Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiiko autistilla paremmin lääkkenä amfetamiiinin johdannainen mikä kiidyttää aivotoimintaa vai marihuonan johdannnainen mikä lisää keskittymiskykyä?

Vierailija
22.06.2020 |

Entäää jos on autisti ja adhd?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autiistaihan pyrkii tavalllisesti toistamaan päivittäisiä rutiineja tarkasti ja kaiikki ylimääräinen mikä stimuloi aivoja liiallisilla ärsykkeillä koetaaan raskaaksi.

Vierailija
2/8 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"marihuona" :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lääkäriltäsi

Vierailija
4/8 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autismiin ei ole lääkettä

Vierailija
5/8 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autismin ei ole lääkettä eikä toimi noista kumpikaan.

Eikä kannabinoidit/ marihuanajohdannaiset auta keskittymään

Vierailija
6/8 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön avaus.

Vierailija
7/8 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni määrä kannabista auttaa minua keskittymään. Olo on terävä ja ajatukset uomissaan. Erittäin tuottelias flow-tila tunniksi tai kahdeksi. En usko että olen suomen ainoa ihminen jolla kannabis toimii näin?

Vierailija
8/8 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni määrä kannabista auttaa minua keskittymään. Olo on terävä ja ajatukset uomissaan. Erittäin tuottelias flow-tila tunniksi tai kahdeksi. En usko että olen suomen ainoa ihminen jolla kannabis toimii näin?

Mulla aivan sama, ja on melkein kaikilla kenen kanssa olen keskustellut. :) Kyse on juuri siitä, että polttaa vain esim. muutamat henkoset, eikä yhtään enempää. Silloin on ehkä paras keskittymislääke ikinä, paljon parempi kuin esimerkiksi itse metyylifenidaatti. Itselläni siis on adhd, joten puhun kokemuksesta.

Usein vain ihmisillä on tarve päästä pakoon asioita ja saada pää liian sekasin, ja se ei taas lopulta hyödytä yhtään mitään, vaan päinvastoin.

Kannabis olisi nimittäin oikeasti hyödyllinen kasvi, ja lääke moneen asiaan, jos sitä vain osattaisi käyttää oikein. Ärsyttää, kun "väärinkäyttäjät" pilaavat koko kasvin maineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän