Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei lähesty = ei kiinnosta

Vierailija
21.06.2020 |

Jos mies on pelkästään luonut pitkiä katseita, mutta ei ole lähestynyt, tarkoittaako ettei kiinnosta? Ei ole riittävästi halua?

Muita kiinnostuneita ja suoria yrityksiä on tullut, joten kannattaako suunnata omakin katse toiseen suuntaan? Kyse on siis kuukausista ja mies ei ole tehnyt mitään suoraa aloitetta.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nainenkaan ole kiinnostunut, jos ei tee aloitetta.

Vierailija
2/30 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tarkoittaa. Jos mies on tarpeeksi kiinnostunut, niin hän tekee aloitteen. Luultavasti on vain hajamielisenä tuijotellut seinää pääsi päällä. Move on!

Vierailija
4/30 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole erityisen kiinnostunut.  Jos miestä nainen oikeasti kiinnostaa niin tekee kyllä tikusta asiaa jossain vaiheessa jotta pääsee juttusille.

Voi kyllä olla toisinaan joku nahjus joka ei ota pienintäkään riskiä eikä saa mitään aikaiseksi ja toivoo että jos vaan tarpeeksi toiveikkaasti vilkuilee useampia naisia, joku niistä tulee lopulta itse juttusille. Pelkkää hakuammuntaa silloinkin, ei mies ole erityisen kiinnostunut kenestäkään tietystä naisesta, kunhan nyt vaan jonkun naisen saisi.

Vierailija
5/30 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies katsoo sinua usein ja pitkään, niin kyllä se jonkinlaista kiinnostusta tarkoittaa. Ei se mies ei ole mikään ajatustenlukija, vaan sinun pitää antaa joku näkyvä merkki siitä sinäkin olet kiinnostunut. 

Jos kyseessä on joku ujompi tai kokemattomapi mies, niin tuo muiden lähestyminen (jos tämä mies näkee sen) tekee asiasta varmasti vielä hankalampaa vaikka halua löytyisikin.

Eli joko itse lähestyt tuot miestä jollakin tavalla, tai sitten jäät odottamaan, että joku paremmman itseluottamuksen ja iskemistaidot omaava mies lähestyy sinua.

Vierailija
6/30 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset olettavat tietävänsä, mitä miesten päässä liikkuu?

Vierailija
7/30 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole itse kiinnostunut, koska aloite on jäänyt tekemättä.

Vierailija
8/30 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole erityisen kiinnostunut.  Jos miestä nainen oikeasti kiinnostaa niin tekee kyllä tikusta asiaa jossain vaiheessa jotta pääsee juttusille.

Voi kyllä olla toisinaan joku nahjus joka ei ota pienintäkään riskiä eikä saa mitään aikaiseksi ja toivoo että jos vaan tarpeeksi toiveikkaasti vilkuilee useampia naisia, joku niistä tulee lopulta itse juttusille. Pelkkää hakuammuntaa silloinkin, ei mies ole erityisen kiinnostunut kenestäkään tietystä naisesta, kunhan nyt vaan jonkun naisen saisi.

Näin ajattelinkin, ettei varmaan ole tarpeeksi kiinnostusta. Pitää suunnata katse niihin, jotka ovat ilmaisseet kiinnostusta ja katsoa tulisiko niistä jotain.

Ap

Vierailija
9/30 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei lähesty = metoo.

se on nykyään naisten homma tehdä alotteita tai olla ilman.

Vierailija
10/30 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että on nahjus ja välttelee riskien ottamista ei tarkoita että mies silmäilisi useampia naisia kerralla. Minulla ainakin on ollut tapana harrastuksissa katsella samaa naista viikoittain useamman kuukauden ajan, kunnes olen tulkinnut että vastapuolella ei ole mitään kiinnostusta.

Sen toki myönnän, että olen turhankin varovainen, mutta naisethan itse sanovat että ei saa lähestyä jos ei ole saanut jotain merkkiä että se olisi toivottavaa.

Vierailija
11/30 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita, ei välttämättä lähesty, koska saanut niin monesti pakit. Itsellä ainakin näin.

M37

Vierailija
12/30 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena on kai liian helppo odottaa, kun miehet normaalisti ilmaisevat kiinnostuksensa ja tekevät itseään niin tykö meille naisille. En ylipäätään kiinnostu miehistä tuntematta heitä kovin hyvin, joten aloite jää sen vuoksi tekemättä.

Ap

Vierailija
13/30 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on ujo. Minulla oli kerran sellainen tilanne, että yhden kesän kiertelimme toisiamme kuin kissa kuumaa puuroa, oli ihan selvää, että kiinnostus on molemminpuoleista, mutta kumpikaan ei uskaltanut tehdä aloitetta. Koko kesä siinä meni, mutta viimein syksyllä se rohkeus löytyi.

Vierailija
14/30 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies katsoo sinua usein ja pitkään, niin kyllä se jonkinlaista kiinnostusta tarkoittaa. Ei se mies ei ole mikään ajatustenlukija, vaan sinun pitää antaa joku näkyvä merkki siitä sinäkin olet kiinnostunut. 

Jos kyseessä on joku ujompi tai kokemattomapi mies, niin tuo muiden lähestyminen (jos tämä mies näkee sen) tekee asiasta varmasti vielä hankalampaa vaikka halua löytyisikin.

Eli joko itse lähestyt tuot miestä jollakin tavalla, tai sitten jäät odottamaan, että joku paremmman itseluottamuksen ja iskemistaidot omaava mies lähestyy sinua.

Näitä itsevarmoja miehiä tulee kyllä tykö ja olenkin normaalisti tottunut sentyyppisiin miehiin. En tiedä, onko hän sitten ujo tai kokematon. Voihan sekin selittää miksei käyttäydy kuten "muut miehet". Tai sitten hänellä ei ole kiinnostusta riittävästi. Vaikealta tuntuu vain tuollaiseen mieheen yrittää tutustua, kun on tottunut suoraan asiaan meneviin miehiin.

Ap

Vierailija
15/30 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset olettavat tietävänsä, mitä miesten päässä liikkuu?

Kyllä naiset tietävät mitä miehet ajattelevat, tai ainakin luulevat tietävänsä. Siitä kai naisille on tullut sekin harha, että he luulevat myös miesten osaavan lukea naisten ajatuksia. Parisuhteessa naiset voivat höpöttää tyhjänpäiväisyyksiä jatkuvalla syötöllä, mutta mitään merkityksellistä ei voi koskaan sanoa ääneen, kun pitäähän miehen se muutenkin ymmärtää, jos nainen on sitä ajatellut.

Vierailija
16/30 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena on kai liian helppo odottaa, kun miehet normaalisti ilmaisevat kiinnostuksensa ja tekevät itseään niin tykö meille naisille. En ylipäätään kiinnostu miehistä tuntematta heitä kovin hyvin, joten aloite jää sen vuoksi tekemättä.

Ap

Aivan samanlaisia miehiäkin on (kuten minä), jotka eivät voi oikeasti kiinnostua kenestäkään kenestäkään tuntematta heitä... Yritäpä siinä sitten lähestyä ketään, kun kaikki pidemmän ajan tuttavuudet jotka vaikuttavat mukavilta ja lähestyttäviltä ovat jo silä kuuluisalla friend-zonella.

Vierailija
17/30 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä itsevarmoja miehiä tulee kyllä tykö ja olenkin normaalisti tottunut sentyyppisiin miehiin. En tiedä, onko hän sitten ujo tai kokematon. Voihan sekin selittää miksei käyttäydy kuten "muut miehet". Tai sitten hänellä ei ole kiinnostusta riittävästi. Vaikealta tuntuu vain tuollaiseen mieheen yrittää tutustua, kun on tottunut suoraan asiaan meneviin miehiin.

Ap

On se naisilla helppoa, valitsee vain parhaat tarjokkaat.

Vierailija
18/30 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies lähestyisi? Kyllä nainen lähestyy, jos se on kiinnostunut.

Vierailija
19/30 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siitä voisi saada erilaisen miehen kuin niistä itsevarmasti lähestyvistä. Jos niiden kanssa ei ole onnistunut.

Vierailija
20/30 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos se yhtään lohduttaa, niin vähintään yhtä vaikeaa se lähestyminen on ujolle ja kokemattomalle miehelle, kun on tottunut siihen ettei kukaan osoita mitään kiinnostusta.

Tee hyvä vaikutelma olemalla erilainen, ja lähestymällä itse häntä.