Mies ei lähesty = ei kiinnosta
Jos mies on pelkästään luonut pitkiä katseita, mutta ei ole lähestynyt, tarkoittaako ettei kiinnosta? Ei ole riittävästi halua?
Muita kiinnostuneita ja suoria yrityksiä on tullut, joten kannattaako suunnata omakin katse toiseen suuntaan? Kyse on siis kuukausista ja mies ei ole tehnyt mitään suoraa aloitetta.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies lähestyisi? Kyllä nainen lähestyy, jos se on kiinnostunut.
Näin, odota sinä sitä lähestymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole itse kiinnostunut, koska aloite on jäänyt tekemättä.
Naisena on kai liian helppo odottaa, kun miehet normaalisti ilmaisevat kiinnostuksensa ja tekevät itseään niin tykö meille naisille. En ylipäätään kiinnostu miehistä tuntematta heitä kovin hyvin, joten aloite jää sen vuoksi tekemättä.
ApAivan samanlaisia miehiäkin on (kuten minä), jotka eivät voi oikeasti kiinnostua kenestäkään kenestäkään tuntematta heitä... Yritäpä siinä sitten lähestyä ketään, kun kaikki pidemmän ajan tuttavuudet jotka vaikuttavat mukavilta ja lähestyttäviltä ovat jo silä kuuluisalla friend-zonella.
Olen joskus miettinytkin, että tässä suhteessa helpompaa olla nainen. Kiinnostun yleensä vain miehistä, jonka kanssa ollaan alkuksi oltu vain kavereita tai liikuttu samassa kaveripiirissä.
Ap
Itse ainakin olen huomannut miehenä, että naiset haluavat miespulisen kaverin vain silloin kuin heillä ei ole mitään romanttisia kiinnostusta. Eli siis tuo suhteen kehittyminen ystävyyden kautta ei ole ainakaan minun tapauksessani koskaan toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole itse kiinnostunut, koska aloite on jäänyt tekemättä.
Naisena on kai liian helppo odottaa, kun miehet normaalisti ilmaisevat kiinnostuksensa ja tekevät itseään niin tykö meille naisille. En ylipäätään kiinnostu miehistä tuntematta heitä kovin hyvin, joten aloite jää sen vuoksi tekemättä.
Ap
No eikös tässä tapauksessa jotain kiinnostusta ole, kun kerran täällä kyselet? Ei sen kiinnostuksen tarvi olla tasoa 'mennään naimisiin'. Aloite voi olla ihan siihen, että voisi tutustua vähän.
Kuulostaa siis jotenkin kamalan hankalalta tuo, ettei voi tehdä aloitetta, kun ei kiinnostu ennen kuin tutustuu, mutta ei voi tutustua ilman jomman kumman tekemää aloitetta. Tunnistan kyllä paljon noista ajatuksista. Ettei uskalla tehdä aloitetta, jos ei sitten haluakaan sen enempää. Eikä ehkä uskalla tai osaa kiinnostua, jos ei tunne paremmin. Kirjoituksistasi tulee mieleen vähän myös sellainen, että toivot miehen valitsevan sinut kun et itse osaa päättää, kuka kiinnostaisi, kun et niin hyvin tunne.
Pitää vaan tutustua rohkeasti ja yhtä rohkeasti todeta, ettei ole kiinnostusta sen enempään, jos siltä tuntuu.
1) Katselee muista syistä. Kiinnostus ei välttämättä ole aina seksuaalista
2) Periaatteessa kiinnostunut ulkonäöstä, mutta ei halua muodostaa suhdetta kohteen kanssa
3) Katselee ystävällisyyttään tuttua kasvoa
4) Ei jaksa yrittää ja vaivautua iskemään
5) Ei halua "ahdistella" kohdetta (tähän metoo ja äärifeminismi on johtanut)
6) Ei usko mahdollisuuteensa saada iskettyä kohdetta
Miehen vastaus
Vierailija kirjoitti:
1) Katselee muista syistä. Kiinnostus ei välttämättä ole aina seksuaalista
2) Periaatteessa kiinnostunut ulkonäöstä, mutta ei halua muodostaa suhdetta kohteen kanssa
3) Katselee ystävällisyyttään tuttua kasvoa
4) Ei jaksa yrittää ja vaivautua iskemään
5) Ei halua "ahdistella" kohdetta (tähän metoo ja äärifeminismi on johtanut)
6) Ei usko mahdollisuuteensa saada iskettyä kohdetta
Miehen vastaus
4,5, & 6. Jos nainen odottaa unelmiensa prinssin tulevan ja iskevän tekemättä itse mitään, niin evvk.
Vaikea noista on sanoa. Itselleni miehenä kaikkein vaikein on tehdä aloite silloin kun on aidosti ihastunut eikä haluaisi missään nimessä tyriä mahdollisuutta. Ehkä juuri tuosta syystä aloitteet eivät sitten oikein ole toiminut kuten toiveissa olisi ollut. Sitten taas jos nainen kiinnostaa vain jollain tasolla, niin kepillä hämmentäminen on helppoa kun ei ole mitään hävittävää.
Et tee aloitetta vaikka mies on katseillaan antanut sinulle luvan lähestyä?
tsot tsot
Vierailija kirjoitti:
Ap
Haluat siis päästä antamaan pakit? Aika häiriintynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApHaluat siis päästä antamaan pakit? Aika häiriintynyttä.
Olen sinkku ja en tykkää antaa pakkeja, mutta ei jokainen mies ole hyvä kumppaniehdokas, joten luonnollisesti osalle joutuu antamaan pakit. Mm. kännissä aggressiivisesti lähestyvät miehet ymv.
Olen joskus miettinytkin, että tässä suhteessa helpompaa olla nainen. Kiinnostun yleensä vain miehistä, jonka kanssa ollaan alkuksi oltu vain kavereita tai liikuttu samassa kaveripiirissä.
Ap