Tia Andersson näyttää 45-vuotiaalta
Kommentit (29)
Joillain ihmisilta on joku tarve näyttää ikäistään nuoremmilta ja sitten kun läheiset komppaavat niin tavallaan imeytyvät siihen fantasiaan. Ei kannata vaan sanoa mitään. Ihan ikäiseltään näyttää, mutta jotain muuta sisältöä elämään pitäisi yrittää keksiä. Älkää lähtekö kiusaamaan kun ei hän välttämättä ymmärrä miten hassulta vaikuttaa.
Mä veikkasin ikäistään nuoremmalta näyttävää Tiaa neljäfemmaksi. Oon varmaan heitteri tai sit Tiialla on joku äiti tai BFF iltiksessä buustaamassa Tiian fantasioita.
Tian identiteetti saattaa riippua siitä että hän kuvittelee näyttävänsä ikäistään nuoremmalta. Tässä tapauksessa nuo äidin ja muiden läheisten myötäilyt tekevät vain hallaa ja tuota harhaa pitäisi pyrkiä purkamaan vaikka psykoterapialla varsinkin kun tällä naisella on neljä lasta.
Myötäily aiheuttaa vain sen, että henkilö takertuu tähän identiteettiinsä eikä pysty rakentamaan muuta.
Vierailija kirjoitti:
En näytä noin kurpahtaneelta. N45
Niinhän sinä luulet.
Tämä on jotenkin ihan hirveän surullinen juttu. Ehkä tuo nainen ihan oikeasti kuvittelee näyttävänsä 10 vuotta nuoremmalta. Ja se saattaa olla hänelle tärkeä asia. Näyttäkää pikkuisen armoa. Ei sitä aina tarvitse sanoa suoraan jos joku käyttäytyisi vähän hassusti.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni nätti nainen.
Ei kai täällä kukaan ole hänen ulkonäköään haukkunut. Ei vaan näytä päiväkään alle 45-vuotiaalta vaan ihan ikäiseltään ja on aika hassua väittää niin. Eikä ole mitään vikaa näyttää ikäiseltään.
Väsähtäneen näköinen mamma näyttää tosiaan olevan tämä itseään esitellyt. Onhan se ymmärrettävää, kun on paljon lapsia, mutta ei pitäisi tällaiseen juttuun lähteä mukaan noilla eväillä.
Tialla taitaa olla vähän huono itsetunto. Mikähän tuonkin lehtijutun tarkoitus oli? Minua oikeasti suututtaa tuo että sheimataan ihmistä jolla selvästi on ongelmia itsetuntonsa kanssa. Tuo on kiusausta. Tia tarvitsisi ehkä pikkuisen juttelu-apua ja vaikka läheisiä ihmisiä kertomaan missä missä muussa Tia on hyvä. Oksettavaa että iltalehti vielä herkuttelee tällä naisraukalla ja postaa tätä uudelleen ja uudelleen ja nöyryyttää häntä kerta kerralla enemmän.