmistä ja hiuksista, mutta voin silti seurustella sinisilmäisen blondin kanssa.

Vierailija
37/74 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai että tykkää hipsuttelusta... yöks....

Vierailija
38/74 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no ei. ulkonäöllä ei ole väliä, mutta tässä ketjussahan ei keskustella siitä onko ulkonäöllä väliä.

Vierailija
39/74 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi apukoulutyyppi joskus tituleerasi itseään pehmoiseksi nallekarhuksi jossain deittipalstalla. Oli joo 170 pitkä ja kiloja saman verran. Kerroin etten ole kiinnostunut (valtaisan ylipainon lisäksi muitakin syitä), niin tämä nallekarhu jatkoi piiritystä. Kovasti itseään säälien yritti kinuta luokseen halailemaan, kun nallekarhulla on niin lämmin syli, ja epäili mun nihkeän suhtautumisen johtuvan hänen maksuhäiriömerkinnöistä ja työttömyydestä.

Pitihän tuota vähän aikaa trollata, hyvin tiukasti itseään kutsui nallekarhuksi. Ihmetteli miksei hänellä käy flaksi, arveli syyksi, että on liian hyvä mies. Puhui samalla useista muista naisista, joiden kanssa yritti suhdetta. Todellinen aarre. Jossain vaiheessa alkoi kovin suunnitella mun ja hänen treffejä, vaikka olin ilmoittanut, että ei tule tapahtumaan. Alkoi vähän pelottaa, kun tämä nallekarhu suunnitteli että ”ei haittaa”, vaikka ekoilla treffeillä tulisin hänelle raskaaksi ja saattaisi hän vaikka kosia heti, kun on niin romanttinen mies. Tuon jälkeen meni nallekarhu estolistalle.

Vierailija
40/74 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ehdoton ei miehille, jotka kuvaavat itseään tasokkaaksi.